1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chivu naar AS Roma

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 8 jul 2003.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jouw gezicht nog wel eens zien als straks die geit van jullie naar Barca vertrekt:mad:.
    Bah, Chivu had al het recht om weg te gaan, maar houd dan wel je woord als je een dag eerder zegt dat je blijft en van Ajax houdt, tsss, Chivu is echt behoorlijk in mijn waardering voor hem gedaald.

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon het niet geloven toen ik dit op NOS Text las...
    Op de training (GISTER!) ZEI hij 100 procent te blijven !
    NIW, Bonez, was jij niet degene die zei dat Jaap Stam wat voor ajax voelt ??

Dan moeten ze Jaap's agent ff bellen, en Lazio...

wahaah

kalou weg
    emerton weg
    v hooijdonk waarschijnlijk !

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer voor de Ajacieden, ik kan er niet mee zitten. Duh.

Anyway, het is een illusie om te denken dat Chivu bij Ajax blijf om dat hij van den club houdt. Dat kan wel zo wezen, maar een buitenlandse voetballer kan nooit meer van een cluppie houden dan van een grote zak met geld. Zou iemand hier, die ontzettend fan is van Ajax, over 15 jaar kunnen zeggen dat bijv. Spartak Moskou hun cluppie is... dacht niet.

Gewoon een brood voetballer, net zoals Piair.
    Lazovic gehaald, Elmander terug. Verder hebben ze Buffel en Van Persie nog. En ohja, Dirkie Kuijt (_O_ ik vereer Utrecht op mijn blote knietjes voor deze speler) komt ook nog. En wat heeft Ajax in de spits? Sonck en Zlatan (Zlatan... :D). Bovendien, Emerton is nooit echt dragend geweest. Bovendien heeft hij een motivatie van ik-speel-liever-in-Engeland-wheeh-:'-(. Kalou zelf, tja, ik vond hem wel goed. Maar ook hij kan gemist worden. Een weggaande Piair is jammer, maar ook niet onoverkomelijk. Twee spitsen gaan, drie komen er. Bovendien zijn het drie spitsen die jonger zijn, en dus ook beter voor de toekomst.

Qua spitsen ziet het er bij Feyenoord heel wat beter uit. Maar qua verdediging... :mad:.

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, hopen dat er een regeling te treffen valt met Lazio, geld heeft Ajax nu toch zat met de verkoop van Mido & Chris:).
    Als Ajax ook dit seizoen wil vlammen op zowel nationaal als internationaal gebied heb je een topper nodig, dus iemand die er meteen staat en nauwelijks aanpassingsproblemen heeft...
    Dus óf Stam halen óf Escudé voor de groei en de Boer(:mad:) voor de ervaring.....

5. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge begin nou maar zorge te make om die van piere van jullie want die heeft het volgens ook nier naar zijn zin daar zonder hem zijn jullie echt niks sorry dat ik dat zeg hoor maar het is gewoon zo :D

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

hmm ja...ik zie de Boer echt niet zitten...
    We hebben al iemand voor de ervaring gehaald..Jari..
    Liever Escudé dan de Boer...maar misschien weet Ajax meer dan wij :9

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de Boer voor de ervaring achterin, die weet in ieder geval hoe het er bij Ajax aan toe gaat, als je nu een Fransman daar neerzet dan kun je weer een jaar wachten tot Ajax weer zo'n prestatie als afgelopen jaar neerzet.

8. fisher

fisher Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
    De Boer is gratis dus dan hou je geld over:D
    handig voor later als het echt nodig is

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    de Boer en gratis?
    Neej dat gaat niet samen..

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Frank de boer is nog steeds een prima verdediger, en een echte leider. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat stam komt maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
    Laten ze die fransman maar halen schijnt een topper te zijn. Vorig jaar was zijn transfer naar man united afgeketst omdat hij zijn knie verdraaide toen hij met zijn hond een blokje omging.
    En sonck is echt onwijs goed!!! Chivu we zullen je missen maar veel succes in italie. Maar ik had je liever in het maagdelijke wit van real gezien. Daar hoor je echt thuis!!

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En voor alle feyenoorders onder ons: Volgend jaar toto divisie!!!!!!

12. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    ah, doe niet zo lullig tegen ze, zij kunnen er ook niks aan doen dat ze daar in rotterdam niet zo slim zijn :p

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het Feyenoord/PSV bashen achterwege laten:).

14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer van Chivu, maar vooruit was te verwachten, van de Vaart volgend jaar waarschijnlijk ook, nu komen de zware tijden weer, maar dat gaat ook wel weer over. AJAX Forever!!!!

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ecude !!escude !!escude !!escude!! hij moet gewoon hierheen komen hijs efcht goed ; beter dan mexes..

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    beter dan mexes??
    Mexes rulez, als ie beter is....tja...

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahaha.

:{.

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar bash ik iemand?

20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Neej, maar je ging door over dat onderwerp....

We hebben het over Ajax, Chivu, Vervangers ! *)

Deel Deze Pagina