1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Charisteas naar ajax

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 22 dec 2004.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Spitsen zijn er idd voor de afronding, maar dan moet er wel van te voren een actie gemaakt worden. Het is toch zeker niet zo dat een spits maar wat staat op de bal te wachten?
    Maar wat versta jij dan onder een actie? Ik heb het over acties als een man passeren om vervolgens op doel te schieten. Voor de rest hoeft een spits idd niet te doen.
    Alleen snap ik niet hoe je erbij komt dat Feyenoord geen spits heeft. En K2 dan? Kuyt staat op 1 met 13 doelpunten (d8 13 kan er ook 1 meer of minder zijn).
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat valt wel mee hoor kijk heel me leven al voetbal.Maargoed wat ik zeg zal wel mening gebaseerd zijn.Ik zie liever een spits die meespeelt en zijn best doet .Dan een spits die een beetje half lam staat te wachten tot ie eindelijk keer een balltje op het presenteer plaatje krijgt.Hij is er in de eerste plaats om af te ronde maar een spits die als een pop tussen de rest van het veld staat vind ik niks en daar heb ik een gloeiende hekel aan
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    in principe is een spits vooral aanwezig voor de afronding, er zijn er echter maar heel weinig die dit kunnen zonder actie, de ultieme afronder is fillipo inzaghi, je ziet hem nooit maar scoort altijd...

    maar wat versta je onder een actie? een goede loopactie is net zo belangrijk voor een spits
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    gaizka begrijpt me
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je van Nistelrooy ooit wel eens de aanval opzetten of een technische actie maken? Nope. Toch is hij één van de beste spitsen van de wereld, omdat hij veel "SCOORT". Daar gaat het om bij een spits. Als die geen neus voor de goal heeft wordt het ook niks ook. Op welke manier die z'n goaltjes meepikt maakt dan ook helemaal nopes uit.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat verschilt per team.Ajax is niet het team waar zon spits goed presteert.
     
  7. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist. Volgens sommigen van jullie is een spits een echte spits als ie gaat staan wachten en af en toe de bal erin schiet. Dan zou iedere boerenlul een wereldspits kunnen worden. Je moet wel loopacties maken, in de bal lopen en weer weglopen, inzicht hebben en de keeper kunnen passeren. Ik voetbal zelf ook, en geloof me, spits zijn is echt niet zo makkelijk, maar hard werken en dan vind ik het nog niet eens leuk.
     
  8. Caps13

    Caps13 Guest

    Waarom zo'n Griekse god halen als we Babel in onze gelederen hebben. Een 18-jarig talent uit de eigen opleiding, die uiteraard nog veel kan leren, maar nu al dingen laat zien die op een hele grote wijzen.

    _O_ Ryan Babel _O_
     
  9. Caps13

    Caps13 Guest

    Ben jij een waarzegger ofzo |:- Wie loosde Ajax twee jaar geleden naar de kwartfinale van de Champions Leaque, al vergeten zeker _0/
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Denk dat Charisteas precies is wat Ajax nodig heeft. Hij kan goed koppen, snel, inzicht en kan zeker de nodige balletjes in het doel schoppen.
    Babel is veel te jong en bovendien nog lang niet zo goed als Charisteas.
    Bovendien zat de Griek op de bank bij werder, dus hij wil zeker graag voetballen. ( scoorde ook meteen in oefenwedstrijd) dus ik heb goede hoop.
    Wellicht trekt ie trouwens ook Anastasiou wel mee omhoog.
    Naja, ik ben ook wel voor de Grieken, dus misschien ben ik iets bevooroordeelt, maar ik denk zeker dat ie het goed zal gaan doen.
     
  11. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vraag het me af.. Zou leuk zijn als hun nieuwe aankoop eens werkelijk gaat presteren.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas vind k echt bagger. Een x een goed EK'tje gehad en nu voelt ie zich de koning. Miskoop van Ajax, zeker weten!
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax heb ik nu 2 wedstrijden zien spelen. In beide wedstrijden scoorde Charisteas. Tegen Ajax Capetown scoorde hij al bijna in de 1ste minuut, mede door een sublieme balaanname.

    Waar berust jij dat op dat dit een miskoop is?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij voelt zich helemaal geen Koning. Hij scoorde in de finale en was juist het minste feest aan het vieren. Hij is juist een hele beschieden spelen |:-

    Het feit dat hij geen verstand van voetbal heeft en waarschijnlijk Charisteas nog nooit heeft zien voetballen.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat met ' hij voelt zich meteen de koning' xboxbezitter bedoelt dat CHaristeas meteen al bij de perspresentatie zei dat hij er nog (hoopte) 10 te gaan scoren, maar ik denk dat dat meer als grapje was bedoeld. Iig, we zullen het pas echt zien aan eht eind van het seizoen, ik , als Ajaxied, ben erg benieuwd:).
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ruttyx: je hebt me door :)

    @ GForce: ik heb niet zóveel verstand van voetbal, maar weet er genoeg vanaf om te zeggen dat Charisteas, het volgens mij, niet gaat maken bij Ajax. Hij past er gewoon niet bij vind k. Maargoed.. daarover zullen de meningen wel weer verdeeld zijn. Ik heb Charisteas overigens al vaak genoeg zien spelen om een mening over hem te kunnen vormen _0/
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ben ik het niet echt mee eens.
    Ik heb hem nu 2 oefenwedstrijden zien spelen bij Ajax, en dat heeft wel een goede indruk achter gelaten. Maarja dat zegt nog niet veel of hoe hij in de competitie gaat spelen. Jammer dat hij niet in de UEFA mag spelen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat iedere spits toch hoopt veel te scoren of niet. Anders ben je niet goed bezig toch ?
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha je slaat de spijker op zijn kop. Als hij had gezegd:
    "Nou ik zie wel of ik er eentje kan scoren.." Dan was hij nooit gecontracteerd.:)
    Een spits moet tenslotte vertrouwen in zich hebben, anders is hij niks waard.
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan.. word jij bijv. een x profvoetballer en zeg je meteen je eerste seizoen bij je nieuwe club, in dit geval Ajax: ik hoop dat k veel weet te scoren. Lekker voor je, maar zorg maar eerst dat je bent gewend aan je teamleden.
     

Deel Deze Pagina