1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condoleance aan de nabestaanden van de aanslagen in Madrid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door maarten01king, 12 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet het dan nog in het nederlands voor dat je begrijpt wat mensen zeggen!?:{

    Gecondoleerd of sterkte lijkt me...
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, zegt er eentje wat, hoor :D _O_
     
  3. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Principalmente queremos mostrar nuestro más sincero rechazo a toda esta violencia que está destrozando la vida de tanta personas inocentes, y nuestro apoyo a las famílias de las victimas. Basta ya de muertos, de guerras y de terrorismo. Queremos vivir en paz.
     
  4. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu in het nederlands?
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien ben ik een beetje bot, maar ik vind dit een nogal dom topic. Net alsof ze even XBW komen checken voor de laatste condoleances :{.
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    'Rouw in het openbaar is puur egocentrisme'

    sta er zelf gewoon even bij stil, maar om hier je steun te gaan betuigen zal niemand leuk vinden...
    en het lijkt me wel HEEL sterk dat hier nabestaanden van overledenen van de ramp komen....
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben het met de laatste 2 replies eens. Ten eerste is xbw geen condoleanceregister, hoe goed bedoelt ook. Er loopt al een thread over dit onderwerp in ASEL waarin de aanslagen serieus besproken kunnen worden. Een thread waarin alleen maar RIP en Spaans in voorkomt is naar mijn mening niet bepaald constructief. Vandaar dat ik deze thread dan ook sluit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina