1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    OMGGGG. Airbourne komt naar De Pul in Uden. Eindelijk een geniale show dicht in de buurt :) Wil ik zeker heen :D

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    TOO MUCH TOO YOUNG TOO FAAAAST

Awesome band, ik ga ze in maart ook zien in de Melkweg :cool:

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het in Ahoy met digitaal fotocamera's? Wordt daar streng op gecontroleerd? Op de site staat namelijk dat deze altijd verboden zijn..

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze fouilleren meestal op drank etc. maar niet op camera's. Op de site staat inderdaad dat het niet is toegestaan maar de meesten hebben dat ding om hun nek hangen en lopen er gewoon mee naar binnen. Het is ook onmogelijk om al die dingen in beslag te nemen aangezien iedereen er tegenwoordig wel één heeft in de vorm van een telefoon of gewoon een normale digitale camera.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan maak ik me niet zo druk en neem ik het ding mee. ;)

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik naar Pearl Jam ging werd er helemaal niet gefouilleerd. Je zou zelfs met een spiegelreflexcamera om je nek naar binnen kunnen lopen :lol: nja misschien een beetje overdreven maar ze doen er in ieder geval niet moeilijk om een compactcamera :9

7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren bij White lies geweest in de effenaar, wat was het vet!

Was nog nooit eerder bij zo's klein concert geweest maar vond het geweldig.
    Het voorprogramma, Darker my lover vond ik persoonlijk geen ruk aan...
    Maargooed White lies maakte mijn verwachtingen meer dan waar ! ( had ze ook op rock werchter gezien)

Al met al hebben ze voor mij het concert van Coldplay (09-09-09) doen vergeten!

jammer dat ze de 10e in het voorprogramma van coldplay stonden...

8. harm_ltc

harm_ltc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zondagavond Faithless in Club Panama Amsterdam als onderdeel van Amsterdam Dance Event :D
    Wordt zeker gaaf :thumbs:

En wat verder in de toekomst:
    11 november Editors in 013 Tilburg! :)

9. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Gaan er donderdag nog mensen naar august burns red? Los van bring me the horizon met hun emo aanhang is het een best leuk mosh partijtje

10. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen dinsdag naar Massive Attack in de HMH geweest.
    Heel erg tof, dik trippen en dat zonder drugs:+

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren naar Johan geweest, geweldige nederlandse band.
    De opening was erg sterk, maar in het middenstuk zaten een paar songs waar ik niet zoveel aan vond. Ze bewaarden natuurlijk het beste voor het laatst, en dan laten ze zien dat ze toch wel erg sterke nummers hebben: Oceans, tumble and fall, She's got a way with men.

12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Deze jongen gaat morgen naar Muse in Antwerpen!!!! Ik heb er enorm veel zin in, afgelopen shows hebben ze geopend met Overture! Ik kan eigenlijk nauwelijks geloven dat ik morgen om deze tijd sta te rocken :+
    En dan te bedenken dat ik ze over 2 weken weer ga zien 8)

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gast, ik moet nog twee weken wachten8)
    Hopen dat ze een beetje in vorm zijn in Ahoy, volgens mij hebben ze daarvoor 3 shows in Londen.

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ja klopt, had ik ook al gezien. Kan zijn dat ze daardoor enorm moe zijn, maar kan ook zijn dat ze juist nog helemaal in de sfeer zitten... Ik weet niet hoe het uit zal pakken, maar het zal ongetwijfeld tof worden.
    Ik zal na morgen misschien wel eventjes een mini verslag typen(zonder spoilers) :p

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    morgen avond in heerlen xAFBx

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vandaag hebben ze maar 16 nummers gespeeld! Map of the Problematique verviel.
    Ik snap er niets van. De show is naar het schijnt geweldig, maar de setlist is elke dag precies hetzelfde. Alleen heel soms vervangen ze Cave door Feeling Good, auw... De vorige keer in het Sportpaleis was wel fenominaal.

edit:
    Schijnbaar mag je in Frankrijk op een zondag niet meer optreden na 10 uur, vandaar dat de set werd ingekort. Nouja.

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Nu maar hopen dat België niet van die belachelijke regels heeft. Ik wil minstens 22 nummers O-) Ach zolang SS gespeeld wordt is het sowieso een vette avond :+ (hoewel het daar natuurlijk niet bij mag blijven)

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Spiral Static? :+

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nu ik de laatste tijd DJ Hero speel bedenk ik me opeens weer dat ik sowieso ooit naar een show van Daft Punk moet. Alive gemist, maar dat scheen echt abnormaal vet te zijn.

Het schijnt dat ze volgend jaar weer gaan touren?

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze hebben gezegd dat ze een world tour willen doen in 2010/2011. Eigenlijk moet ik daar toch ook wel heen. Alleen al op CD is het live ontiegelijk vet. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina