1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je de wijsneus gaan spelen?
    jongen, begin niet, want volgens mij ben je nog dommer dan een vluchteling |:-
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en volgens mij niet....en ik kan het weten.....
    maaruh....bedoel je daar soms mee dat vluchtelingen perse dom zijn???

    lekker slim, eerst proberen het voor iemand op te nemen.....en daarna ermee te gaan schelden.....nu kappen, en gewoon weer normaal door met de discussie, okay?
     
  3. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit neemt meneer natuurlijk weer letterlijk op..
    Eerst antwoord geven, ja ik ben wel slimmer, en vervolgens de wiseguy uithangen..

    een vluchteling kan geen Nederlands, en ik vind het niet echt slim om te vluchten naar : een land waar je de taal niet kent, en een land dat duidelijk rechts is...maar neej, zo dom zijn ze niet, geeft weer aan hoe stupid jij bent O-) ..

    maar ja, k ben er niet om hier te posten, mijn tijd op het forum heb ik al gehad, k heb deze discussies al zovaak gevoerd met andere jongens, k ben er om afspraken te maken voor LIVE...dus adios....
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  4. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat bijna iedereen wel voorbeelden kent zoals het verhaal van Beuker. Na zelf 2 jaren lang met de trein van Amsterdam Sloterdijk naar Hoofddorp te zijn gereist heb ik ook veel van dit soort voorbeelden gezien. Wat mij altijd nog het meest verbaasd heeft is dat die gasten echt schijt hebben aan alles en iedereen en ook vaak zo mee wegkomen.
    Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat de conducteur niks deed als men geen kaartje had. Of dat hij het treinstel waar de naffies in zaten angstvallig meed. Ook frustrerend als je dan bijv. 1e klas reist terwijl hun de halve coupe om je heen aan het afbreken zijn.
    Heb ook een keer gezien dat in een overvolle trein de gasten een graffity aan het maken waren op het balkon van de coupe terwijl andere reizigers er gewoon naar keken of zicht verstopten achter hun krant. Maar ik deed trouwens ook niks...
    De overheid zegt wel dat je dan zelf moet optreden, maar stel dat iemand ineens een mes trekt ofzo. Ik bedoel ik heb in zo'n geval meer te verliezen dan hun denk ik. Maar het zit me nog steeds dwars...:mad:
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ehm wat wil je nou!? Geen buitenlanders meer op voetbal!? Dan zeg je daarna toch weer dat ze niet integreren!
    Leer jij nou eerst maar eens normaal nederlands te schrijven voordat je comentaar hebt op 'de minderheden'.

    En sommige van jullie spreken over 'de nederlandse cultuur in stand houden'....wat IS de nederlandse cultur dan!? Gaan jullie binnenkort allemaal Nike Klomp Airs kopen, en je vriendin elke week een bosje Tulpen ipv rozen geven!? Ieder week 3x een zoute haring met uitjes !? Lul toch niet zo slap.

    De multiculturele samenleving IS nu onze cultuur. Iedere westerling schept altijd maar op dat ze in een vrij land wonen dat vooruitstrevend en tolerant is, maar op fora als deze en op fok.nl, merk je dat dat ECHT niet het geval is.

    Gisteren in het nieuws; 75 jongeren die de politie aanvallen; voornamelijk blanken.
    Gisteren; Blanke pyromaan, waardoor agent in de fik vliegt.
    Op Pinkpop weer 9 dieven opgepakt; blanke gozers.
    Een maand geleden; massale vechtpartij in het amateur voetbal; voornamelijk blanken!
    De trein terroristen; voornamelijk blanke boeren jochies (en als DIE op TV mans erover vertellen, reageert een groot gedeelte van NL er op alsof het gewoon een paar leuke kwajochies zijn (!) )

    Waarom horen we daar dan geen grote ophef over!?
    Omdat het Nederlanders zijn, en geen 'gasten'.

    Nederland keurt massaal prostitutie en soft-drugs-gebruik goed. Keurt gokken goed, en over fraude-schandalen bij de overheid (de 'volksvertegenwoordiging(!)) kijkt ook niemand meer op...maar als een Moslim-vrouw haar hoofddoek weigert af te doen in de klas, ivm haar godsdienstige overtuiging, dan is het een schandaal(!).
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Al deze voorbeelden van marokaans wan-gedrag, heb ik ook meegemaakt met Nederlandse jongeren, veel vaker nog zelfs. Ga maar eens met de laatste trein vanuit Amsterdam naar Alkmaar mee, op een vrijdag avond ofzo. Blanke boeren die door de trein heen hollen, met drank lopen te gooien, lopen te blowen op de halletjes, in de prullenbakken pissen etc.
     
  7. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    niets geen schandaal, maar gewoon gezeur.....en het grootste deel van Nederland vind die treinterroristen ook een stel klootzakken

    @Pim Pandoer, het vervelende is dat nederland niet meer samenwerkt als nederlanders....niemand vertrouwt er meer op dat hij door anderen ge-backed wordt, en daardoor durven ze ook niet meer anderen te steunen(of minder snel)
     
  8. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat dit nog over eigenlijk?
    IMO: de thread "hier kan je je ei kwijt" noemen.
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De hele discussie over buitenlanders is gewoon zo een moeilijk vraagstuk. Aan de ene kant vind ik dat iedereen gewoon in zijn eigen land hoort terwijl ik het aan de andere kant geen enkel probleem vind dat bepaalde buitenlandse gemeenschappen zich in NL bevinden. Zo heb ik met Aziaten geen enkel probleem en met Turken en Marokkanen weer wel. Ik denk dat deze tweestrijd voor de meeste Nederlanders geld en ik denk dat het vooral te maken heeft met hoe groot een bepaalde gemeenschap is. Er zijn naar mijn mening gewoon veel te veel Turken en Marokkanen in NL en het worden er steeds maar weer meer en meer. Daar komt nog eens bij dat deze groeperingen een ernstig mentaliteitsprobleem hebben in mijn ogen. De manier waarop de meeste bijv. over vrouwen of anders-en niet gelovigen denken past gewoon niet in de NL samenleving zoals ik die wil zien. En nogmaals ik denk dat dat voor de meeste mensen geld.
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Beuk is echt mijn held _O_
     
  11. IK NL

    IK NL Guest

    en je hebt ze ook al zo vaak verloren :), iig je maakt vluchtelingen nu idd wel voor dom uit niet zo bijdehand.
     
  12. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GothicRulez een beetje hypocriet, ons land is open voor gasten, maar mensen met een bepaalde afkomst zijn niet welkom, kom op man, open of dicht.

    Nederland zegt een multicultureel land te zijn, maar ik zie veel mensen die dat niet willen, ik vraag me af waarom deze ogenschijnlijke grote groep niet een politieke parij opricht.

    Gewoon alleen met het standpunt geen buitenlanders meer, die er zijn blijven maar geen nieuwe meer. Buitenlanders zijn volgens vele mensen die hier komen om rijk te worden.

    Buitenlanders zijn voor mij mensen, die hun eigen huis, familie, cultuur en taal achterlaten om een beetje een goed leven te kunnen leiden. Je zou respect voor ze moeten hebben. Ze laten gvd alles achter wat ze hebben, vind je het gek dat ze hun eigen cultuur meenemen. En ja dat het fout gaat is niet gek, ze hebben het nu beter, maar het overgrote deel van de allochtonen heeft het niet goed t.o.v. de blanke Nederlander (dat is misschien wel eigen schuld, maar daar gaat het niet om). Weet ze wat ze zeggen een kat in het nauw maakt rare sprongen. Die mensen zien dat het dus wel kan, maar op de een of andere manier kunnen zij het niet verkrijgen op de eerlijke manier.
     
  13. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    open voor "gasten" ja.
    Jammer dat veel "gasten" zich gedragen als gastheer.
    En gasten moeten uiteraard ook weer n xtje naar huis toch?!
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen die dat vinden kunnen gewoon geen politieke partij daarvoor oprichten. Er loopt altijd wel een gek rond die het begrip vrijheid van meningsuiting niet kent en daarom maar geweld gebruikt (ik bedoel dus de moord op Pim Fortuyn).

    Nadat je dit gezegd hebt krijg ik wel meer respect voor buitenlanders. Het lijkt me idd moeilijk om alles achter te laten en nu begrijp ik het ook wel meer dat ze hun cultuur willen behouden. Maar toch vind ik dat buitenlanders wel hun best moeten doen om te integreren. In ieder geval Nederlands leren spreken en aan onze normen en waarden houden.
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Respect hebben daarvoor? Is het dan zo slecht leven in bijv. Turkije of Marokko. Als dat dan het geval is heb ik respect voor ze als ze de situatie in hun eigen land verbeteren en niet als ze massaal naar andere landen trekken en het verdommen om zich aan te passen.
     
  16. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al eens gehoord van coruptie, daardoor zijn geen geld hebben om land op te bouwen, snappie
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Kun je ook gewoon normaal Nederlands schrijven of niet? Je opmerking getuigd overigens al aan een gebrek aan iq.
     
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, mavopatientje dat is wel wat er in de meeste 3e werledlanden gebeurt en daarom hebben ze dus weinig geld om hun land op te bouwen.
     
  19. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    het helpt niet om mensen te gaan uit schelden als je ze wilt overtuigen.........

    in dat geval vind ik dat ze gewoon wat aan die landen moeten fixen, en al die gasten terug zetten......
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Maar die jongeren die de problemen verorzaken, die spreken allemaal gewoon normaal goed nederlands; die zijn hier gewoon opgegroeid. Natuurlijk spreken ze als ze samen met elkaar zijn wel een beetje marokaans/turks, dat doen amerikanen ook en chinezen ook, en dat doen nederlanders in het buitenland ook met elkaar. (engels, chiness, nederlands)
    Zo houden ze hun eigen taal een beetje in stand, maar ze spreken meestal gewoon goed Nederlands hoor.

    De mensen die de nederlandse taal niet goed spreken, zijn die mensen die heerheen gehaald zijn als gast-arbeider, en meteen aan het werk moesten, en dus weinig tijd hadden om de taal te leren. Ik heb chineze schoonouders en hoewel ze altijd ontzettend hun best doen om nederlands te spreken, spreken ze het niet echt goed. Ze kunnen wel zelf gewoon boodschappen doen etc. en zijn gewoon normaal geïntegreerd...dus is het dan nodig om het Nederlands' perfect te beheersen!?
    Maar ook die mensen spreken thuis gewon hun eigen taal en houden vast aan hun eigen cultuur en gebruiken.
    Dus de groep allochtonen die de taal niet spreekt, is NIET dezelfde groep die voor overlast zorgt.
    Deze groep werkt juist meestal kei en kei hard aan een goede toekomst.

    En de reden dat er zoveel allochtonen hierheen komen, is omdat de nederlandse bevolking ze nodig had, ze zelfs ging HALEN, om dit land weer een beetje op orde te brengen in een nog veel slechtere tijd als tegenwoordig. Dus die mensen lieten alles achter en kwamen hierheen, om een zootje verwende kaaskoppen uit de brand te helpen.
    Uiteraard hebben die mensen die dan hier hebben meegeholpen, het recht van gezinshereniging. Als ik vertrek naar Australié ofzo, en ik kom ff terug in Nederland en kom een heel leuk meisje tegen, dan wil ik die ook gewoon mee kunnen nemen naar dat land.
     

Deel Deze Pagina