1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gelukkig was daar niks van te merken tijdens het optreden op Werchter.
    En waarom moet een band altijd een toegift hebben? 8)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Om je het idee te geven dat je echt een lang concert hebt gezien. Als je het gevoel hebt dat het voorbij is en er komt nóg een nummer, dan ga je toch iets enthousiaster naar huis. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar een encore is gevoelsmatig toch echt anders dan simpelweg doorspelen.
    Je kunt het natuurlijk ook doen zoals Madness.: Na 2 nummers al zeggen dat je het einde van de set nadert en vervolgens er tien keer een eind aan maken. 8)

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Oktober: Pixies HMH:thumbs:

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als Metallica 2 en een half uur speelt en er dan nog twee achter aan gooit vind ik het best. Maar bijvoorbeeld op Graspop, bands die een uur hebben, gaan dan nog eens 5 minuten verspelen met het aanhoren van een encore. En het ligt er ook zo enorm dik bovenop. Ja doei, maar we hebben onze drie grootste hits nog niet gespeeld. :+

Blind Guardian doet dat altijd leuk. Ze gaan van het podium af, laten de mensen óf tot rust komen óf flink roepen, en doen dan een acoustisch nummer. Even wat krukjes op het podium zetten enzo. Dat vind ik dan weer wel tof. :)

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens.
    Weet niet wat voor recensent/journalist dit is, ik zou de bron wel willen weten. Ik vind dat Caleb eigenlijk wel gelijk heeft, wat ben je nou voor publiek als je lafjes gaat zitten op toch best wel catchy songs. En als het publiek kut was, dan ga je ze toch ook niet belonen met een toegift?

6. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb KoL gezien op werchter en vond ze zeker niet slecht, maar niet echt speciaal. Leuk om naar te luisteren. Had er zelf veel meer van verwacht, maar alleen hun 2 hits zijn goede platen en de rest vind ik totaal niet zo bijzonder.
    Vond zelf ook dat ze vooral hun ding deden en verder niets extra's ervan maakte.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zijn er mensen die naar Muse gaan? Want ik vraag me af hoe duur die kaarten zijn. Echt 120 euro? 8)

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn van die 'oplichtwebsites'. Kaarten opkopen en dan weer voor het dubbele verkopen :emo: Concertkaarten kosten normaal zo tussen de 40 en 65 euro.

9. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb kaarten gekocht voor Muse via het voorverkoopadres op hun site en het koste mij €43,-
    Dit zijn kaarten voor de arenavloer en ik geloof dat dat de duurste zijn.
    Dus €120,- is wel een beetje veel.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Staanplaatsen waren binnen 5 minuten uitverkocht. Zitplaatsen in een half uurtje denk ik. 120 Euro betaal je alleen voor 2e hands kaarten. Ik zou die sites in de gaten houden totdat er een eerlijk iemand zijn kaarten verkoopt of je kunt het net voor het concert proberen (daarmee bedoel ik een paar dagen tot een week). Dan zakken ze meestal in prijs door wanhopige mensen die écht van hun kaartje afmoeten.

Het zou 43€ kosten, maar uiteindelijk werd dat 47,50€.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik ben dus te lui om 6 uur op te staan, dus ik ben bang dat ik nooit naar een Muse concert zal gaan. 8) Ze komen zeker ook nooit meer op festivals he?

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zeker nooit? Muse is dé festivalband bij uitstek. Ik verwacht dat ze volgend jaar wel weer op Pinkpop zullen staan. Jan Smeets is er namelijk niet vies van. Daarnaast boekt Rock Werchter zowat elke band die groot is in de zomer, dus daar kun je Muse ook wel verwachten. 8) Ze stonden daar zelfs twee jaar achter elkaar in 2006 en 2007, allemaal geen probleem. :+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Muse is inderdaad de ultieme festivalband.
    Maar ook in Wembley deden ze het aardig :9

Gaan er nog mensen naar Starsailor eind augustus in Melkweg? Maat van me kwam ermee...

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de dvd hier liggen en ik vind ze daar juist legendarisch spelen *) Staat zeker in mijn live favorietenlijstje.

15. GameKid360

GameKid360 Guest

Dan zal ik maar niet vertellen naar welk conert ik ben geweest. :')

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je had het laatst volgens mij over Tokio Hotel...... zou het?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat bedoelde ik ook te zeggen! Echt super concert.. Knights of Cydonia _O_

18. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze op Pinkpop gezien en alhoewel ik niet echt fan van ze was hebben ze me toen wel totaal omver geblazen. Heerlijke live band

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Vond het onlangs vreemd bij Metallica dat er echt mensen al naar huis gingen na Enter Sandman, terwijl iedereen wel weet dat een Metallica-concert steevast wordt afgesloten met Seek&Destroy. Kon ook zijn dat weg gingen om de drukte voor te zijn, maar ik kan dat dus niet begrijpen. Toegift van drie nummers en voor de allerlaatste keer helemaal uit je dak gaan. Nog één keer je complete strot kapot schreeuwen. Dan ga je toch wat meer tevreden naar huis inderdaad.

KoRn gooide er geen encore achteraan. Dat vond ik behoorlijk zuur omdat ze toch een allerbest optreden weggaven. Geweldig optreden met een jammerlijk einde. Bij Slipknot zat ik daarentegen weer niet te wachten op een toegift8)

Hehe, deze vraag over het hoofd gezien. Is hier te vinden. Of in de spoiler natuurlijk:cool:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben 3 juli in Frankfurt bij Bruce Springsteen geweest met mijn broer. Was echt fantastisch....30 juli zou ik naar Michael Jackson gaan..maar ja, daar hoef ik natuurlijk nog maar weinig over te zeggen :mad:.

Rapper The Game komt 23 juli geloof ik naar Paradiso...en in augustus komt B-real (Cypress Hill) samen met Psycho Realm naar Amsterdam...daar wil ik toch echt wel bij zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina