haha..grappige thread,of toch mischien eigenlijk om van te huilen.
elke dag,elke rit op me bussie maak ik dit soort praktijken mee.
het is de kunst van de gemiddelde marrokaan om van de dader het slachtoffer te worden dmv van de boel te verdraaien.
gewoon een voorbeeldje:een kereltje (met noord afrikaanse kenmerken) stapt in me busje en laat een kaartje van 3 weken oud zien.
niet goed dus,dus ik verzoek die eikel om een nieuw kaartje te kopen of anders lekker zijn nieuwe schoenen in te gaan lopen.
ik heb geen geld zegt ie.....dan kan ik niks voor je doen zeg ik.
na veel gedraai en gepiel komt er in ene 100 euro uit zijn zak vallen.....doe maar een kaartje zegt ie.
100 FUCKING EURO voor een kaartje van 1,60.......vriend ik ben niet de nederlandse bank hier,zoveel wisselgeld heb ik amper op de bus dus doe het ff kleiner aub.
zegt ie:jij kan niet wisselen,dan is dat jouw probleem dan mag ik gratis.
beuk schiet in de lach en zegt dat rijke mensen lekker de taxi pakken en verzoekt hem nog een keer om kleiner te betalen en anders om lekker iemand anders lastig te gaan vallen.
kennelijk viel er uit mijn ogen wel duidelijk te lezen dus toverd ali potter in ene 10 euro uit zijn mouw.
prima hij een kaartje en zijn wisselgeld......grist de hele handel samen met zijn tientje weg en vliegt naar achteren.
ik pleur snel al me deuren dicht rot me bus op de handrem en loop die paardenlul achterna.
onder de verduidelijking van wat ziektes waar geen doktor nog geen medicijn voor heeft uitgevonden maak ik de draaideur crimineel duidelijk dat hij nu mijn geld geeft,de bus verlaat en nooit meer het lef heeft om over te steken als ik over een kruising rijd want anders draait zijn maag rondjes om zijn reet.
dan krijg ik te horen dat het mijn schuld is dat hij zijn geld weer terug pakte....ik moest maar beter opletten.
na deze meneer even binnenstebuiten gekeerd te hebben en ontdaan van zon 10 euro heeft hij onder lichte drang van maatje 41 het voertuig verlaten.
werken bij het gvb is leuk en tevens goed voor de lichaamsbeweging denk ik dan maar.
dit soort incidenten vinden 250 keer per week plaats uit eenlopend van verbaal tot lichamelijk geweld en deze shit en valt voor 99,9 procent te verhalen op onze noord afrikaanse mede mens.
nu kunnen er mensen hoog of laag springen maar dit is gewoon een feit....dus alle moraal ridders hier..kom maar op met jullie wereldverbeterende argumenten en vertel mij eens dat het gewoon mijn schuld was en ik niet zo hard had moeten zijn voor die arme jongen die het hier zo zwaar heeft.
Laatst bewerkt: 9 jun 2003