1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

China dreigt met raketaanval tegen VS

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 15 jul 2005.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Bron : Nu.nl

    Lijkt mij niet dat US ook werkelijk zo onozel is dat ze zich er mee gaan bemoeien maja met die Bush weet je et maar nooit....
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Is niet slim als ze het doen. China is net bezig om een economische grootmacht te worden in de wereld, en als ze de VS aanvallen gaat niemand meer handelen met China.

    Maar als ze het doen is het wel de Derde Wereldoorlog, want dan komt de VS weer met zijn kernwapentjes en roept al zijn vriendjes op om te knokken tegen China. Niet best dus...
     
  3. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel erg zijn, maar denk ook niet dat het zal gebeuren. Ik denk niet dat zowel Amerika als China zo dom zal zijn om daar aan te beginnen.
    Maar mooi dat wij er niet tussen liggen :)
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Dag mooie wereld _0/ :'-( _0/ :'-(
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey, waar komt dat bericht vandaan? Klinkt erg gezellig allemaal :mad:.
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Sorry vergeten bron te vermelden :) Nu.nl heb ik et weg.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, thnx ;). Maar ik denk inderdaad dat beide landen niet zo stom zijn om een aanval op elkaar te beginnen... Is altijd een hoop blof, machtsvertoon en bangmakerij.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen want als dat eenmaal misgaat......
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Eerst zien, dan geloven :+
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als die 2 mekaar in de haren vliegen dan kunnen we opdoeken. 's Werelds grootste luchtmacht tegen 's werelds lijpste leger met nucleaire wapens.... Gezellig is anders.
     
  11. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten
     
  12. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit mag niet!

    China is het mooiste land van de wereld met naar mijn mening de mooiste cultuur en natuur. Dit mag allemaal niet vernietigd worden!
    FUCK DE USA als ze dit flikken hebben ze nog een hater erbij! :mad:
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    china ging toch juist vS vernietigen? :p
    of denk je al voorruit dat VS daarna heel China kapot maakt..

    denk niet dat zal gebeuren overigens.. beide landen hebben er geen baat bij.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yo wie heeft de meeste kernbommen?? want dat land is vast wel het stoerste. :+

    Ach ik vind zulk nieuws toch zoooo ontzettend triest, het is bijna vechten om wie de langste heeft. Want wat nou als al die landen (die kernbommen in hun bezit hebben) met kernbommen gaan gooien? dan is er geen leven meer en is de aarde verpest. Slim, slim...waarom laten al die landen elkaar gewoon niet met rust. Maar tja ze willen alleen maar meer macht doormiddel van kern.

    Zielig gewoon..
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk, zal dit alleen maar dreigen worden..China is één van de grootste landen van de wereld en Amerika (VS) ook..als dat een oorlog wordt, dan wordt het ook hevig. Denk maar aan Rusland en Amerika..dat zijn de grootste landen. Die hadden in ''de koude oorlog'' ook alleen maar lopen dreigen enz.
     
  16. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, China is een vrij groot land.
    Economisch gezien doen ze het goed en met meer dan 1 miljard mensen zijn ze volgens mij best in staat om een groot leger/marine te mobiliseren.
    Maar ik denk dat ze niet een oorlog gaan beginnen met de V.S want china's exporteert vrij veel producten naar de V.S en wanneer er oorlog is kan de V.S China economische sancties oplegggen, en de V.S zal waarschijnlijk ook niet een oorlog beginnen--> die hebben hun handen vol met Irak..

    zo... *)
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Grappig, China dreigt kernwapens te gebruiken en de VS is de boosdoener.

    De VS gaat op dit moment echt niet nòg een oorlog starten. Zij zijn, qua strijdkrachten, te druk bezig met de 'war on terror' om zich bezig te gaan houden met China. Vraag me af waarom deze opmerking überhaupt is gemaakt door China.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met een president die niet kan lezen

    [​IMG]

    vrees ik het ergste :eek:
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet precies hoe die toestanden daar liggen, maar waarschijnlijk wil China Taiwan gewoon weer terug net als met hong kong die ze ook weer onder eigen vlag hebben staan volgens mij. Dit is gewoon een teken tegen de VS dat ze geen politieagentje moeten gaan spelen en een ongerechtvaardigde aanval op taiwan door de chinezen maar moeten accepteren. Althans zo interpreteer ik het nu.
     
  20. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind dat de schuld wel bij de VS dan ligt. Ze moeten zich dan gewoon niet met Taiwan bemoeien, dan gebeurt er ook niets...
     

Deel Deze Pagina