1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controllers willen niet connecten met m'n Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vicill, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey iedereen,

    Ik had al eerder gereageerd op oude berichten over hetzelfde onderwerp, maar daar werd helaas niet op geantwoord. Dus ik maak maar even zelf een topic aan.

    Ik heb een probleem met mijn controllers. Onlangs heb ik een nieuwe Xbox 360 Slim 250GB gekocht (ongeveer 1 maand geleden) om mijn oudere Xbox 360 Elite 120GB te vervangen. De nieuwe Slim werkte prima, tot ongeveer 1 of 2 weken geleden. Opeens begon hij mijn controllers te disconnecten en kon ik ze niet meer reconnecten.

    Ik heb alles gedaan wat er in mij op is gekomen: Syncen, Xbox horizontaal of verticaal plaatsen, alle kabels er uit trekken en opnieuw verbinden, andere HDMI kabel gebruiken, verschillende apparaten uitzetten die mogelijk de frequentie kunnen storen (Router, WiFi op m'n laptop en telefoon en ongeveer alles wat maar iets uitstoot in de omgeving), verschillende controllers gebruiken (beide willen niet goed connecten), play en charge met battery pack gebruiken, losse batterijen gebruiken, alleen de kabel van de play en charge zonder batterijen of battery pack gebruiken, verschillende objecten voor de Xbox wegruimen die mogelijk het signaal kunnen storen. Maar niks heeft geholpen.

    Het punt is dat m'n controller af en toe wel wilt werken. Als ie dan werkt kan ik er ook even mee aan de slag (zeg een half uur tot uur, max). Maar dan gaat ie opeens midden in een game, of zelfs op het Dashboard, uit. Tenminste: mijn Xbox 360 herkent mijn bewegingen niet meer en er staat 'Please Reconnect Controller' op het scherm. Maar de LED op mijn Xbox brand nog wel, dat aangeeft dat Controller 1 is verbonden, en hetzelfde geldt voor mijn controller. Ook daar brandt de LED nog. Alleen pakt de Xbox geen bewegingen meer en geeft hij dus die error.

    Ook als ik probeer opnieuw te syncen met mijn Xbox gaat hij eerst het standaard riedeltje af met de LED lichtjes, maar daarna blijft hij vaak gewoon hangen op 4 LED lampjes die blijven knipperen. Hij pakt 'm gewoon niet.

    Ik word er bijzonder gek van. Ligt dit aan de nieuwe Xbox reeks, of is dit een probleem met iets anders? Ligt het aan m'n console? Want aan m'n controllers kan het niet liggen. Of ze moeten opeens plotseling allebei kapot zijn gegaan op dezelfde dag. Ik hoop echt dat jullie me hier verder mee kunnen helpen.

    Ik hoor 't graag.

    Groetjes,

    Vicill
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    700 views en niemand die 't weet? :'-(
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Krijg je nu even een standaard antwoord: Bel Microsoft op en leg je probleem uit, wellicht kunnen men je daar verder helpen?
    Ik zou het verder echt niet weten. :+
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmm, ik heb ook een aantal problemen gehad met de nieuwe Slim-360.

    Na een aantal weken begon mijn WIFI heel raar te doen. De WIFI op de 360 zelf dan. Telkens de verbinding kwijt, opnieuw verbinden etc. Dit heb ik echter nog niet met m'n controllers gehad.

    Hetgeen wat bij mij hielp was alle data van m'n 360 afgooien. Achteraf bleek dat er iets corrupt was op mijn hardeschijf. Best irritant ... vooral omdat je het zelf niet kan vinden.

    Probeer de Initial Setup weer een keer te starten. Dezelfde setup als dat de 360 net uit de doos komt. Minste wat je kan doen.

    Mocht het daarmee niet opgelost zijn ... Microsoft bellen. Met een 360-Slim zal je vast geen problemen hebben met garantie :)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn het originele Microsoft controllers? En wat als je je Xbox naar een andere kamer / verdieping verplaatst?
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Had m'n Xbox ook naar een andere verdieping verplaatst. Dit hielp helaas ook niet. Het leek te helpen omdat hij een hele avond volhield zonder het disconnecten van m'n controllers. Maar de dag daarna begon de chaos weer. Ik gebruik ook alleen maar officiele Microsoft controllers.

    Ik heb Xbox Support gebeld en die wisten niks af van dit probleem en wisten er ook geen raad mee. Erg fijne support... Ik ga 'm nu opsturen naar Xbox en hopelijk gaan ze het fixen. Want na nog geen eens 3 weken na aankoop begon hij deze kuren al te vertonen. Echt belachelijk, als je bedenkt dat ze na 8 jaar nog steeds hun zaken niet op orde hebben.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina