1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Charisteas naar ajax

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 22 dec 2004.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    1 ding: Als Ajax ooit tegen Bremen komt te spelen. Ik denk dat het niet veel zal schelen, maar Bremen zal winnen. Maar dat ter zijde.
    En dit zeg ik als Ajax-fan.
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    zou idd niet makkelijk worden, maar scheelt ook in welke vorm ajax verkeert (gaat de laatste weken steeds beter)

    het ajax van 2 jaar geleden kan zeker van werder winnen, en in potentie moet dit ajax dat niveau nog zeker kunnen halen...

    ik vind anastasiou overigens meer een ''type ajax'' speler dan sonck, hij is goed in de kaats, kan aardig koppen en een bal vasthouden
     
  3. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die charisteas wele een redelijke voetballer, dat heeft hij wel bewezen op het EK, maar hij hoort gewoon niet bij ajax. deze gast is namelijk gewent om met twee spitsen te voetballen en dat gaat niet lukken bij ajax, want die speelt met een 433. het zou opzich wel goede concurentie zijn voor babel, maar om nou zo veel voor die Werder-wissel te besteden?
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Yeah. Duitse ploegen zijn al jaren vrij succesvol (op afgelopen 2 jaar na dan) in Europees verband. Kijk maar naar de laatste paar seizoenen. Bayern wint in 2001 de CL. In 2002 staat Leverkusen in de CL-finale en Borussia Dortmund stond in de UEFA-Cup finale.

    Charisteas is misschien wel erg vaak wissel geweest, maar bij Bremen hebben ze ook vrij goede aanvallers.
     
  5. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zitten jullie die duitse competitie wel op te hemelen, en terecht.
    Maar daar is onze nieuwe held dus blijkbaar niet goed genoeg voor.
    Ik zie ook het liefst dat hij er iedere wedstrijd 3 inlegt, maar er is weinig reden om aan te nemen dat hij de nieuwe man voor Ajax is.(zie statestieken in vorige post).
    Op de EK heeft hij wel laten zien dat hij kopsterk is, heb ik toch nog een sprankje hoop.

    edit/ ik heb vandaag al de hele dag dat liedje van Hans Teeuwen in mijn hoofd,Garibaldi,Garibaldi, maar dan in de griekse uitvoering.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  6. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas is een goede spits die zeker zal gaan slagen. Aan alleen Babel hebben we niet genoeg we moeten toch nog een topspits achter de hand hebben.
     
  7. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Nuff said , iedereen heeft nu een grote bek over Charisteas maar zodra hij het maakt ligt iedereen in ene aan zn voeten :)
     
  8. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, misschien is Bremen net zoiets als AZ: gewoon een écht team.
     
  9. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we maar gewoon afwachten en kijken hoe hij het doet
    Ik heb er wel een beetje vertrouwen in......... :cool:
    Laten we hopen dat het goed komt en dat Ajax, binnenkort uit het kleine dal kruipt. :{
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie aankoop denk ik zelf. Ajax de max. En ze staan weer al in de top3 or. feyenoord in de rug, nu alleen psv en az nog. Maar met hem doen ze wel goeie zaken denk ik or.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik weet niet of je voetbal hebt gekeken, maar Ajax is al sinds een week of 8 uit het dipje.

    Dat klopt, beter eerst afwachten hoe het allemaal verloopt, en dan pas conclusies trekken. Alleen snap ik die rijm niet van jou.

    Vind het overigens raar waarom het men hier heeft over Bremen, wat boeit het eigenlijk van welk team hij komt, het gaat toch om de speler.

    Jammer is dat hij niet mee mag doen in de UEFA-CUP, omdat hij al voor Bremen heeft gespeeld op europees niveau.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ken die griek alleen maar van het EK, ik heb hem daarvoor en daarna nooit meer gezien. Ik ga niet oordelen over een speler waarvan ik niets weet. Gewoon afwachten en kijken wat ie kan. Ik had stiekem een beetje gehoopt op Patje Kluivert, want die zit vol revanche gevoelen en blijft een topspits. Bij hem weet je wat hij iig wel en niet kan. Op dit moment kan ie niet zoveel, maar goed. Ik weet wel dat Ajax de spits voor in de toekomst allang in huis heeft, Babel is voor mij de verrassing van het seizoen. Hij doet me denken aan.......Kluivert, die speelstijl, het kaatsten... Zouden ze daarom Kluivert niet gehaald hebben.?
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nee dit snap ik niet, je noemt ajax arrogant en vind charisteas niet goed, dus je doet een voorstel: Rick Hoogendorp |:- over arrogantie gesproken :{ , hoe hij alleen al tege die verslaggever van NOS deed :confused:


    @cyrax: zit wat in
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Babel is geen echte spits. Een echte spits hoeft niet technisch te zijn. Hij moet zoals van Nistelrooy, Makaay en Kezman alleen maar tegen een bal aan te lopen. Een echte spits heb je puur voor de afromding die hoeft dus niet mee te voetballen. Babel is een goede voetballer maar geen echte spits. Charisteas is dat wel. Ajax heeft net als Feyenoord een goede spits nodig. PSV heeft altijd een neusje gehad voor dit soort voetballer.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dit wordt de zoveelste miskoop van Koeman, mark my words...
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    niet mee eens .Een spits moet wel degelijk een actie kunnen maken.Wat heb je aan een spits die dat niet kan ? hij zal ook niet balvast zijn als ie toch aleen maar moet afronde.Goeie spitsen kunnen beide
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zullen we dan wel zien he...
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is nu het belangrijkste. Hij moet natuurlijk wel een beetje acties kunnen maken, maar als hij dat goed kan krijg je vaak het probleem dat hij de bal te veel komt halen omdat hijzelf de actie wil maken. Daarom kun je beter een spits hebben die alleen de ballen afrond.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    een goeie spits weet zijn positie en zal de bal niet halen.Maar een spits die net buiten de 16 een mooie actie kan maken en daaruit een scorende paas off een goal kan maken...Zelfde als een keeper :als ie kan keepen is het 1 maar mee kunnen spelen en niet in de paniek schieten als ie de bal krijg is wel zo makkelijk
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laat maar jullie moeten nog veel van voetbal leren. Een echte spits hoeft geen acties te maken. Echte spitsen scoren daarom ook veel meer als die halve spitsen omdat veels te vaak niet hun taak uitvoeren.
     

Deel Deze Pagina