1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Codemasters Campzone 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lenny-t, 8 mrt 2007.

1. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja... jullie zullen dan allemaal wel bij deze groep horen....

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb er ook altijd een nerd-vision bij 8)

Vertel ons dan hoe het er echt aan toe gaat :9 Ben altijd een beetje anti-lan party's

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een stel gameverslaafde die 24-7 aant gamen zijn, allemaal headset op en allemaal über computers en weet ik wat. Ga lekker naar het strand ofzo..(mijn mening)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ben 2 keer naar een Lan-party geweest, waren allebei 1 dag. Vind het een beetje zwaar overdreven om 7 dagen op een weiland te gamen.

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk een beetje support hier:)

Dat is bij mij een defenitie van een nerd:)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Denk je dat echt? Er wordt zoveel georganiseerd door Campzone wat niet met gamen te maken heeft en gewoon heel leuk is. Daarnaast kan geen mens het volhouden om tien dagen non-stop te gamen, maar er zitten inderdaad van die nerds tussen die zich ook echt zo gedragen en daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hahah je hebt echt gelijk ben ze ook tegengekomen vorig jaar... van die nerds die echt de hele dag niet uit hun tent komen =(

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wikipedia:
    Iemand die naar Codemasters Camp Zone gaat is dus geen nerd. Denk dat veel mensen er ook naartoe gaan om te gaan zuipen en dan een beetje gaan stunten met zon karretje in Halo :+ Tenminste daarom zou ik gaan, ik zou niet gaan om daar 24/7 proberen te "pwnen" en dan vervolgens 3 dagen bezig zijn om je beste wedstrijd in Topspin 2 ooit te gaan spelen. En dan ook nog eens de hele tijd niet uit je tent komen.

Meer voor de lol dus

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Er zijn ook niet veel nerds, 't is vooral gezellig zuipen en gamen en andere maffe activiteiten doen die georganiseerd zijn door de campzone crew. Maar inderdaad, campzone is zuipen en een beetje aankloten in games..

En dan nog perongeluk winnen ook

10. KillerStefan

KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Klink interresant, kan je nog inschrijven ergens?:confused:

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga met Gameparty Console Crew en wat andere gasten geloof ik. Eerste campzone iig.. ben benieuwd.

Inschrijven? geen idee check de site @ www.campzone.nl

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Inschrijven kan; je krijgt dan voorverkoop korting (voor 7 juli betalen is nog 30euro korting op het full event).
    Je kan ook zonder inschrijven op 20 juli daar voor de deur gaan staan dan betaal je wel de volle mep (230 euro op het full event).

Als je je nog wilt inschrijven op de site moet je daar even op deelname -> inschrijven klikken

Deel Deze Pagina