Jammer voor de Ajacieden, ik kan er niet mee zitten. Duh.
Anyway, het is een illusie om te denken dat Chivu bij Ajax blijf om dat hij van den club houdt. Dat kan wel zo wezen, maar een buitenlandse voetballer kan nooit meer van een cluppie houden dan van een grote zak met geld. Zou iemand hier, die ontzettend fan is van Ajax, over 15 jaar kunnen zeggen dat bijv. Spartak Moskou hun cluppie is... dacht niet.
Gewoon een brood voetballer, net zoals Piair.
Lazovic gehaald, Elmander terug. Verder hebben ze Buffel en Van Persie nog. En ohja, Dirkie Kuijt ( ik vereer Utrecht op mijn blote knietjes voor deze speler) komt ook nog. En wat heeft Ajax in de spits? Sonck en Zlatan (Zlatan... ). Bovendien, Emerton is nooit echt dragend geweest. Bovendien heeft hij een motivatie van ik-speel-liever-in-Engeland-wheeh-. Kalou zelf, tja, ik vond hem wel goed. Maar ook hij kan gemist worden. Een weggaande Piair is jammer, maar ook niet onoverkomelijk. Twee spitsen gaan, drie komen er. Bovendien zijn het drie spitsen die jonger zijn, en dus ook beter voor de toekomst.
Qua spitsen ziet het er bij Feyenoord heel wat beter uit. Maar qua verdediging... .
Laatst bewerkt: 8 jul 2003