1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Muse tour data bekend!!! www.Muse.mu

    14.11 AHOY, ROTTERDAM, THE NETHERLANDS

    * General Sale: 13.06
    * Tel: 0900 1010 2020 (Dutch residents only)
    * Tickets: www.livenation.nl


    Like OMFG o_O'
     
  2. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Muse live is echt heel tof ja, op pinkpop paar jaar terug gezien.
    Ik ga in oktober naar Massive Attack!
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet heen, maar mijn vrienden vinden het te duur.

    Net als Franz Ferdinand die naar HMH komen. Ik wil ze allebei, nee moet ze allebei zien.

    *Gaat slapen voordat ik ze ga haten.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is het al bekend hoe duur het gaat worden dan?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

    Maar ik denk dat Franz Ferdinand €40 wordt, en Muse €60. Although Muse kaarten in Noorwegen €50 zijn.

    Ik vind het het sowieso waard, maar zij zijn dus maar neppe fans. 8)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Muse! Wou ik altijd al live zien. :)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga liever niet naar Ahoy, want het geluid bij Metallica was echt dramatisch. Ik ga liever naar het Sportpaleis in Antwerpen. Betere zaal en Muse heeft een voorliefde voor België (tijdens de tour van 2006 kreeg je in België Dan the Trumpetman, Assassin (Extended), Dom in zijn spider-man kostuum en het langste concert dat Muse tot dan toe ooit had gegeven). Helaas valt de gig in Antwerpen in mijn tentamenweek. :mad: Ik ga dus denk ik maar voorr Keulen.

    De artwork in de nieuwsbrief was overigens tof! Dat zag er weer erg spacey uit.

    In Engeland zouden de kaarten niet meer dan 45 pond (incl. service, verzenden etc.) gaan kosten. Dat vind ik niet onredelijk veel duurder dan de vorige keer. Tenminste, als je rekening houdt met het feit dat show elke tour ziekelijk veel vetter wordt. Zoek anders maar V Festival 2008 op op youtube. 8)



    En Gamekid, beter wissel je heel gauw Tokio Hotel in voor Muse (of welke andere band dan ook in dit geval).
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor idd allemaal slechte dingen over Ahoy, maar om nou ook nog een treinkaartje naar Antwerpen er bij te kopen. Zo veel geld heb ik nou ook weer niet, dus het wordt Ahoy.

    Ik overtuig ze wel. Eentje heeft helemaal slechte argumentatie: Ik heb ze al 5x gezien, dan wil je toch sowieso een 6de? 8)
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zo naar hollywood undead, Ben toch wel benieuwd hoe ze live zijn. Album van ze vind ik toch wel te gek!
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kaartjes gekocht voor Franz Ferdinand. :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    3 Juli - Bruce Springsteen in Frankfurt
    30 juli - Michael Jackson in Londen
     
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Benieuwd of hij er nog wat van bakt.. ;) en gingen die wel door ivm zn neus enzo?:p
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat we verrast zullen worden. De mensen die de boel regelen hebben gezegd dat ie in perfecte conditie is en er veel zin in heeft. Uiteraard is de media overuren aanhet draaien met bullshit verhalen te maken. Exotische beesten tijdens zijn show, hij zou boos zijn op O2 omdat er 50 shows geboekt waren.etc...etc.... word er echt kk moe van.

    Gelukkig heeft iemand bevestigd dat dit allemaal de grootste onzin is.
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Gister naar een Coverband van Queen geweest, Queen Spectacular. De show was goed, muziek was goed, alleen vond ik de zang minder.
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Phew, ik heb me ticket voor Muse!, ze waren alleen wel heel erg snel uitverkocht :x, na 6 minuten al
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te refreshen, fuckers!
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt altijd nog www.seatwave.nl proberen. Zo ben ik legaal aan Pinkpop tickets gekomen. Nu is het peperduur, maar hoe dichterbij het concert nadert, des te goedkoper de marktprijs wordt. Die kaartjes voor Pinkpop heb ik voor bijna de helft van de prijs in de laatste week gekocht. Ik kan volledig instaan voor die site! :)
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is toch ook gewoon zwarthandel in een mooie website gestoken of zie ik dat verkeerd?:confused:
    Snap niet daar niet eens wat tegen gedaan wordt. Die sites zitten met tientallen mensen achter de pc en kopen kaarten op. Helemaal tegenhouden doe je zoiets toch niet, maar toch.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is maar hoe je zwarthandel definieert. Het is natuurlijk iets waar we met zijn alleen tegen moeten zijn, maar mensen die oprecht een dubbele agenda hebben, moeten wel in staat zijn om nog hun kaartje te mogen verkopen. Je kunt opkopen en doorverkopen enkel aan de verkoop tegenhouden, door een maximum aantal kaarten per persoon te laten bestellen.
    Wat Seatwave doet, is ervoor zorgen dat het verder legaal gebeurt. Dat er geen nepkaarten worden verkocht en dat je ze ook echt krijgt. Het is de officiële partner van Ajax, PSV en Feyenoord. Liever zo dan via marktplaats waar je met de onzekerheid zit of je wel een kaartje krijgt, of die überhaupt werkt en of je het ticket op tijd binnenhebt.

    Echte handelaren kun je denk ik niet stoppen, vrees ik.
     
  20. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    De enige manier is wanneer er niemand meer bij zulke mensen koopt, maar tja er zijn altijd van die mensen die het dubbele uit willen geven.
    Je zou de kaarten op naam en adres kunnen doen en een max. van 4 kaarten en dan moeten ze allemaal met jou mee en moet jij je legitimeren.
    Denk alleen dat zoiets niet haalbaar is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina