1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Coole Gadgets, Nieuwe Microcars, Heli etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door timmio, 10 okt 2003.

  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem ook bij de sportworld kopen, dat is een hele grote sportwinkel in leerdam
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm mijn status is:levering binnen enkele dagen.. Maar ik weet niet of dat betekend dat hij opgestuurd is, of dat ze moeten wachten op een nieuwe lading :eek:.. maja.. rustig blijven.. rustig wachten..
     
  3. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Leerdam, dat ligt lekker centraal:confused: :'-(
    Weet iemand of sportworld ook in A'dam zit?
     
  4. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er ook nog iemand die een andere gadget heeft gekocht of zit iedereen aan de powerball?
     
  5. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee, die on-line gadget store is de enige die de PowerBall in Nederland importeert. (Misschien hebben ze wel ergens rip-offs liggen, dat weet ik niet)

    Mijn PowerBall is trouwens na 1 dag heel irritant gaan tikken, ik denk dat ik maar ff een mailtje ga sturen. :mad:
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Neh..
    Die hebben ze in meer winkels ;)
    Mijna vader heeft zelf jaren een vliegerwinkel gehad en verkocht ook deze ballen. Zo wat elke vliegerwinkel heeft deze bal op voorraad (niet allemaal though, maar de meeste :) ).

    Misschien dat deze 'm ook heeft:

    Joe's Vliegerwinkel
    Nieuwe Hoogstraat 19
    1011 HD Amsterdam
    Tel: 0206250139
    Fax: 0206239273

    Verder hebben winkels als Expo e.d. ook wel eens dit soort speeltjes, maar dat is meestal tijdelijk dat ze die hebben omdat ze vaak het assortiment aanpassen.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @ eckie, ik las wel op de een site dat als de powerball is gevallen (bijvoorbeeld) dat hij dan niet meer goed is "afgestelt" ofzo iets.. en dat daardoor een tik kan ontstaan.. Ik neem aan dat je hem niet hebt laten vallen, dus mayb ligt het dan wel aan de kwaliteit (ik hoop het niet)..

    je kan ze trouwens ook op msn toevoeg, ik loop nu met zo'n dude te praten hun mail adres op msn = info@mindmerge.nl mayb handig..
     
  8. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof van niet maar kijk eensop www.sportworld.nl
     
  9. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een imitatie rollerball genoemd maar werkt als een treintje, het gaat mij nietom dat displaytje maar om de sport :)
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb me power ball binnen en ik vind hem echt cool :cool: Super vaag gevoel toen ik hem voor het eerst goed draaiend kreeg
     
  11. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    OJA en wie zegt dat gadgets niet cool zijn vindt z'n xbox zeker ook niet cool, CHECK DIT ==>

    [​IMG]

    Goed naar het auto'tje kijken he,tis een klein plaatje,maar hij's errug cool :)
     
  12. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Die igaaf, waar heb je die vandaan??
     
  13. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
  14. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Okee ik weet het, het is kinderspeelgoed, maar ik kon het niet laten om toch eens te kijken hoe zo'n ding er nou echt uit ziet. Hoe hard ie kan, en hoe hij getuned kan worden. Dus ja ik heb er 1 gekocht, extra body erbij (volledig zwart zodat ik d'r een mooie XBOX auto van kan maken8) ,), snel motortje, lampjes etc.. dus ff tunen,haha.

    Ook omdat ik bezig ben met microracer.pagina.nl (euh is dat nou spam/reclame?) ben ik veel bezig met die dingen dus ik wilde d'r zelf ook wel 1tje hebben.

    Deze heb ik nu gekocht:
    [KNIP]: DE zaak waar ik deze wilde kopen leeft niet meer geloof ik:), kheb nu andere gekocht, zie paar posts verder[/KNIP]

    zoals ik al zei, gozer van 23 met zo'n ding, gaat om het idee:).
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah tof man :cool:, hoe hard kan die? En wat kan je er allemaal aan veranderen? Alleen de snelheid, of echt alles.. Stickers/lichten (neolichten mayb? heel mini dan :))wielen?
     
  16. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Okee voor zover dit als een serieuze vraag bedoeld is :) (met al die smileys:confused: ).

    Je kan d'r alles aan veranderen, in mijn geval voorlopig eerst ff alleen snelheid, body en lampjes. Maar je kan dus ook hitteschildjes aan passen, tandwielen, bandjes en ga zo maar door,'t hele auto'tje kan je vernachelen als je wilt :), de ene keer gaat ie dan harder, andere keer trekt ie sneller, andere keer zuipt ie weer batterijen (ook leuk, oja ik heb ook een zwaardere batterij gekocht).

    Maar ik wil is kijken of d'r een xbox auto'tje van gemaakt kan worden, net als die witte,maar dan natuurlijk zwart/groen!
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja het was een serieuze vraag :)

    Maar idd best erg cool dan.. is er een online shop die ze verkoopt?
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hier heb je een goede Nederlandse zaak, waar ik mijn kerstkadootje ga halen:

    http://www.speedracer.nl/

    en dan wil ik deze:
    [​IMG]
    € 54,50 ( voor 3 + afstands)

    of

    [​IMG]
    Voor: € 47,90
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  19. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    genoeg shops, kijk maar is op microracer.pagina.nl
     
  20. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n powerball... is wel grappig alleen zit er bij mij niet zo'n meter op... is goed tegen muisarm ofzo en goed voor je tennispols ofzo... is wel grappig word echt suoer zwaar als je hem hard genoeg laat draaien mjah ik had hem voor me verjaardag gekregen en ik denk dat 30 euro wel super duur is volgens mij hebben mijn ouders er 5 euro voor betaald... weet niet waar maar is al paar jaar geleden dat ik hem heb gkregen
     

Deel Deze Pagina