1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mja dat zei mn vriendin ook al... Ben benieuwd

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Deed The Answer niet het voorprogramma van AC/DC? :eek: Of werd Nederland weer genaaid...

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Heb zin rockin' park.

Mijn Pa en Ma zijn binnenkort 30 jaar getrouwd en om die reden trakteren ze op kaartjes hiervoor dus :D
    gaan we met het gezin lekker rocken bij Pearl Jam (grootste reden waarom we gaan eigenlijk omdat we allemaal Pearl Jam fan zijn :D)

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zet in je agenda, zes september Heineken Music Hall: Limp Bizkit!

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat was om te huilen... maar dat lag meer aan de Arena.

6. Remco

Remco Guest

Deze vraag is denk ik vooral aan Bauke: er zijn een paar acts gecancelled voor Groezrock, maar Millencolin is door Last.fm en festivalinfo.nl bevestigd. Maar voor welke dag? Daarover wordt niks gezegd op de site van Groezrock zelf.

/edit: Al gevonden, op vrijdag. Kut!

7. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Millencolin op vrijdag inderdaad, net als Funeral for a Friend.
    Ben jij er alleen zaterdag dan?

Wel knap van de organisatie dat op zo'n kort termijn nog zulke vervangers weten te regelen! :thumbs:

8. Remco

Remco Guest

Ja zeker. Ik ga alleen zaterdag inderdaad, omdat ik de vrijdag in eerste instantie niet zo boeiend vond, maar nu Millencolin komt vind ik het toch wel jammer. Daarbij kan ik ook morgen niet, dus ik ben blij dat ik alleen een kaartje heb gehaald voor zaterdag ;)

9. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Het is dat je niet kan, er zijn namelijk nog wel gewoon kaarten aan de "deur" verkrijgbaar. :)

10. Remco

Remco Guest

Oh ok! Tsja, het maakt me ook weer niet zoveel uit. Millencolin heb ik al 3 keer gezien en FFAF ook al een keer. Ik ga wel naar Limp Bizkit :cool:

11. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Ah oké, dan mis je inderdaad niet veel vrijdag.
    Heb zelf Millencolin al eens live gezien, maar vind het zeker niet erg om ze nog eens te zien.
    Ben wel benieuwd naar Funeral for a Friend, die heb ik namelijk nooit nooit gezien.

En de zaterdag is ook echt te hard!
    Sum 41 / Zebrahead / Pennywise / A Wilhelm Scream / Bad Religion / AFI om maar eens wat te noemen! 8)

12. Remco

Remco Guest

Ik snap alleen echt niet waarom Zebrahead zo vroeg/zo kort is. Dat was vorig jaar op Area 4 ook al zo. Zebrahead is best een grote naam vergeleken met sommige bands die daarna komen. Daarnaast is Zebrahead ook gewoon echt ontzettend tof. Dus waarom zo vroeg?

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Voor de geïnteresseerden:

31 mei staat Slash in Paradiso in Amsterdam, kaartjes zijn 40 euro incl. alle bijkomende shit (lidmaatschap, servicekosten, betalingsverkeerkosten (:emo:))

Ik en Rbz gaan er iig zijn \o/

14. Remco

Remco Guest

Groezrock was awesome _O_

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Line-up was echt sick.
    Kon/mocht alleen niet dit jaar.
    Misschien volgend jaar gaan...

16. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Shit, ik ben een partij naar de klote. :D

17. Remco

Remco Guest

Zo anders ik wel, check ook m'n foto in het Foto van Members topic.

Wat was AFI goed zeg, niet normaal. Ik vond Sum41 een beetje tegenvallen en bij Bad Religion zijn we 7 minuten ofzo eerder weggegaan.

18. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ben niet gegaan, ze hebben te veel gecancelled
    en de leuke dingen heb ik toch minimaal 3x gezien |:-

19. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Ik vond A Wilhelm Scream en Zebrahead echt het tofst! AWS! _O_
    Die zanger van Sum 41 was nogal wasted, dus dat kwam het optreden niet echt ten goede.

Verder waren Pennywise, Millencolin en Bad Religion gewoonweg tof.
    Was vooral benieuwd naar Pennywise met de nieuwe zanger, maar dat viel me helemaal niks tegen!

20. Remco

Remco Guest

Groezrock zelf heeft niemand gecancelled hoor, de bands konden niet komen ivm die aswolk ;)
    Zebrahead is zo goed live, dat is echt top! Gelijk nog een shirtje gehaald :9. AWS ken ik niet zo heel veel van, maar ze klonken zeker heel goed! Bij Sum41 was het vooral veel gelul, dat vond ik redelijk irritant.

En bij Pennywise is het niet zomaar 'de nieuwe zanger' hè. Het is Zoli Teglas van Ignite _O_.

De verrassing voor mij was toch wel AFI. De energie, de performance, de klasse van de band als geheel. Helemaal top!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina