1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En heel misschien System of a Down!! _O_

2. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je gelezen dat SOAD misschien op graspop komt?

3. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    So de tering dat word dan een must come voor mij!!!

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    8 Mei naar Pavement @ paradiso _O_

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het gerucht gaat dat ze in 2010 weer bij elkaar komen.

En mocht dat zo zijn dan komen ze hééél misschien :)

Maar ik reken er niet op anders word ik veel te blij :+

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet.. naar.. Rock Werchter! Forcing a girl to go with me.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Paramore was gisteren erg tof, in tegenstelling tot het voorprogramma wat ik heb gezien.
    Er waren er drie maar wij waren er pas toen de laatste begon, You Me At Six.
    Wat was slecht zeg, en die zanger kon zelfs niet normaal springen...

Afijn Paramore, de show was tof, het klonk live erg goed en Hayley had toffe schoenen aan.
    Er was vooraan wel een hoog ik-ben-eigenlijk-veels-te-jong-maar-kan-wel-hard-schreeuwen gehalte.
    Had ook een plek wat meer naar achteren, kon het vanaf daar wel super goed zien.
    Kortom, goede avond gehad met Paramore! :cool:

8. Remco

Remco Guest

Poker face was lachen, jammer dat ie vals zong :cool:

Paramore vond ik op 1 punt een beetje jammerlijk: teveel nummers van het nieuwe album en een te kort optreden, net iets meer dan een uurtje.. Terwijl Ignite bijna 2 uur speelden en ik daar maar 15 E voor had betaald, maar goed. Ik stond eerst een beetje achterin, zeg maar rechts van dat geluidsregelaarsgeval.

En bij Misery Business ben ik keihard naar voren gebeukt en een (hele kleine slappe mini-)pit gebouwd. Maar blijkbaar vonden die kereltjes het daar wel tof. Maarja, ik ben dan ook Papa Roach, Ignite, Rise Against, Anti-Flag en Alexisonfire gewend.

Ik heb 4 mensen omhoog geholpen, maar dat bleek niet genoeg. Er viel namelijk een meisje op de grond en ging daarna knock-out, omdat iemand op d'r hoofd ging staan. Was best freaky, maar we hebben d'r opgetild en aan de security gegeven. Dus ze heeft iig gecrowdsurft.
    Het was dus wel goed, maar ik miste gewoon Born For This, My Heart, For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic, Miracle en nog wat andere.

9. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Het origineel van Lady Gaga vond ik beter, en dat is heel wat! :+

Denk dat je daar niet aan ontkomt dat ze veel nieuwe nummers spelen.
    Ze touren omdat ze een nieuw album uithebben. Dat willen ze laten horen ook dan.
    Maar ik ben het met je eens dat het wel zonde is dat ze een aantal nummers niet hebben laten horen.

Voor een pit heb je niet het goede publiek, dat gaat een stuk makkelijker bij de bands die je opnoemt.
    Ik stond trouwens ergens aan de linkerkant op dezelfde hoogte. ;)

10. Remco

Remco Guest

Ik heb echt nog heel vaak XBW geschreeuwd, maar helaas 8)

Ja, ik snap dat ze die nieuwe nummers spelen inderdaad, maar ik vind persoonlijk het nieuwe album niet zo goed. En Born For This is gewoon het meest geschikte laatste nummer ooit, imo.

Bedoel je trouwens links van het podium gezien, of vanaf de achterste bar? Ik stond vanaf het podium gezien namelijk links.

11. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, heb niks gehoord. Anders had ik wel een XBW laten weerklinken.
    Bij All Time Low, zag ik net op Last.fm, hebben we weer een kans!

Ik stond echt precies aan de andere kant. Vanaf het podium gezien rechts. ;)
    Moet zeggen dat ik het nieuwe album goed kan waarderen, staan een aantal toffen nummers op!

12. Remco

Remco Guest

Ik neem bij ATL wel een bordje mee 8)

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de festivals van meedere dagen komen lastig uit met school dus het gaat Rockin' Park worden _O_ Ik MOET Pearl Jam gewoon nog een keer live meemaken :+.. en een week daarvoor Muse. Voor de rest heb ik nog de Golden Earring staan voor januari! ( goudse schouwburg, schijnt erg gezellig te zijn ).

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Fack, Pearl Jam EN Muse naar Rock Werchter. Nu is de verleiding dus wel weer erg groot om volgend jaar weer naar Werchter te gaan. :eek: Was dit jaar ook zooo vet!

Alleen 1 probleempje, m'n festivalmatties willen niet 2 keer naar dezelfde fest. gaan. :mad:

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 18 december begint de verkoop van rockin park. Alleen zit ik dan midden in een les op school. rockin park is toch niet in een paar uur uitverkocht?.. goffertpark heeft een flinke capaciteit + PJ komt naar werchter. Anders bestel ik wel kaarten tijdens de les :lol:

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Voor mij bijna zeker: het wordt óf Graspop óf Sonisphere UK voor mij volgend jaar _O_ Too bad dat m'n vaste festivalmaat tijdens beide 4000 kilometer verderop zit :'-(

Werchter? Pink, Pearl Jam en Muse? Nee dankje. Maar Graspop? KISS, Ratt, Alestorm, (mss Iron Maiden)? Of Sonisphere? Rammstein, Maiden, Alice Cooper, Slayer, Mötley? OMGOMG

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    EN Rammstein op Rock Werchter, ik word gek.... :eek:

Ik quote mezelf over Pinkpop:

Hmpf! Vrienden van me willen niet naar Werchter. :mad:

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Muse en PJ alweer ontkracht op de Pinkpopsite ;)

Vorige week naar Placebo geweest in Ahoy Rotterdam, holy fuckanoli wat een waanzinnig goeie live-band is dat toch! Vette show ook..

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh Werchter _O_

Heb er nu al weer zin aan, wat een fantastische openingsnamen :D Ook mooi dat P!nk voor Rammstein staat, heb ik mooi tijd om aardig wat voedsel in die tijd in te slaan, pink kan me waarschijnlijk toch niet boeien...

@ Matrix; Krijg je je maten niet zo ver om mee te gaan naar Werchter met zo'n line-up ?! Damm....

20. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja komend jaar wordt het nagenoeg zeker weer Werchter. Vond de line up van 2009 al groots, maar dit jaar is hij tot nu toe al net zo goed. Terwijl er pas 4 acts bekend zijn.
    Ben benieuwd naar de vrijdag afsluiting. Ik denk dat het iets van Justice gaat worden. Wss wel een dance act.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina