1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Noouuuu U2 was toch wel erg groots. Al bleef het wel alleen bij de stage en dat 360gr scherm

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren naar Ellen ten Damme geweest. Het was eeeeh erg cool maar ook ERG apart. Ze zong Nederlands (:eek:), kan verdomd mooi zingen en maakte er een te gekke maar maffe show van.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet dat het een gewaagde uitspraak is, maar ik zeg bewust niets over de bands. Maar van het podium kan ik niet anders dan concluderen dat dit toch wel een van de mooiste ontwerpen ooit is:
    http://www.youtube.com/watch?v=2AXn2StS-S0&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=XEM4x-c89UM&feature=related

Alhoewel de Rolling Stones in 2007 ook wel een gave stage hadden.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik en 16 vrienden gaan a.s. woensdag naar Rage Against The Machine in het Gelredome. Ik heb Rage 2 jaar geleden voor het eerst live gezien @ pinkpop en ik was helemaal verkocht. Daarom heb ik er zo zin om om daar woensdag weer heen te gaan. By the way gaan er nog meer van van jullie naar dit concert toe?

5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag naar 30 seconds to mars in de 013

Over 2 weken naar muse

En september naar Limp bizkit. Hoorde dat ze live niet meer zo goed zijn als een aantal jaar geleden.

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Pff, ben niet zo'n fan van dat mens, heb paar keer met haar samen moeten werken maar werd er niet vrolijk van :+

2 jaar achter elkaar stond ze op de parade in Amsterdam en daar deed ik o.a. techniek, wel beide shows gezien/aangesloten maar vind haar niet heel geweldig.

7. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik de stage van Daft Punk nog steeds het vetst :)

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Niet die show, maar ik ga ze zaterdag zien op Download :) Lijkt me ook erg vet.

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wanneer komt die wereldtournee nou eens? :+

Ik lees ineens op allerlei ticket sites dat ze op 1 augustus in de HMH zouden staan, uhm? Op een site staat zelfs Lowlands er al tussen... Beetje voorbarig lijkt me.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De setlist van Muse @ Bern:

1.Uprising
    2.Supermassive Black Hole
    3.New Born
    4.Map of the Problematique
    5.Neutron Star Collision (Love Is Forever)
    6.Guiding Light
    7.Interlude
    8.Hysteria
    9.Nishe
    10.United States Of Eurasia
    11.I Belong To You (+Mon Cœur S'ouvre à Ta Voix)
    12.Feeling Good (Leslie Bricusse & Anthony Newley cover)
    13.MK JamNew Drum & Bass Jam
    14.Undisclosed Desires
    15.Resistance
    16.Starlight
    17.Time Is Running Out
    18.Unnatural Selection
    Encore:
    19.Unintended
    20.Exogenesis: Symphony, Part 1: Overture
    21.Stockholm Syndrome
    Encore 2:
    22.Take A Bow
    23.Plug In Baby
    24.Knights of Cydonia

Als het deze lijst gaat worden in het Gofferpark _O_ Die laatste 2 ! Dat is pas een afsluiter *)

11. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Die afsluiters zijn bijna elk concert de afsluiters(behalve dat SS normaal om is gewisseld met PiB). Wel ben ik érg blij dat Take a Bow weer wordt gespeeld!!:D
    Wat mij betreft mogen ze trouwens wel wat jams/Nishe en andere tussendoor zooi er uit halen en daar MK Ultra/Citizen Erased/Bliss voor in de plaats zetten :+

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen naar them crooked vultures morgen in de HMH? Ik in ieder geval wel :)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ziet er goed uit inderdaad, ik ga het zien! Ben 27 juli naar U2 geweest in Dublin, in Ahoy naar Muse en volgende week naar Muse, ik zal mijn mening nog wel geven :+

inderdaad... Ik hoop zo dat ze op LL komen! Donderdag 20 nieuwe namen voor LL!

nomnomnom ik ga weer heel erg genieten

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de combinatie van Starlight en Time is running out ook altijd erg lekker. Zeer geslaagd bij het HAARP concert.

Maar New Born is toch het best _O_

15. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Zo gisteren naar Rage Against The Machine geweest in Gelredome. Damm wat waren ze weer vet. heel de zaal ontplofte gewoon_O__O_

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    WATT vraagt faillissement aan
    16/06/2010 - Door: Emma - Bron: 3VOOR12
    De kogel is door de kerk; WATT stopt ermee. Gister heeft de stichting die WATT exploiteert tijdens een bestuursvergadering besloten faillisement aan te vragen.

“De afgelopen dagen hebben we intensief met verschillende raadsleden gesproken. Daaruit hebben we onze conclusies getrokken en hebben we zelf de knoop doorgehakt.” zegt bestuursvoorzitter Christian Jongeneel. Volgende week laat de gemeenteraad zich nog uit over de kwestie, maar daar wacht WATT dus niet langer op. “Het is voor ons al duidelijk dat we niet op voldoende steun hoeven te rekenen.”

Vanmiddag is de kwestie WATT besproken in de commissievergadering. Toen bleek al dat de meerderheid van het Rotterdamse college tegen het plan voor behoud van WATT is. Wethouder Laan: “Het gaat erom dat popcultuur goed functioneert in de stad. Ik wil popmuziek in Rotterdam, maar niet vasthouden aan de huidige constructie. Het bedrag dat voor popcultuur is vrijgegeven, blijft behouden, maar dat moet los van CAR (de stichting die WATT exploiteert, red) en het pand worden uitgegeven.”

De concerten die in de zomer zouden plaatsvinden aan de West-Kruiskade in Rotterdam zijn al op andere plekken in de stad ondergebracht. Voor de concerten die na de zomer staan gepland, hoopt de stichting met andere concertorganisaties een oplossing te kunnen vinden.

:eek:

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond dan naar Muse. Heb al weken lang geen (Muse)sites e.d. gecheckt, dus het wordt één grote verassing dit keer. Nu hopen dat setlist goed wordt. Heb daar niet echt vertrouwen in eerlijk gezegd, maar goed ik zie wel.
    Heb niet echt hoge verwachtingen dit keer, raar genoeg.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik verwacht altijd veel van Muse :+ maar voor mij doen ze het ook elke keer weer goed, ik kan niet wachten om Muse vandaag te zien!.

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    En ik kan niet wachten om morgen de video's te zien... Een zure, zure dag is het vandaag. :p

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik maak zeker wel een video van een liedje!, ik heb een Panasonic Lumix TZ7 dus dat zal wel goed zitten met de kwaliteit ^_^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina