1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Compleet rookverbod

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 13 apr 2003.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Leuke maatregel, maar makkelijk te omzeilen. Bij een cafe bij mij in de buurt hebben ze al het personeel voor 1% eigenaar gemaakt van de tent. Dus iedereen heeft een eigen glas. Zo is er dus geen personeel en mag er worden gerookt.
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar jij uitgaat maar mij kleren stinken echt wel naar rook. En rook zelf niet.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen een paar weken na de invoer van het verbod was er heel programma hierover. Toen zei een vrouw wel iets leuks: Als je in een ziekenhuis werkt, moet je tegen bloed kunnen. Werk je in de horeca, moet je tegen die rook kunnen. Vind dat het er gewoon bij hoort. Biertje+sigaret, heerlijk:).
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Was volgens mij gewoon een (tokkie) café houdster bij Pauw & Witteman of DWDD
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    En als je er niet werkt? 5% van alle mensen in een café zijn werknemers, de rest zit er voor hun plezier.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zijn toch ook gewoon mensen met een mening?:emo:

    Snap het hele probleem hier, volgens mij had niemand er last van en het is alleen maar saai als iedereen buiten staat.
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zag hoe ze het bracht dan is het vrij moeilijk om haar serieus te nemen. Beetje schreeuwen, niemand uit laten praten en totaal niet luisteren naar wat de ander zegt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Dat is jouw mening. Er was wel degelijk een probleem aangezien het gewoon slecht voor je gezondheid is en het stinkt.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat herinner ik me niet meer:9..
    Achja, drank is ook ongezond. Net als dat Cola en tomaat ******verwekkend zijn. Maarja kan best begrijpen dat mensen het vinden stinken maar vind het soort van 'sfeertje' hebben.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    WTF? Hoe kan een cola voor mij ongezond zijn als jij het drinkt? Volgens mij snap jij het niet helemaal..
    Het maakt mij geen reet uit als iemand zich helemaal de tering in rookt, het gaat erom dat ik het niet hoef.
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een rookmachine subsidiëren voor ieder café :emo:
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee heb het over drank (bier, wijn etc.). Dat wanneer jij in een kroeg staat bier drinkt maar dat dat slechter schijnt te zijn dan een sigaret. Roken is idd wel schadelijk voor een ander maarja als die zich ondertussen aan het zuipen is maakt het niet veel meer uit. Maarja als je natuurlijk alleen aan de sinas zit 's avonds kan ik je punt begrijpen.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik vind gewoon, in bruine café's enz mag wel worden gerookt, in discotheken/restaurants en dergelijke niet.


    Ik volg je niet echt? Ik zeg dat roken schadelijk is voor anderen, en dan begin jij over cola en tomaten.
    Nu zeg je opeens dat je het over bier en wijn hebt..
    En ik maak zelf wel uit wat ik doe met mezelf. Al vind ik het leuk om veel bier te drinken betekend dat ook maar dat ik moet accepteren dat degene naast me zit te roken? Wat een onzin zeg, je gebruikt echt wazige argumenten. Wees wat duidelijker.

    Ook je conclusie: 'je drinkt vast alleen sinas' omdat ik tegen roken ben is natuurlijk fantastisch slecht :lol:
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja Den Haag. Grotere tenten met meestal goede ventilatie. Serieus echt bijna geen last meer van. Ik had er zoiezo nooit echt last van rook bij het uitgaan maar meer erna als ik helemaal stonk. Dat verschil merk ik echt duidelijk.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Cola, tomaat ******verwekkend?!
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat Cola en tomaat is gewoon van: Ja roken is slecht. Maar dan kan je van alles wel zeggen dat het slecht is omdat je tegenwoordig overal ****** van krijgt. Dus ook Cola en tomaat (van mijn part was het sinas en genetische bloemkool). En het is al jaren duidelijk dat bier slechter is dan roken, oke wel op een andere manier (bier=hersens, sigaret=long). Maarja ik vind het dan vrij weinig uitmaken dat er ook nog binnen wordt gerookt. Zijn niet echt goede argumenten voor omdat ik weet dat het slecht voor je is en als je er niks mee te maken wil hebben heb je gewoon gelijk omdat je wilt dat je niet stinkt naar rook oid. Maar vind het gewoon in de sfeer van een cafe/disotheek passen. Jij dus niet.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben zelf sinds de zomer gestopt en dat ging eigenlijk een stuk makkelijker doordat er bij uitgaan en kroegen niet meer gerookt wordt. Kan me voorstellen dat mensen het in kroegen erbij vinden horen, vond het zelf ook altijd chil. Maar logischerwijs zijn er gewoon zo weinig argumenten tegen het rookverbod. Meeste kroegen/club's waar ik kwam hielden ze zich allemaal prima aan het rookverbod, eigenlijk wel chil. En ik heb echt nog nergens een zweetgeur geroken :') maar dat zal wel aan mij liggen.
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    In het begin was dit heel erg, vooral in discotheken (kroegen niet zo zeer). Maar toen zij ze er waarschijnlijk achter gekomen dat het toch wel handig is om goed te ventileren.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm.. apart om dit topic weer eens te lezen. Mijn mening is nog steeds niet veranderd :)
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je rookt is het een keuze. Rook je maar lekker dood, zolang je me maar niet lastig valt ermee. Troep. :9
     

Deel Deze Pagina