1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komen de andere twee namen voor pinkpop..hopelijk zit PJ erbij :cool: Ik weet zeker dat ik niemand kan overhalen om naar werchter te gaan :'-(

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4

deze donderdag in de Cave Amsterdam

-My City Burning(NL)
    -True Valiance
    -Bring on the Bloodshed

entree 7 euro

zeker de moeite waard!

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren naar Silverstein + Cancer Bats en Note To Amy geweest.
    Eerst Note To Amy. En Jezus dat was slecht zeg.
    Daarna Cancer Bats, had er ondertussen ook al een mooi shirt van gekocht :cool: en waren echt goed. Lekker energiek alleen goed was niet echt goed afgesteld waardoor je ze zang niet altijd even goed kon horen. Daarna Silverstein, waren best goed alleen Oldsk00l had wel gelijk. Hij houd bij screams de hele tijd in en trekt zijn microfoon weg. Dat was vooral het eerste gedeelte van het optreden het tweede gedeelte van het optreden was stukken beter. Oja en op het einde nog mooi een handtekening van Cancer Bats zanger Liam Cormier op me shirt :cool:

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dan wordt het tijd om je muziek smaak / kennis wat te verbreden! ;)

Pinkpop heeft me nog nooit getrokken, en met deze twee namen blijft dat ook zo.
    De enige reden dat ze mij daar zien is als Blink 182 bevestigd wordt.

5. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik ken er gelukkig weinig die dat wel hebben

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan er niets aan doen, elke keer als ik eens een band ontdek, blijkt het dat ze al tig albums hebben uitgebracht enzo..8)

Ik loop een beetje achter de feiten aan:+

7. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou naar Maria Mena gaan, maar ik blijf pfeiffer te hebben.. dus ik kan helaas niet :mad:

Volgend jaar beter :D

8. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch niet al te moeilijk zijn. Werchter is echt een tof festival. Zowel de muziek als sfeer is daar dik in orde.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat valt best tegen als je geen vrienden hebt die dezelfde muziek luisteren of interesse hebben om naar zo'n festival te gaan.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. en daar heb ik best wel last van :+ Bij concerten krijg ik altijd wel mn vader mee ( hij vindt zelfs muse tof :cool: en gaat dus meer naar het goffertpark ) maar naar een festival.. :lol:

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Lol, precies mijn gedachte. Ik zie Pearl Jam niet meer komen. Jan Smeets heeft vandaag nog gezegd dat ze pas na Pinkpop naar Europa komen. Heel erg balen!

Gast, nee, Rammstein is fantastisch! :+ Maar dat terzijde. Er wordt altijd zo gebitcht op Pinkpop en dat vind ik erg jammer. Het is een fantastisch festival. Het staat wat betreft organisatie en activiteiten in de schaduw van Lowlands, maar Lowlands heeft daarentegen niet de kracht om wereldacts te boeken die Pinkpop wel heeft. En dat heeft wel wat hoor. Ik vind het supergaaf om bands als de Red Hot Chili Peppers of Rage Against the Machine in mijn bijna achtertuin te zien. Pinkpop is een mooi festival met historie!
    Maarja, ik vrees alleen dat jij de vergelijking met Rock Werchter maakt en tja... dan is Pinkpop maar nietig. :p Ik wil al jaren naar Werchter en telkens is er weer een reden dat het niet lukt...
    Maar de strekking van mijn post blijft staan: Ondanks dat Lowlands beter geregeld is en dat Werchter alles overtreft, is Pinkpop een geweldig festival. Wij zijn gewoon verwend hier met zo veel mooie feestjes in de buurt.

Gouden tip overigens ingevuld! Ik heb gestemd op Them Crooked Vultures, Limp Bizkit (vorig jaar wel op Werchter, wil ze nu wel hier!) en ieder jaar gooi ik er een indie bandje bij en dit jaar heb ik the Subways gestemd. Eigenlijk om de doodsimpele reden dat ik die nog niet gezien heb.

12. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Gast, Rammstein is Duits en Duits is kut! Nee, ik heb het niet zo op Rammstein. Denk dat het wat te hard is voor de oortjes van Bauke. :+
    Alhoewel Pink daarentegen..

Eigenlijk mag ik het ook helemaal niet vergelijken, aangezien ik nog nooit op Pinkpop ben geweest. Dus dat ga ik dan ook niet doen.
    Al heb ik altijd wel mijn twijfels bij de keuze van de line-up van Pinkpop. Waar waren Limp Bikzit en Oasis bijvoorbeeld vorig jaar? Die waren makkelijk haalbaar.
    Ben inmiddels drie maal naar Lowlands en twee maal naar Rock Werchter geweest . En of ik dit jaar naar een festival ga hangt van mijn afstuderen af. En van Blink 182, maar dat terzijde.
    Lowlands is tof, en er staan veel nog-te-ontdekken bandjes. Rock Werchter is groots, in de goede zin van het woord!

Misschien moet ik er gewoon een keer heen zodat ik een eigen menig kan vormen over Pinkpop. ;)
    The Subways zijn trouwens erg tof live! Om over Limp Bizkit maar te zwijgen. Komt door de nostalgie. :cool:

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    PJ is al geboekt voor Rockin' Park..dus dat gaat het inderdaad niet worden. Ze komen ná Pinkpop aan in Europa.Wel jammer, maar eddie zei afgelopen augustus dat ie binnen 1.5 jaar weer in nederland zou zijn *) Dus waarschijnlijk nog wel een PJ concert in 2010.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Duuds, KISS, Ratt, en (hoogstwaarschijnlijk) Iron Maiden op Graspop komend jaar _O_ Andere Festivals moeten wel een erg goede line-up hebben om mij hierbij weg te houden...

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Kasabian en John Mayer zijn nu ook bevestigd :thumbs: pink ook maar dat boeit mij niet

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet je waarom Oasis er niet was? Omdat toen er onderhandeld werd Anouk de plek al had waar Oasis had willen staan. :mad: En daar baal ik nog steeds van.

En Pearl Jam op Rockin' Park, oei, dillemma.

edit:
    En Muse bevestigd op Werchter, verdomme.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    jij weet ook alles he?8)

Muse komt, zoals verwacht dus naar werchter.:)

18. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    De keuze Anouk of Oasis is ook heel lastig, ik begrijp het wel. 8)

Nice, nu John Mayer nog even doorsturen naar Werchter! :)
    Kasabian is ook meer dan prima, maar die ga ik al in WATT zien volgend jaar.

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Bron Metalfan.nl

Hopen dat ze op Sonisphere spelen en Sonisphere volgend jaar weer in Nijmegen is want dan ben ik er sowieso bij.

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Morgen naar Paul McCartney in Gelredome.
    Anderen die er ook heen gaan? Heb hem al eens eerder gezien, maar dat was al een flink aantal jaren geleden en daar weet ik niet meer zo veel van. Heb er wel zin in :cool: :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina