1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Is het ook, maar ga eens kijken naar al die posts van Ikke, hij is gewoon triest
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Je bent gewoon een grote n00b
     
  3. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke IK NL (Dabo, IKKE) kan erg irri zijn maar om dan aar te zeggen dat ze hem even in elkaar mogen schoppen vind ik een beetje stom natuurlijk.

    En laat het hier niet uit de hand lopen ;)
    Peace man :D hahaha
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Peace :D

    /edit maar toch moet je wel je excuses aan Ik NL aanbieden
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  5. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ok dat floepte gewoon spontaan eruit:9

    Ok back ontopic:

    Ben zelf 100% Nederlander, maar ik vind wel dat hier wat uitspraken worden gedaan die erg bevooroordeeld overkomen.
     
  6. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey maar jullie weten dat het pleintje klein-turkije genoemd word, misschien denken ze daarom wel dat het pleintje van hen is.

    Edit sorry voor de stomme late reactie, wist niet dat het tot pagina 13 ging, stom van me.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  7. IK NL

    IK NL Guest

    om maar even de wijste te zijn en niet in te gaan op de debiele reply's van jean, de meeste mensen zijn hier niet bevooroordeeld maar hebben zoveel negatieve dingen meegemaakt met deze groep etnische minderheden dat ze steeds negatiever gaan denken over deze groep, ik ben er daar 1 van.
     
  8. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze groep mensen zich teveel aantrekt van allerlei problematiek die er niet veel mee heeft te maken.

    Jullie nemen de schoolprestatie mee, de verhouding vrouw en man, vrouw importeren, zulke dingen wegen bij jullie teveel mee.

    Ok het hoort niet zo maar het heeft niets met de criminele activiteiten te maken. Dat groepje mensen is gewoon opgefockt geraakt door wat de media zegt en laat alles wat Marrokanen te maken heeft door elkaar heen gaan.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Vraag gewoon of ze meedoen.
    'partijtje!?'
    Is simpel, zo werkt ht bij ons tenminste op het pleintje. Ik ben serieus een van de weinige kazen bij ons op het pleintje, maar als ik aan kom lopen kan ik gewoon altijd meedoen hoor.

    Ik ken meer blanke gasten die rotzooi lopen te trappen, dronken op zaterdag avond lopen te matten met andere dronken boeren, met drank op rijden, etc. dan buitenlanders. Zo'n beetje iedere buitenlander in onze buurt doet gewoon zijn best op school.
    Wel zijn ze soms tot 10 uur aan het breakdancen enzo bij ons op het pleintje, en dan komt er meteen weer politie aan omdat ze voor 'overlast' zorgen (terwijl de muziek vrij zacht staat.)
    Ik merk wel, dat als er soms andere kaze meedoen, die niet echt uit deze buurt komen, dat ze extra hard erin gaan tijdens het voetbal, of gewoon gaan provoceren. en tegen mij uiten ze dan racistische taal over die buitenlanders, omdat IK kaas ben, en ze denken dat ik er hetzelfde als hun overdenk (sukels), dus dan ga ik er meteen bij de volgende aktie keihard bij hun in....en dan is het meestal vrij snel over.
     
  10. IK NL

    IK NL Guest

    ja ja oog om oog tand om tand nee dat werkt wel :{ verder geef je aan dat iedere buitenlander zijn best doet op school, zoals ik al eerder zei wil dat niet zeggen dat ze daarom niet voor criminaliteit zorgen of gaan zorgen.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ten eerste zeg jij de hele thread al zoveel onzin, dat ik er eigenlijk weinig waarde meer aan hecht.

    Oog om oog, tand om tand is niet de oplossing, maar je moet niet over je heen laten lopen, door niemand niet.
    Als er zomaar mensen naar ons pleintje komen, dan mogen ze altyd gewoon meedoen, maar zodra ze zich dom gaan gedragen ofzo, dan laten we ze wel merken dat dat niet zo gaat bij ons. Iedereen isgelijk. Normaal zeg ik dan gewoon;'praat normaal, jongen' , gewoon even persoonlijk tegen hem, zonder dat anderen het horen. Als zo'n persoon er overdreven hard ingaat bij iemand, dan ga ik bij het eerste duel dat ik heb met hem er óók keihard in. En dan maakt het niet uit of het een blanke gozer van 20 is, of een grote gespierde neger van 23...mensen op ons pleintje doen gewoon normaal tegen elkaar, en anders moet je hier gewoon niet komen.
     
  12. IK NL

    IK NL Guest

    het kan ook zijn dat die het wat harder doet dan de bedoeling was, jij gaat er nu al vanuit dat het met opzet is.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Je merkt het wanneer er opzet in het spel is, want dan zeggen ze meestal niet sorry. Normaal gesproken als je er per ongeluk TE hard ingaat bij iemand dan zeg je ff sorry. Als ik twijvel of het opzet was dan vlieg ik er ook niet zomaar hard in ofzo, dat lijkt me logisch.
     
  14. IK NL

    IK NL Guest

    okey, een duidelijke aanvulling en gelijk een stuk logischer, het zou niet mijn tactiek zijn maar das weer iets anders.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok, we hebben het dus over criminaliteit van marokkanen maar eigenljik over het feit dat je zelf een stukje grond hebt geclaimt op een pleintje in handen van de gemeente en andere groepen daar niet op toelaat? Je standpunt aangaande Marrokanen/criminaliteit daargelaten vind ik het vreemd dat je een vreemde soort van koloniserings-drang hebt en zomaar dingen kunt 'claimen' - begrijpend dat unfair-play nooit wordt getolereerd natuurlijk.
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat laatst in de tram en hoorde een oude mevrouw praten tegen een andere oude mevrouw....

    Ze ergerde zich aan haar buurmeisje die dag en nacht harde muziek draait.... Voorheen woonde daar een marokkaans gezin!!

    Toen de marokkanen gingen verhuizen, zij haar dochter dat ze nu blij moet zijn dat er een "nederlands" gezin kwam....

    Maar nee zij zelf denkt er anders over.... Die marokkanen hadden altijd respect voor haar, ze vroegen altijd of ze haar met iets konden helpen, etc....

    Zij heeft nu liever weer een buitenlands gezin naast haar, die hebben tenminste nog respect voor ouderen...

    dat is wat ze gezegt heeft..


    Ik heb over het algemeen ook geen problemen met marokkanen....
    Waar ik me vaak wel aan erger is dat veel van dat soort jongeren, als het ze uit komt naar het geloof grijpen....

    Als moslim, mag je geen alcohol houdend drank drinken, geen sex voor het huwlijk, enzo....
    Nou heb je mensen die zich erg aan het geloof houden en mensen die zich minder aan het geloof houden..

    Nou is een vriendin van me zwanger geworden van een marokkaanse jongen, helaas kwam ze er te laat achter, toen ze het tegen hem zei, zei die jongen dat hij niet voor het kind kon zorgen vanwegen het geloof! ( dan denk ik, waar heb jij het over, jij hebt al een zonde begaan )
     
  17. IK NL

    IK NL Guest

    zoals al 300 keer is aangegeven natuurlijk zijn er ook goede marokkanen maar de "slechte" verpesten het voor de goede.
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    daar erger ik me aan, eigenlijk ander verhaal maar die marrokaanse jongens doen maar lekker terwijl die marrokaanse meisjes wel van hun maagd moeten zijn. Ik zie steeds vaker van die ***'s die gewoon zulek meisjes zwanger maken en dan leuk doen alsof ze nergens wat mee te maken hebben. 50 jaar de cel in is wat ik zeg...
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Waar heb jij het over!?
    Iemand anders kwam met een verhaal over een pleintje in de buurt waar ze voetbalden, en als dan ee groep turken aankomt dan krijgen ze ruzie en gaan ze weg. Ik zei alleen dat het bij ons op het pleintje er heel anders aan toe gaat; gewoon iedereen is welkom, weet je!?
    Als er iemand komt die gewoon dom loopt te doen en loopt te provoceren enzo, dan merkt hij gewoon dat dat niet gewenst is bij ons in de buurt, iedereen is gewoon gelijk.
    Heeft niets met claimen of wat dan ook te maken. Als er vreemden aan het vballen zijn ofzo op dat pleintje, gaan we ook niet zeggen van, 'hey man, rot op', ofzo...dan wachten we gewoon of ze bijna klaar zijn, of dat we mee kunnen doen of whatever.
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh:eek:

    *wenst ook zo'n buurt, vredig, rustig, gezelliger(en vol met xbox'ers) *
     

Deel Deze Pagina