Ik vind trouwens dat leraren ook niet mogen roken
Ze hebben een voorbeeld functie en daarnaast ga ik dus nooit aan hun iets vragen als ik iets niet snap ofzo want dan gaan ze het uitleggen en die adem van die lui is echt niet aangenaam ofzo. Vind je het gek dat het onderwijs achteruit gaat. De leerlingen durven niets meer te vragen omdat ze anders geconfronteerd worden met stankoverlast.
Bij ons op school is het roken binnen tijdens schoolfeesten verboden. Vind ik zelf echt super. Mijn kleren stinken nu tenminste niet meer zo, kep geen brandplekken meer in mijn kleren omdat die rokers absoluut geen rekening houden met de rest en daarnaast voel ik me nu ook een stuk beter na zo'n feest want zelf krijg ik soms last als er veel gerookt wordt van mijn ogen en ook van mijn luchtwegen. Ik vind het daarnaast ook ontzettend goor die lucht als iemand rookt als ik erbij in de buurt sta. Ik ben absoluut voor een rookverbod.
De niet rokers zijn de normale mensen. Daar moet dus rekening mee gehouden worden en niet aan die gevallen die hun eigenlichaam verpesten en niet aan anderen denken.
Originally posted by misterx
haha dat krijg je er nooit door dat rookverbod!!!!!
en als je er met uitgaan zo'n last van hebt dan ga je toch lekker niet meer uit!1
rook nu 6 jaar en heb nog nooit zoiets dom gehoord
Duidelijk voorbeeld van zo'n iemand
Jij bent degene die van de normale leefomstandigheden afwijkt dus jij hoort rekening te houden met ons en wij niet met jou. Als jij wil roken dan ga jij maar lekker niet meer uit ASO!!!
Laatst bewerkt: 15 apr 2003