1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    VWO bedoel je misschien. Aan je schrijfstijl te merken was de Lagere School al blijkbaar een behoorlijke uitdaging.
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    topic titel zegt al genoeg ...dit gaat nergens over
    *leaves thread and doesnt look back
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ten eerste spreken de meeste dus niet behoorlijk Nederlands. Ten tweede was de situatie destijds als volgt. In de jaren 60 ging het helemaal niet zo slecht in NL. De banen lagen voor het oprapen en het was dus logisch dat de Nederlanders daarom de beste baantjes uitkozen. We hebben toen inderdaad die allochtonen naar NL gehaald om het andere "slechte/vieze" werk voor ons op te lossen. Dit zou echter maar van tijdelijke aard zijn. Dit gold voor beide kanten, echter zij zijn gebleven en wij hebben er niets tegen gedaan....helaas.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  4. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Als de topic titel je al genoeg zegt, post dan niet als je het topic nergens over vind gaan.

    As for me: tjah, echt een ware mening heb ik niet over dit onderwerp. Ten eerste kijk ik meestal niet naar bepaalde groepen mensen of hun foutieve werking. Ik zal het topic nog eens goed doorlezen en er later een uitgebreide mening aan toe voegen :)
     
  5. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn allemaal voor-oordelen. Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands (mijn vader is Indisch en mijn moeder Nederlands). Soms kijken mensen mij ook anders aan omdat ik een ander kleurtje dan hun heb. Als 1 buitenlander of iemand met een ander kleurtje een misdadiger is, hoeven ze dat niet allemaal te zijn! :mad:
     
  6. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Guess wat ik net zag, op V8..zo'n reality politie serie..
    Een groep boerenpummels kon het niet laten rotzooi te maken in een straat met eengezinswoningen, don't ask in welke stad..
    Maar ze zaten in portieken, een hele groep met zogenaamde stoere jongens, enge gastjes, ééntje deed leuk, fuck you naar de camera, er waren ook meisjes bij, en een kleine jongen die mee zat te doen, echt een hele enge gast zat er bij..
    Geen respect voor de politie...
    Allemaal 100 procent NL ..
     
  7. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dus....

    we hebben ook niet gezegt dan NL'ers helemaal niks doen...

    tuurlijker zitten altijd rotte appels bij
     
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar lang niet 60% .....
     
  9. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus, jij met je 60 procent..
    60 procent van de allochtonen hier is mannelijk, dus wat jij wil zeggen is dat alle mannelijke allochtonen crimineel zijn..! HAH!
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alle 60 procent is altijd dezelfde 60 procent.....
     
  11. IK NL

    IK NL Guest

    60% van de marrokaanse JONGEREN is crimineel ja, dat zal 40% jongens zijn en 20 procent vrouwen denk ik
     
  12. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej ik begreep het verkeerd..
    Ik dacht dat het om alle allochtonen ging..
    Maar het gaat alleen om de Marrokanen..
    Ehm, zelfs dán geloof ik niet in 60 procent....
    Maar ik zal niet ontkennen dat dat de lastigste groep is..
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  13. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou laten we hopen van niet Zexy.Poo.Maker want ik heb zelf ook een indo zoon.Al is de samenstelling bij ons precies omgedraaid.(vrouw Indonesisch/ik Nederlander)
    Zoals ik eerder al schreef wordt weer eens aangegeven hoe selectief die gasten te werk gaan.
    Als ze denken die kunnen we wel hebben dan gaan ze groepsgewijs lopen irriteren.
    Wordt ik vandaag aangesproken door een vrouw bij metro halte Churchillplein te R'dam wat zei kan doen om maar niet lastiggevallen te worden door die marokkaanse gasten.
    De doelgroep heeft ze het over, want ze heeft er al eerder zonder reden last mee gehad.
    Of ze zich dan maar op een bepaalde manier moet gaan kleden om niet op te vallen.
    Dan moet je adviezen gaan geven aan zo'n dame.
    Dat is toch te gek voor woorden ook dat je daar rekening mee moet gaan houden of je die T#%%lijders misschien niet weer gaat tegenkomen die altijd zo vervelend doen.
    De eerste partij die zich openlijk uitspreekt tegen harde maatregelen tegen die doelgroepen krijgen mijn stem en zonodig financieele bijdrage.
     
  14. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste die zich voor->harde maatregelen uitspreekt bedoel je zeker???
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  15. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    gymnasium danku
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    rotterdam is sowieso al een algehele probleemstad, ik luister vaak naar de politiescanner en vaak is het gewoon raak in dezelfde delen van de stad.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed.
    Nu is het leuk geweest.
    Als een normale discussie er niet inzit, gaat deze dicht.
    Elkaar beledigen is niet de bedoeling hier.

    En nu on-topic verdikkie!
     
  18. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ff een offtopic vraagje, mag je een politiescanner hebben??

    Ik bedoel is dat dan ook niet crimineel, dus jij bent net zo erg als die 60%, als het mag dan heb ik niets gezegd.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    het grootste probleem is steeds weer terug te vinden in de randsteden door geheel nederland.
    vergeet niet dat gemeentes ook hele wijken maar bij elkaar propt en vol stopt met mensen van alochtone afkomst.
    in heel veel wijken hier in de stad kom je werkelijk geen hollander meer tegen en zit mijn bus dan ook vol met minstens 56 nationaliteiten......bestuurder inbegrepen.
    lang niet al deze mensen gedragen zich als ik eerder beschreven heb ook al spreken ze vaak de taal nog slechter als een kind van 3.
    het heeft niks met je afkomst te maken,niks met je kleur,niks met je sexualiteit(beuk rijd overigens liever mooie wijfen rond haha)niks met je oorbellenschoenvetersspijkerbroekofgeurvreters weet ik het allemaal.........maar alles met opvoeding en respect.

    om half 1 in de nacht kom ik nog kleine kinderen op straat tegen die alles oppikken van het rond hangende schorum bij de locale shoarma/snackbar tent.
    letterijk kleuters die al lang en breed op hun nest moesten liggen maar waar niet naar om wordt gekeken.
    de voordeur staat in dit soort wijken toch altijd open dus ze lopen vanzelf wel naar binnen toch??.....en immers,wat er op straat gebeurd is toch niet de taak van de ouders om op te lossen.

    kinderen pikken snel dingen op van hun voorbeelden en in dit geval kan ik mij geen slechter voorbeeld indenken.
    wisten jullie trouwens al dat je heel hoog scoort bij je vriendjes als je ze verteld dat je al 4 keer heb vast gezeten in een jeugd inrichting.
    de streken die in veel wijken worden uitgehaald lopen uiteen van kleine pesterijen zoals afbijt over je nieuwe auto gooien tot hele volksrellen als er weer zo'n rat wordt opepakt.....lang leve het mobieltje.

    ik heb zelf veel marrokaanse collega's waaronder meerder goede vrienden die op de tram zitten.
    zij worden door de natog's in hun nek aangekeken als ze bv ook niet gratis mee mogen in tram of bus en worden dikwijls uitgescholden voor overloper of zelfs bedreigd.
    de gesprekken die wij houden op de eindpunten van zowel tram als bus liegen er nooit om en ik heb het vaak meer te doen met mijn marrokaanse gabber's dan met mijzelf
    zelf ben ik er heilig van overtuigd dat deze gelegenheidmoslims bestaat uit een relatief kleine kern die steeds weer hoge ogen scoort bij soortgenoot longhonden.
    maar wat is dan de remedie.......????als ik dat wist was ik nu mischien een rijk man.......en ik heb alweer een leuke versterker gezien haha.

    het probleem zit bij de wortels....en dat zijn pa en ma.
    voed je kinderen op,leer ze de dingen die ieder mens mee moet krijgen en kweek respect.
    geef ze goed op hun lazer als ze niet naar school willen en leg het ze uit dat geen kans op de arbeidsmarkt maken zonder papieren.
    de ouders die hier in te kort schieten zijn in mijn ogen ouders van lik mijn bruine poeperd en geven werkelijk geen reet om hun kroost.
    helaas zijn dat dan weer dezelfde mensen waar ik busladingen vol van heb...elke rit weer...elke dag weer...elke week weer..........de volgende halte..de sociale dienst/het huis van sint nicolaas...........alle zwarte pieten uitstappen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  20. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Vind het allemaal een beetje overdreven, het is wat makkelijk een zondebok aan te wijzen, tussen de Nederlanders lopen ook genoeg ratten en daar hoor je niemand over.
    Een vriend van me is marokaan, een hele eerlijke jongen. Als we bij een discotheek komen vragen ze meteen om ID. Sta je ook lekker voor lul in die rij. Komen we bij een cafë in de stad wordt hij geweigerd, omdat er al "genoeg binnen zijn". Komen we bij een andere discotheek, wordt hem gevraagd om een bewijs van goed gedrag. Heeft hij dat niet, kan hij dat gaan opvragen bij de gemeente.
    Als ik zo behandeld werd kreeg ik ook schijt aan alles en werd ik ook crimineel.
     

Deel Deze Pagina