1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij ben je niet heel bekend met Metallica setlists, want de laatste tijd is het toch vooral Death Magnetic wat de klok slaat. Nu hebben ze eindelijk This was just your life als opener geschrapt. :+

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

Het was geweldig, persoonlijk mijn favoriete concert ooit! Ik stond echt ervan te kijken dat ze Stone Cold Crazy gingen spelen. Dat nummer teveel gespeeld op Guitar Hero Metallica, dus heb flink mee gebruld.

Dat ze veel van Death Magnetic spelen is nogal begrijpelijk. Daarom valt Sonisphere ook in het Death Magnetic tour. :9 Gelukkig hebben ze de nummers die ik echt wou horen gespeeld. Vooral blij met The Judas Kiss :)

Ik had alleen nog een beetje gehoopt op My Apocalypse of All Nightmare Long. Maar over een paar weken zie ik ze voor de 3e keer. Op naar Werchter!

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat had ik Blackened willen zien!
    Play Video? Is het allemaal opgenomen en ergens te zien dan?

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond echt helemaal te springen toen ze Dyers Eve gingen spelen!

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik gebruik altijd setlist.fm, wat een soort databse is voor setlists van concerten waar dan ook ter wereld.
    Er staat altijd play video, maar dat linkt meestal naar de studio-opnames die op youtube zijn gezet.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik (zeg ik toch ook? :+ ), vind het alleen jammer dat DM meer de dienst uitmaakt dan mijn favoriete albums (of nummers :9 ). Waar zijn 'For Whom the Bell Tolls?' en 'Call of Ktulu'? :eek:

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, dat krijg je met zo'n groot en geweldig repetoire. ;)

8. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vond ik Korn en Slipknot erg goed op Sonisphere.
    Metallica viel me wat tegen, maar dat is ook meer omdat het niet echt mijn ding is en ik eigenlijk alleen de bekendere nummers ken.
    Voor mij is het ook meer een band van leuk om eens te zien, maar vaker hoeft niet;)

Lamb of God vond ik trouwens ronduit takkeherrie, sorry als ik hier mensen mee beledig:emo:
    Toen ik dat hoorde kreeg ik spontaan de neiging om zo ver mogelijk weg te gaan

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Slipknot ijzersterk. Metallica was ook super.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Slipknot vond ik drie keer niks. Maar dat heeft meer met persoonlijke smaak te maken gezien de vele mensen die wel uit hun dak gingen.

Metallica was echt geniaal. Wat een schitterend optreden van de mannen. Zo overtuigend met een echt een goede setlist_O_ Echt genoten. Vind het jammer dat Battery en For Whom The Bell Tolls niet langskwamen, maar ik ga echt niet klagen. Absoluut de beste band op deze aardkloot. Geen twijfel over mogelijk_O_

Verder: KoRn was verrassend erg goed. Jonathan Davis was goed bij stem. Vroeger veel naar KoRn geluisterd, maar de nieuwe albums vond ik echt niks. Gelukkig bijna alleen maar oude nummers. Lekker nostalgisch.

Lamb Of God: Retevet. Vette setlist en een wrede wall of death.
    Down: Wat minder. Stond muzikaal gezien als een huis, maar ze hadden er niet zoveel zin in.
    Kamelot: Geluid was slecht. Jammer, want het had een vette show kunnen zijn.
    Pendulum: Heerlijk begin van de dag, lekker wakker worden zo8)

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe het laatste nummer heet die Down speelde?

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Sonisphere was echt heel erg vet, ik vond Pendulum zelf het beste van het Festival, rare keuze maybe, maar ik vind het muziek gewoon erg goed! Morgen weer naar een Concert, AC/DC dat zal ook wel leuk worden denk ik

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zoek nog de setlists van Pendulum, Kamelot, Down en Slipknot. Weet iemand die te vinden?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt daar heb ik de andere setlists vandaan gehaald, maar Pendulum is niet in de juiste volgorde. Naja opzicht geen ramp dat ik die setlists mis, maar het past wel mooi bij het verslag.

16. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prodigy staat in november in de hmh!
    Man wat wil ik daar graag heen.. dikke run op de kaartjes weer waarschijnlijk.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Met een nog gruwelijker voorprogramma, Enter Shikari!

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Prodigy > Shikari :)

19. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    + 1

Maar Enter Shikari als voorprogramma is ook zeker niet verkeerd natuurlijk

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    gisteren naar het concert van AC/DC geweest en man, wat waren die goed zeg!
    het geluid in de arena blijft bout, maarja wat wil je met zo'n grote ruimte en dan betonnen en ijzeren muren/palen om al het geluid te reflecteren.
    wat is Angus Young toch een partij lelijk maar kan hij een partij spelen zeg! echt gewoon ftw! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina