1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Commerciële mensen gezocht

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 7 apr 2005.

1. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je geen spel maken??? Misschien heb je ooit wel eens gedacht he dat kan ik beter :D Laat je fantasie de vrije loop ;)

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wat de hell zijn matrijzen?

Ontopic: Ik heb zelf al een hele tijd een idee waar ik patent op wil aanvragen, dus niet dat ik dat jou ga vertellen. :)

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit je op school?
    bij ons op school (Grafisch Lyceum Rotterdam, R&M) moesten we ook een product verzinnen en dat ook helemaal uitwerken en eventueel een model. Wat wij dus hadden gedaan (we zijn alle 3 gamers, je raadt het al) hadden een soort multiconsole bedacht. De XCS (XcubeStation), de naam zegt het al. Het was best leuk om eraan te werken. Maar het meest vervelende is de marketing strategie bedenken, maar je herkent het heel makkelijk :)
    leuk om te doen

4. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bied een goedkopere cursus Chinees aan. Goedkoper dus dan de concurrentie, maar toch rendabel. China wordt het nieuwe VS, als we de geruchten kunnen geloven.

5. Bij mij gaat het niet zozeer om het ontwerpen maar juist om die marketing strategie en natuurlijk om het originele idee die voor omzet gaat zorgen.

6. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat laatst te denken, er worden zoveel sigaretten gerookt en zoveel filters gemaakt, ontwerp je eigen biolochies afbreekbare sigaretten filters aangezien alles duurzaam moet en de natuur zo min mogelij aangetast moet worden (KIJK jongens hier heb je nog eens wat aan Raad van Sebas ow yeah:+) wedden dat ie dit nog gebruikt ook omdat ie te lui is ofzo whahahah)

hey suc6 ermee :p

7. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    ow jah of doe als ik: heb talent (niet te wijs hea) en maak dan "mooie" tekeningen en verdien geld (oke dat geld verdienen gaat nog niet zo goed maar tis een begin) check dezelink
    \ /
    .|
    .v

/Mod volgende keer niet spammen op die manier, en wel de edit knop gebruiken svp

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2005
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    We zijn nu bezig met iets voor de Senseo apparaten. Zoals je weet zijn de Senseo apparaten zeer populair. Het gedeelte waar je je koffiepad inlegt, word snel vuil en is moeilijk schoon te krijgen. Daar hebben wij een speciaal schoonmaakborsteltje voor bedacht, die de vorm heeft van dat koffiepadhoudertje en die dus kan reinigen. Je legt het borsteltje en het houdertje, beweegt het heen en weer en klaar is kees. Is goedkoop te produceren, bruikbaar voor een populair en goedlopend product, tegen een redelijke prijs te verkopen, zal leiden tot grote vraag => grote omzet, mits de promotie goed is. Ik zal nog wel even verder nadenken en rondvragen.

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik dus ook gedaan...

10. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Moes ik laatst ook. Ik had een telefoon-horologe met digitaal beeld uitgevonden. Iemand die op de kunstacedemie zat heeft het onterwerp gemaakt

Cijfer : 8,5 :)

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Een sigaret uitbrengen met een strijkkop, zodat je hem aan kan strijken (naar tuurlijk door middel van de strijkstrip die aande zijkant van het pakje zit). Is te maken, maar de sigaret breekt alleen.

Wij hadden een soortgelijke opdracht (Marketing & Communicatie), alleen moesten we vn 2 producten 1 maken. We hadden dat uitgewerkt. En vervolgens een 3,8 ofzo gekregen :D.

We hadden de opdracht verkeerd begrepen, maar het product was wel té cool :cool:.

12. Het is uiteindelijk een zelfbedacht idee geworden.

Het is....

Een nieuwe Mp3 speler waarmee je via bluetooth muziek kan uitwisselen en draadloze oordopjes via bluetooth.

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Bedenk er dan ook aparte kanalen/sleutels oid bij, anders zit je met de hele klas naar 1 mp3 speler te luisteren :cool:

14. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Is het volgende idee niet goed. Een projector ter grote van een tennisbal met ingebouwde sateliet. Een soort mini beamer met sateliet en draadloos. Dus overal kan je naar jouw favoriete tv zender kijken. Het enige wat je nodig hebt is een kale muur en tv kijken maar. Misschien technologisch niet helemaal mogelijk, maar het idee is goed toch?

15. Handig toch? Hoeft er maar één een Mp3 speler te kopen! ;)

16. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    het iedee van blokkie vind ik wel wat.
    maar kun je dan niet beter een plat pakje lucifers aan een pakje sigaretten maken?
    en wat een opdracht trouwens,ben blij dat ik niet op school heb gezeten 8)

Deel Deze Pagina