1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Charisteas naar ajax

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 22 dec 2004.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk maar verwacht je niet dat daar rekening mee gehouden word |:- . Maar nogmaals als ie iets had gezegt :nou eerst is wennen en tjah als ik dan scoor is het een mooie bonus had ie nooit deze kans had gekregen.Hij moet vertrouwen in zichzelf hebben ook als ie nog niet helemaal gewend is aan het spel.Hij moet d kansen die die krijgt gewoon inschiet met veel vertrouwen zullen dervanzelf ballen ingaan.
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. daar zit wat in :)
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ok winterstop is over en we kunnen nu kijken wat Charisteas daadwerkelijk in z'n mars heeft. Ajax heeft net gewonnen van Utrecht met 2-0 (eindelijk weer eens). Er stond eigenlijk weinig over Charisteas ik had het eigenlijk wel mooi gevonden als ie gelijk gescoord had maar goed. Vanavond maar ff studio-sport kijken in elk geval.
     
  4. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft 2x bijna gescoord
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja ik las het net op vi of vz goeie zaak. Ik hoop dat ie het gaat halen. En anders hebben we babel nog.
     
  6. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar babel moet nog veel leren, ervaring is toch wel erg handig in de aanval van ajax
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is iig goed dat Ajax heeft gewonnen. Zeker als je weet dat Ajax al sinds 1997 niet meer heeft gewonnen uit tegen Utrecht.
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Feyenoord net verloren van Vitesse. Misschien toch wat meer kwaliteit nodig blijkbaar. :D
     
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ze moesten meer aankopen doen :+
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom is er eigenlijk geen centraal voetbal (of eredivisie) draadje?
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    wat een goed idee:9
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jah doe maar. Als dat overigens zo door blijft doorgaan met Charisteas, dan neem ik terug wat ik over em zei. Toen ik em een tijdje geleden regelmatig zag voetballen, kan ie mij niet overtuigen. Toen ik echter gister studio sport keek, leek hij wel een ander persoon :) Bij veel acties was hij betrokken, al scoorde hij niet (afronden moet nog wat beter, voor de rest was 't wel goed wat ie liet zien).. aan bijna heb je trouwens niks (dit slaat op wat hiny zei).
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja ik vind het geen topper, maar wat ik wel merkte was dat hij wel degelijk zn best deed. Iid is het afronden niet zn sterkste punt, maar hij zat ook niet voor jan met de korte achternaam bij zn vorige ploeg op de bank. Ik denk dat het met de juiste training en motivatie best nog wat kan worden met hem :)
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens.Ik vond hem ook goed meespelen.En vergeet niet dat hij toch wel deels aan de basis stond van de 1ste goal.De paas kwam van hem.En hij tikte lekker rond en ging niet egotrippe
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Zlatan wás ook geen echte afmaker. Hij pikte zijn doelpuntjes mee, maar zo supervaak scoorde hij niet, een echte goalgetter als bijv. Kezman wel. Ibrahimovic fungeerdere meer als aanspeelpunt, iets wat hij verdienstelijk deed overigens.
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas speelde helemaal geen onaardige wedstrijd zondag. Wat lekker dat Feyenoord heeft verloren:) 'Dan nu wat voor Feyenoord DE inhaalrace moet gaan worden', hij zei het letterlijk. Geven ze in 2 minuten 2 doelpunten weg. Heerlijk, echt een mooi weekend. AZ laat punten liggen, Feyenoord verliest... Even over Babel trouwens, wat is dat een lekkere voetballer zeg. Dat is echt een talent, hoor. Ik vind het echt nu al leuk om naar hem te kijken, ik ben benieuwd hoe goed die wordt als hij zich verder ontwikkelt. Wel mooi dat ie mocht spelen en goed inviel, Charisteas moet niet zijn ontwikkeling in de weg gaan staan...

    Een voetbalthread is wat betreft een prima idee trouwens...
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister maakte Charisteas dan eindelijk zijn eerste officiële doelpunt voor Ajax. En natuurlijk met het hoofd. Ik vond hem geen gekke wedstrijd spelen, maar je merkte wel dat hij nog moet wennen aan het spel van Ajax.
    En dan doel ik vooral op het snelle tikwerk, waar Charisteas nogal wat moeite mee had.
    [​IMG]
    Rosales vind ik ook steeds beter spelen, evenals Babel die maar weinig minuten speelde en er toch eentje kan binnnentikken (en wat voor een).​
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens.Maar Hij tikt zeker niet slecht.Hij deed van het begin af aan al mee met het tik tik tik.Soms minder sucsesvol maar wat je zegt hij is er pas net.Wat ik wel goed vind is dat relatief snel scoord.DAs goed voor zijn zelfvertrouwen.Babel speelde trouwens ook weer heerlijk die goal _0_
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut leuk voor Charisteas, dat in ieder geval... Ook wel lachen dat de grote ploegen elkaar nu gaan mislopen in de Amstel Cup:) Ajax, PSV, Feyenoord niet tegen elkaar. Dat wordt zeker nog leuk. Misschien is Top Oss nog wel in voor een verrassing:p Ik heb helaas weinig gezien van Ajax-Heerenveen, ik heb moeten volgen via teletekst op Internet terwijl ik aan het leren was... Maar nu is de toetsweek dan eindelijk voorbij!:)
     
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet tot nu toe Charisteas het voordeel van de twijfel geven.
    Als ik hem zo bezig zie lijkt hij toch wel in het Ajaxsysteem te gaan passen.
    Hij is inderdaad behoorlijk kopsterk en technisch valt hij ook alles mee.
    Hij maakt in iedergeval niet zo'n onbeholpen indruk als b.v Machlas in het begin bij Ajax,
    en dat hij er nu eentje in heeft liggen is voor zo'n jongen natuurlijk geweldig.
    Nu maar hopen dat Babel zich zo blijft ontwikkelen, want dat kan echt een sensatie worden als hij zo door kan blijven gaan.
     

Deel Deze Pagina