1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    [yt]bsbKhcgMU8I[/yt]

War of the Worlds gisteren in de HMH. Briljant! Geweldige muziek, effecten, acteurs, waanzinnige totaalervaring!
    Even gauw filmpje gemaakt..

2. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    3 Kaarten op het veld voor Iron Maiden

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Haha, 'ticketshops' bieden Lowlands kaartjes aan voor 280 euro :emo:

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    die verkopen kaartjes die ze nog niet hebben, staan ook op de zwarte lijst van livenation, en zijn kaartjes die ongeldig gemaakt worden.

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hoeveel was je kwijt per kaartje? :)

6. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    59 excl servicekosten

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    De ticketsite van Lowlands gaat hard in een keer! Hopelijk doet ie het nu wel :eek:

*fingers crossed*

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow shi... idd! :D

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nee hoor, balk gaat weer terug :F:

10. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    same... er was een sprankeltje hoop

11. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan deels wel in je mening vinden en je voorbeelden zijn goed. Maar bijvoorbeeld Shakespeare is nou net een voorbeeld wat wel onder het kopje scholing valt. Er zijn genoeg theaterstukken die daar buiten vallen.
    Daarnaast vind ik dat veel mensen voor hun plezier naar concerten/theaters gaan en niet om iets te leren. Om als voorbeeld Lady Gaga aan te houden. Ze is behoorlijk kunstzinnig, maar ik vind het weinig toevoegen aan algemene ontwikkeling. Ik ben ook benieuwd naar een concreter voorbeeld van jou dan: "maar voorlopig maakt die de afgelopen jaren meer los dan alle oude schilders bij elkaar." En zeg nou eerlijk, kan je musea en artiesten daadwerkelijk gelijk trekken. Het overgrote deel van het publiek van Lady Gaga of Metallica wat dan ook, zal je niet snel in Musea vinden.

Ik maak eigenlijk gewoon onderscheid in wat luxe en wat niet luxe is. In cultuur zit scholing en ik vind dat je die eigenlijk alleen in musea vind. Scholing vind ik geen luxe en daarom vind ik ook dat het tarief van 6% moet gelden. Wat je zelf indirect aangaf is dat er een grijs gebied ontstaat (shakespeare), maar ik blijf er bij dat een overgroot deel voor hun plezier naar concerten/theaters toe gaan. Er is maar een kleine doelgroep die met veel plezier musea bezoeken.

Verder voel ik me niet aangevallen hoor :+. Als iedereen over alles hetzelfde denkt, dan zou het hemel op aarde zijn :p

12. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij heel goed in jou mening vinden betreft musea. Maar ik vind een bezoek aan het circus, de bioscoop of een voetbalwedstrijd toch ook vallen onder het kopje plezier.

Bedoel van een circus zal je in mijn ogen weinig ontwikkeling krijgen. De meeste films die in de bios draaien zullen ook niet veel aan je ontwikkeling bijdragen. En een voetbalwedstrijd is uiteraard ook gewoon een luxe.

Dus waarom niet gewoon een rechte lijn trekken en voor al deze activiteiten 19% btw vragen.

13. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel het makkelijkst zijn en in veel gevallen ook wel logisch. Alleen ik vind musea geen luxe :p. Overigens vind ik ook dat er dan naar gevallen moet worden gekeken die wel met hoogste tarief belast worden, die eigenlijk geen luxe zijn. Maar dat is weer een andere discussie. Voor de rest ben ik eens met je voorbeelden.

Ik vind het jammer dat ik geen concerten meer op de planning heb staan. Het is rustig in mijn muziek-smaak-wereldje.

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Oh da's toch iets minder dan die 80 euro waar ik over had gehoord... Mss toch maar eens kijken. Waar heb jij ze gekocht?

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Yeah! Ben er eindelijk door! Lowlands 2011 here I come! \o/

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    \o/

17. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    same! heb er weer zin in :D

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ook, alleen duurt het nog meer dan 8 maanden 8)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Lowlands kaartjes zijn uitverkocht! In 2 uur, jezus christus 8)

20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast de pot gepist helaas, naja dan maar even kijken wat er op werchter komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina