Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet je wel hoe vol onze gevangenissen al zitten met buitenlanders. En wat ons dat aan belastingcenten kost.

    Laat ze lekker verrotten in gevangenissen in hun eigen land.

    En als we er dan toch persoonlijke ervaringen bij gaan doen in deze thread.Vorige week kwam er op mijn werk een Marokkaan werken die meteen een Nederlands meisje ging lastig vallen. Ik zeg er wat van en krijg meteen een grote bek. Het meisje durfde toen ik erbij kwam er ook wat van te zeggen, die gast loopt daarna weg maar noemt haar nog wel even een hoer. Ik geef hem een zet en zeg dat ie normaal moet doen tegen haar, de baas kwam er toen net aan en drie maal raden wie er toen op z´n kop kreeg ondanks de verklaring van het meisje.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Hoe viel hij haar lastig dan?
    wat zei hy tegen haar?
     
  3. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Over dat pleintjes gedrag, bij ons op school (met sportdag) hing er zo'n lint over het schoolveld. En ik had een tennis-tas (waarbij mijn tennisracket erbovenuit steekt) op, en ik had niet door dat ik achter dat lint bleef haken. Zo'n Marokkaan dik op mij schelden enzo, ik denk dan van: dat kan je toch ook aardig vragen, of ff op mijn schouder tikken of wat dan ook. Dit is precies hetzelfde als wat rutger zei van dat voetbal veldje. Niks normaal, huppa gelijk de vuisten en grote bek erbij! Dat slaat toch nergens op!! Als ze al nederlands kunnen moeten ze het wel gebruiken! En op een goede manier, niet om iemand de huid mee vol te schelden!
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  4. IK NL

    IK NL Guest

    ik wordt tegenwoordig wel erg vaak genoemd hier, maar ik heb niks van een voetbalveld gezegd hoor.
     
  5. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is vindt en ik denk dat een heleboel nederlanders( behalve dan die marrokane enz.) dit vinden!!!

    ze komen naar ons land toe en zij vinden dat wij zich aan hun moeten aanpassen, maar zij moeten zich aan ons aanpassen.
    als er regels zijn dat je in de school geen petten, hoeden en andere hoofddeksels mag dragen nomale mensen doen dat niet. maar wat doen hun dan ze gaan naar de rechter om dat het discriminatie zou zijn!!! dat is natuurlijke pure onzin want regels zijn regels en als je het er niet meer eens bent dan ga je maar ergens anders heen!

    ik was vrijdag in een discotheek in zoetermeer ik stond daar met een paar vrienden beetje te dansen en shit. staat er 1 marokkaan/turk was het ook was me de hele tijd aante staren. komt er een vriend van hem naar me toe en zegt dat ik stoer tegen zijn vriend toe. komt die vriend naar me toe en gaat tegen me staan te lullen van dat ik stoer tegen hem doen enzo....
    die gast had al in de bak gezeten voor poging tot doodslag en daarom stonden er gelijk 2 gasten bij (totaal onbekend) en zeiden tegen hem dat hij rustig moest doen enzo. toen ging hij maar weg want ze vriendin kwam hem halen.

    echt je hoeft dus niks te doen of ze willen al vechten en als je dan nog wat verkeerds zegt heb je gelijk een mes tussen je ribben!

    en ik heb er zin an
    at your service!
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is vaak dat die markkaanse jongeren als groep werken.
    Als er een iets heeft staan ze als groep tegenover je.
    Dat is eendracht en dat maakt macht.
    Vroeger heel lang geleden hadden wij Nederlanders dat ook.
    Samen stond je sterk, wij zijn dat helemaal kwijtgeraakt en moeten dat gevoel weer terug vinden.EENDRACHT
    Omdat zij wel zo te werk gaan en weten dat wij elkaar niet bijstaan maar liever weglopen dan het risico te nemen een tikkie te krijgen winnen ze escalaties bijna altijd.
    Je kunt tussen de regels in wel lezen wat ik denk dat de oplossing is.
    Alleen moet je het niet opzoeken zo als zij.
    Als je een conflict krijg en je bent met meerderen sta dan samen en help elkaar.
    Wat zij kunnen kunnen wij ook, groepsvorming.
    De meeste van die randfiguren stellen echt geen donder voor maar omdat ze weten dat ze toch niet alleen staan hebben ze een grote bek.
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    haha..grappige thread,of toch mischien eigenlijk om van te huilen.
    elke dag,elke rit op me bussie maak ik dit soort praktijken mee.
    het is de kunst van de gemiddelde marrokaan om van de dader het slachtoffer te worden dmv van de boel te verdraaien.
    gewoon een voorbeeldje:een kereltje (met noord afrikaanse kenmerken) stapt in me busje en laat een kaartje van 3 weken oud zien.
    niet goed dus,dus ik verzoek die eikel om een nieuw kaartje te kopen of anders lekker zijn nieuwe schoenen in te gaan lopen.
    ik heb geen geld zegt ie.....dan kan ik niks voor je doen zeg ik.
    na veel gedraai en gepiel komt er in ene 100 euro uit zijn zak vallen.....doe maar een kaartje zegt ie.
    100 FUCKING EURO voor een kaartje van 1,60.......vriend ik ben niet de nederlandse bank hier,zoveel wisselgeld heb ik amper op de bus dus doe het ff kleiner aub.
    zegt ie:jij kan niet wisselen,dan is dat jouw probleem dan mag ik gratis.
    beuk schiet in de lach en zegt dat rijke mensen lekker de taxi pakken en verzoekt hem nog een keer om kleiner te betalen en anders om lekker iemand anders lastig te gaan vallen.
    kennelijk viel er uit mijn ogen wel duidelijk te lezen dus toverd ali potter in ene 10 euro uit zijn mouw.
    prima hij een kaartje en zijn wisselgeld......grist de hele handel samen met zijn tientje weg en vliegt naar achteren.
    ik pleur snel al me deuren dicht rot me bus op de handrem en loop die paardenlul achterna.
    onder de verduidelijking van wat ziektes waar geen doktor nog geen medicijn voor heeft uitgevonden maak ik de draaideur crimineel duidelijk dat hij nu mijn geld geeft,de bus verlaat en nooit meer het lef heeft om over te steken als ik over een kruising rijd want anders draait zijn maag rondjes om zijn reet.
    dan krijg ik te horen dat het mijn schuld is dat hij zijn geld weer terug pakte....ik moest maar beter opletten.
    na deze meneer even binnenstebuiten gekeerd te hebben en ontdaan van zon 10 euro heeft hij onder lichte drang van maatje 41 het voertuig verlaten.
    werken bij het gvb is leuk en tevens goed voor de lichaamsbeweging denk ik dan maar.
    dit soort incidenten vinden 250 keer per week plaats uit eenlopend van verbaal tot lichamelijk geweld en deze shit en valt voor 99,9 procent te verhalen op onze noord afrikaanse mede mens.
    nu kunnen er mensen hoog of laag springen maar dit is gewoon een feit....dus alle moraal ridders hier..kom maar op met jullie wereldverbeterende argumenten en vertel mij eens dat het gewoon mijn schuld was en ik niet zo hard had moeten zijn voor die arme jongen die het hier zo zwaar heeft.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Die jongen is echt zo zielig...
     
  9. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Beuker en ik kunnen vast fijn samenwerken.
    Voor een leefbaar Nederland.
     
  10. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal Beuk !
    Mijn vriendin werkt bij het GVB en komt ook regelmatig met dit soort verhalen thuis....gelukkig heeft ze een vaste bestuurder (grote kerel) die haar komt beschermen als het uit de hand loopt.
    Meestal hebben die arabieren schijt aan vrouwen, maar niet aan kerels van bijna 2 meter.
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    klopt helemaal.
    ook op de bus werken er wat vrouwelijke collega's die de meest walgelijke dingen meemaken.
    ik heb de mazzel dat ik nog jong ben,veel aan sport doe en zeker niet de smalste ben.
    meestal zijn dit soort schoffies niet ouder dan 15/16 jaar oud en zoeken de problemen ook bij prooien waarvan ze weten dat ze er controle over hebben.
    helaas zijn dit dus de oude mannetjes en de vrouwen binnnen het bedrijf die constant de lul zijn.

    de eerste de beste galbak die mij voor mijn bek durft te spugen op de bus moet harder als mij kunnen rennen anders vreet hij de rest van zijn leven alleen nog maar soep.
    als er mensen uit amsterdam hier at 5 een beetje in de gaten hebben gehouden dan zullen ze ook weten dat het merendeel van de gvb er's gewapend op het werk zit.

    dont bring a knife to a gunfight zeg ik dan maar.
     
  12. IK NL

    IK NL Guest

    Re: lol

    misschien ben jij wel de begeleider van de vriendin van freerider :)
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    LOL :)

    Ik vind zelf marrokanen erg irritant worden. Dan heb ik het dus over die 60% die echt crimineel is. Een goede vriend van mij is ook Marrokaan, en die schaamt zich er echt voor.
    Zo was ik laatst in het Bosbad in Amersfoort, sta ik daar met mijn vriendin, beginnen die gasten dingen naar haar te roepn. (he, wil je neuken! lekkere hoer!) dat soort dingen. Vriendin dus behoorlijk pissed en ik ook, dus ik loop naar hun toe en vraag ze of ze willen kappen met het beledigen van mijn vriendin. Beginnen ze meteen te dreigen met ******lijer, kom dan kom dan, we slaan je helemaal ******verrot!
    Aangezien zij met zijn vijftienen zijn besluit ik hun maar te negeren. Een half uur later zie ik dat diezelfde gastjes een nieuw slachtoffer hebben gevonden, en nu zijn ze haar gewoon aan het aanranden! Een paar meter verderop staat een badmeester de andere kant op te kijken, en als ik zeg wat daar gebeurd, geeft hij toe dat ze al heel vaak hun hebben gewaarschuwd, maar dat het toch geen nut heeft.
    Die gast is gewoon bang voor ze!
    Ik vind dit gewoon kut, want ik heb totaal geen zin meer om daar heen te gaan, terwijl het toch altijd harstikke gezellig was. Ook zit ik me te bedenken dat het mijn vriendin kon zijn die slachtoffer van ze werd. Die gasten verpesten het gewoon voor iedereen, en van mij mogen ze zo het land uitgekickt worden.... :{
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik een nog groter probleem vind..
    Al die Marrokanen die het wel goed bedoelen (die dus niet van een uitkering leven,die uitstekend Nederlands kunnen etc etc etc etc) worden nu dus ook benadeelt.
    Ik ken iemand, en die is Turks. Wat mij heel erg opvalt is dat hij onder de Nederlanders wil zijn. en niet onder zijn taalgenoten: de turken.. dat vind ik dus echt wel kanp als je als Turk ECHT je best er voor doet om een 'echte' Nederlander te worden..

    ff back to topic:
    60% van alle marrokanen is crimineel.. Dat is toch gewoon niet meer normaal of wel soms? kijk en wat een veel groter probleem is: het is ONS probleem. wij (je ouders) betalen hier veel belasting geld voor etc etc..


    @Nosh_JSRF > idd, iedereen is er gewoon bang voor, ik zou er echt niks van zeggen hoor. voor je het weet hebben ze allemaal een mes in hun handen.

    ik geef toe, ik voel me soms niet echt prettig als ik in Den Bosch rond fiets... en dat gevoel moet gewoon weg... Ik zou niet weten hoe .. en het land uitkicken kan maar dan ben je er nog neit echt helemaal vanaf want het blijft ...
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is een beetje laat, maar vooruit:

    Het "goed doen op school" zegt niks over het niveau, dat kan bij wijze van spreke net zo goed basisschool niveau zijn.

    Maar een maand of 2 geleden was juist in het nieuws dat de groei van marokkaanse meisjesbendes schrikwekkend was. Jij gaat er dus wel erg makkelijk van uit dat alleen de jongens crimineel zijn.
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    leest vaag zijn eigen post :), eindelijk eens iemand die het met me eens is :)
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De vraag is echter of dit ooit nog eens gaat gebeuren. Ik ben eerlijk gezegd bang dat we langzaam maar zeker ons eigen fijne kleine landje aan het kwijt raken zijn. En dit probleem geld niet alleen voor Nederland. Kijk maar naar landen als Belgie, Duitsland, Italie, Frankrijk en Engeland waar je precies hetzelfde ziet.
     
  18. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar raken we (wie is we) ons land aan kwijt?? Aan de minderheden??
     
  19. IK NL

    IK NL Guest

    ehm ja lijkt me wel dat dat bedoeld wordt als je nagaat, dat de hoeveelheid vluchtelingen bijna meer stijgt dan het geboortecijfer minus sterftecijfer.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De nederlanders raken onze eigen indentiteit (vind ik) kwijt aan de andere culturen die hier komen.
     

Deel Deze Pagina