1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Coole Gadgets, Nieuwe Microcars, Heli etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door timmio, 10 okt 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Nog ff over die Microracer, deze heb ik nu (+ wat accesoires)

En natuurlijk even alvast licht ingebouwd, binnenkort krijg ik een zwarte beetle body en daar wil ik groen licht in bouwen (en dat wordt natuurlijk de zgn xbox auto:), maar deze ziet er al geinig uit (lang niet af)

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    relaxt, doe je na 2weken ofzo ook nog iets met zó'n autootje of ligt ie dan in een hoek ???

3. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij lag ie binnen 2 weken in een hoek;) .

4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    :), geen id he. 'T gaat meer om het idee d'romheen, ben bezig een baan ervoor te maken, en niet eentje tekenen en klaar, maar een fatsoenlijke. Grote kans dat wanneer alles (ooit) klaar is het in de hoek komt te liggen, maar dan gaat het op marktplaats en dan kan ik d'r misschien toch weer iemand anders blij mee maken he :)..... Het houdt me van de straat he..

Maarja d'r zijn zoveel dingen die snel weer in de hoek belanden, van cd's/magazines tot zelfs beroerde xboxspellen, dus tja kan dit er toch ook wel bij :D

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, op alles raak je wel een keer uitgekeken

6. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik heb zo helikopter,
    is binnen 2 min opgeladen en kan je er 1 keer 60 meter ofzo de lucht in,

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    ik ben ook van plan om zo'n ding te halen, en nu heb ik een vraagje. Moet je helemaal technisch zijn om dingen op zo'n wagentje te vervangen? of zit er gewoon een mooie goed uitgwerkte handleiding bij? En hoe hard gaat ie als je hem vlink opgevoerd hebt??

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, hebben jullie wel eens iets besteld bij www.electix.nl? ik zag daar nl een digitale camera met afmetingen van 57x41x19mm! hier de volledige specs:

MCAM-300 MINI DIGITALE CAMERA De MCAM-300 is een mini camera waarmee je snel een foto kunt maken op elk moment. De camera is zo klein dat je hem kunt gebruiken als sleutelhanger. Specificatie : 300K CMOS resolutie. 640*480 pixels. (CIF) USB 1.1 interface. 8MB geheugen. Capaciteit 26 foto's VGA, 99 foto's QVGA. Met LCD diplay voor de bedienings functies. Gewicht 32 gram. Werkt op 1x AAA batterij. Superklein 57x41x19mm. Inclusief sleutelring. Met software en beschermings hoes. Ondersteund windows 98 en XP. prijs: 28 excl verz kosten. dus is dit een beetje te vertrouwen en heeft misschein iemand ervaring met deze cam of iets van deze soort? hier kan je een plaatje zien van de cam

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat de kwaliteit van de foto's goed zullen zijn.

10. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik toch niet, iemand anders?

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Er staat 640 bij 480...

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    640 bij 480 wil niks zeggen, mijn telefoon maakt op dezelfde resolutie foto's en zijn echt bagger vergeleken bij een digitale camera.

13. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    deze is alleen goed vooer web foto's
    als je ff wacht dan verkopen ze de zelfde bij bartsmit voor 17 euro dacht ik
    moet je daar ff vragen wanner ze hem krijgen
    ik heb er ook nog een voor je 10 euro kun je hem hebben

14. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
  15. VinZ

VinZ Guest

Waarom iets bestellen in Japan :confused::confused::confused:

Is dat niet een beetje erg omslachtig?
    Misschien kost het hier een paar euro duurder, maar op 8 euro maakt dat ook niet meer uit, dacht ik zo... En dan weet je in ieder geval zeker dat het aankomt...

16. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Daar is die 8 euro en hier 20 , lijkt me toch de moeite waard.

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Shipping Estimate: EMS: 1,500 yen, SAL: 680yen
    Other Currencies; What this means

Houd de cursor dan op Other Currencies, en hé! Er verschijnt een balkje waarin staat: €11,03 (EMS) en €5 (SAL)

Wat EMS en SAL is zou ik niet weten :+

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend heeft precies hetzelfde als de heli die in de openings post staat:

Die dus. En hij heeft nu net een vliegtuig op brandstof gekocht. Nu moet de wind is ff gaan liggen kan ik hem ook is een keer zien vliegen. Het vliegtuig kan ik nog niet zien, hij moet eerst wat vlieglessen gehad hebben.

19. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    Die powerball lijkt me vet.... ga d'r alleen geen 35 euri voor dokken, misschien koop ik wel een goedkope bij de Large ofzo...

20. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Powerball lijkt me ook cool.

Deel Deze Pagina