1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chattend kind vaker depressief

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 14 jul 2004.

1. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is ook jeugd tussen de 13 a 16 jaar die juist expres chatten om in een chatbox te ouwehoeren en ruzie te maken met andere mensen. Dus misschien dat die mensen al depresief waren.

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

idd meestal is andere pesten omdat diegene zich klote voelen en zichzelf er beter willen gaan voelen.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dat kan idd wel waar zijn (ik heb het over de openingspost). Bijv. de ene puber zegt dat hij 5 vriendinnetjes heeft gehad en de andere wil niet minder lijken en zegt dat hij 7 vriendinnetjes heeft gehad. Alle 2 down dat ze "weinig" vriendinnen hebben gehad.

Ga nu niet zeuren dat je raar bent als je je dit aan trekt, want dat doe je niet bewust.

Ik weet zeker dat er veel meer mensen depri zijn dan pakweg 10 jaar geleden toen er niet of nauwelijks internet was. Okey ik wil niet zeggen dat het alleen door internet/Chatten komt, dat zeker niet, maar zou er best weleens mee te maken kunnen hebben.

Vat nou ook niet op dat 50% van de mensen die veel chatten depressief zijn....

Deel Deze Pagina