1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Charisteas naar ajax

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 22 dec 2004.

  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    charisteas, trabelsi, rosales en babel speelden uitstekend. Maar ik zat me echt kapot te ergeren aan mitea, wat speelde hij slecht
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa Mitea vond ik de laatste wedstrijden toch wel goed spelen, alleen gister bakte hij er wat weinig van. Gelukkig kwam Babel voor hem:)
     
  3. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    babel!! die vent gaat echt goed kijk naar de aantal minuten dat hij gespeeld heeft en hoeveel gescored
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar kan hij dat ook als hij een hele wedstrijd speelt ? Vaak heb je spelers die een goude wissel zijn (Bierhoff) maar als ze een hele wedstrijd spelen vaak niks in te brengen hebben.
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @ gforce: het zou kunnen, maar verwacht het niet (volgens mij scoorde hij in de jeugd ook al regelmatig...)

    en volgens mij doe je bierhoff hiermee tekort, speelde niet voor niets een aantal jaar voor ac milan, en scoorde daar erg veel (en niet als supersub)
     
  6. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar dan heb jij geen verstand van voetbal man. mitea speelde gisteren juist een puike wedstrijd(maarja jij zal wel niet op voetbal zitten)
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit toevallig wel op voetbal, al vanaf mn 7de ofzo. Okj, dat hij er weinig van bakte is misschien wel wat verkeerd gezegd.
    Hij speelde niet echt goed vond ik, tenminste dat kon ik afleiden uit de beelden die ik gezien heb. Vond jij hem wel goed spelen dan?
    BTW de wedstrijd was eergisteren:)
     
  8. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat hij een goede wedstrijd speelde ja hij was gevaarlijk. en de verdediger had aardig wat moeite met hem. (dit wil niet zeggen dat ik het niet goed vond dat babel erin kwam want die is natuurlijk veel beter.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dan ook niet de eerste helft gezien (misschien had ik dat beter erbij kunnen zeggen). Hoe speelde hij in de eerste helft? Beter dat de 2de?
     
  10. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Mitea had geen overzicht in die wedstrijd. Hij keek naar zn voeten, de bal en het doel. Hij had vaak bal verlies. Toen babel erin kwam ging het beter met ajax. Beter overspelen, mooie ballen naar voren en 2 doelpunten in de slotfase van de wedstrijd.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nog steeds raar waarom Babel niet in de basis staat. Volgens mij denkt Koeman dat Babel een goude wissel is ofzo, want hij scoorde tegen Heerenveen en speelde een goed aantal minuten. Voor mij zou dat reden genoeg zijn voor een basis plaats.
    0-0 vond ik erg jammer, want Ajax had wel mogen winnen, gezien het spel van ADO. Ik vind het soeiso flauw als een team op de verdediging gaat spelen, maarja dat is mijn mening (voor ADO is het natuurlijk alleen maar effectief).
    En dat een ADO-supporter (waarschijnlijk) het clubhuis in de fik heeft gestoken vind ik echt nergens op slaan.
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet die Koeman nou, met zijn de supporters beginnen na tien minuten al met fluiten en witte zakdoekjes.
    Dat de spelers daar niet mee geholpen zijn snap ik ook.
    Maar het is al van ver voor de winterstop dat de thuiswedstrijden niet om aan te zien zijn.
    Zelf moet ik doordeweeks flink mijn mouwen opstropen om al mijn werk af te krijgen, als ik dan zondag bij Ajax zit en ik zie geeneens een normale aanval of een fatsoenlijke pass dan wordt je wel pissig, helemaal als je er een hoop knaken voor neer moet leggen om het iedere wedstrijd alleen maar slechter te zien worden.
    Volgend jaar is de W.K, dan denk je met Sneijder en van der Vaart twee geweldige troeven in handen te hebben, maar als je maar lang genoeg onder Koeman voetbalt weet je dat je daar dus geen schijn van kans maakt.
    Ze vallen alleen maar verder terug, zoals zoveel voetballers onder Koeman, was van Basten maar gewoon lekker bij Ajax gebleven.
    (Charisteas is de nieuwe Machlas, goed gezien Koeman)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ben het deels met je eens, ik vind persoonlijk ook dat Koeman spelers niet beter maakt. Laten we eerlijk zijn, Ajaxfan of niet, Ajax heeft de beste selectie van Nederland. Alleen komt het er niet uit, en speelt Ajax niet zoals het behoort te spelen. Dit komt door een gebrek aan zelfvertrouwen, wat volgens mij komt doordat ze bij Koeman ook niet weten waar ze aan toe zijn en doordat de SUPPORTERS het nodig vinden om constant spelers en trainer uit te fluiten. Nee, daar help je je club mee. Het is aan de ene kant wel logisch want het spel van Ajax is in de eigen Arena ook niet om aan te zien, en dan weet je dat het publiek gaat morren. Alleen vind ik het zielig en op dit moment een beetje overmoedig om na 10 minuten al het team, de spelers individueel en de trainer te gaan uitfluiten. Sorry hoor, maar daar bereik je echt niets mee, behalve dat de kans aanwezig is dat het team nog slechter gaat spelen.

    Ik vind trouwens dat Ajax wel vecht voor de overwinning, alleen loopt het even niet zo lekker. Ik zou zeggen steun je team wel, want ze vechten er wel voor. Het is echt niet zo dat ze lui zijn of hun best niet (genoeg) doen. Het loopt gewoon niet zo lekker op dit moment, steun die gasten dan gewoon, trek ze uit het dal en laat ze niet vallen. Niet alleen een fan zijn als Ajax top is, ook als het flop is moet je een fan zijn.... Watjes...
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het hoofdaspect is ook het weer terugkrijgen van zelfvertrouwen. En dat heeft Ajax op dit moment nog niet echt terug op hoog niveau. En om dan te gaan fluiten zorgt er alleen maar voor dat het zelfvertrouwen niet bepaald omhoog gaat.

    Ik ben het er mee eens dat Koeman de spelers niet meer beter kan maken. In mij ogen heeft hij het meeste uit het team gehaald, en mag iemand anders verder gaan. Ik weet eigenlijk helemaal niet wie dat kan worden...

    Ik ben het met Cyrax77 eens dat Ajax wel blijft vechten ervoor. Het is gelukkig niet zo dat de spelers het erbij neerleggen.

    Nu nog hopen op een boost van Charisteas, zodat Ajax weer veel goals kan maken.
     
  15. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de goede orde, ik fluit niet en ben ook geen mooi weer supporter, en ik heb voor Koeman als voetballer zeer veel respect.
    Maar het valt niet mee om te juichen als er een pass over vijf meter niet aankomt.
    Over de werklust valt inderdaad weinig te klagen, daar ligt het ook niet aan, maar ze lopen zo zonder zelfvertrouwen te voetballen en daar is de coach wel verantwoordelijk voor.
    De speler lopen op elkaar te schelden dat je er gewoon bang van wordt, geen wonder dat er dan niets meer lukt.
    We hebben het met alle respect wel over F.C den Bosch waar met pijn en moeite van gewonnen wordt, denk dat dat nog het meest frusterende van gisteren was.
    Maar de volgende keer schreeuw ik weer gewoon mijn keeltje schor hoor, zonder een wit zakdoekje bij mij te dragen. :)
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat koeman het nog heel zwaar gaat krijgen bij ajax

    bron: www.vi.nl
     
  17. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Om mezelf maar is even te quoten
     
  18. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Zlatan _O_ weggepest door Van Gaal, Koeman en VanderVaart... die zijn alledrie niemeer bij Ajax inmiddels... dus met mijn simpele logica zou ik zeggen: rol die rode loper maar weer uit voor King Zlatan! (held)
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ong. 60 milj. ? ;).
     
  20. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom een topic van 4 maanden oud weer naar boven halen toiletboy
     

Deel Deze Pagina