1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je kan natuurlijk ook zeggen dat dit dan het resultaat is van het jarenlange asociale gedrag van bepaalde etters van bepaalde afkomsten. Jammer dat de goeien onder hen hier de dupe van worden, maar je kunt het de uitbaters niet kwalijk nemen.
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De uitbaters hebben huisregels en bepalen zo wie er wel en net naar binnen mogen.
    Als er klachten zijn over een uitbater dat hij bepaalde mensen niet binnen zou laten kunnen die mensen contact opnemen met PANEL DEURBELEID.
    Vaak komen marokkaanse jongens klagen over het feit dat ze niet toegelaten worden.
    Dan wil je ze de te wandelen weg uitleggen en staan ze al heel beidehand te doen.
    Bovendien zie ik dat de groep die geweigerd is dezelfde groep is die op verschillende plaatsen al de vervelia heeft lopen uithangen.
    Logisch dat de uitbaters ze niet in de zaak moeten hebben.
    Vaak als er problemen zijn in het uitgaansleven zijn het marokkanen.
    Staat er weer een huilend meisje bij je waar die klootzakken niet met hun gore poten vanaf kunnen blijven.
    Er zijn een aantal gelegenheden waar alleen marokkaanse jongeren gaan stappen.
    Dat zijn tevens de lokaties waar bijna standaard het gezeik vandaan komt.
    Problemen die marokkaanse jongeren in het uitgaansleven veroorzaken lopen van mishandeling tot vernieling/beroving.
    De Nederlandse jeugd heeft bij problemen gewoon teveel gezopen en pleegd dan ook vernieling of heeft ruzie met elkaar onderling.
    Er wordt niet selectief naar slachtoffertjes gezocht zoals bij marokkanen.
    De totale overlast komt voor een groot deel van de marokkaanse jongeren.
    Moet je weer toezien op opgenomen camerabeelden hoe zo'n groepje ratten met zijn vijven een blanke jonge met behulp van stokken van zijn gsm en portemonaie ontdoen.
    Om te kotsen gewoon die laffe ratten.
     
  3. ssvegetto

    ssvegetto neverine

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    terug naar eigenland sturen vind ik een beetje TE overdreven( trouwens dat kan ook niet want meesten zijn hier geboren en dan zijn ze eigenlijk nederlanders), ik denk dat mense meer moeten doen in het onderwijs ofzo.
     
  4. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is niet helemaal waar, in die tijd zijn namelijk hele volksstammen aan Italianen hier gekomen om te werken en die zijn stuk voor stuk weer teruggegaan.
     
  5. IK NL

    IK NL Guest

    had je niet gelijk even kunnen melden dat een scanner wettelijk gewoon toegestaan is :), dat is namelijk wel het geval sagar, binnenkort stapt de politie echter over op c2000 en heb je niks meer aan je scanner (nou ja minder iig)
     
  6. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mijn excuses dan.
     
  7. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten hier nou allemaal Pim Fortuyn aanhangers, is er dan niemand hier die een beetje links is. Wat een onzin van die allochtonen die hier voor het werk zijn gekomen, ik vind dat Nederland ook voor ze moet zorgen, ze zijn het zelf schuld dat ze naar binnen zijn gekomen. En de regering die er nu is stuurt gewoon iedereen terug, maakt niet uit of ze politieke of economische vluchtelingen zijn. Dus stem goed stem links, als je tenminste niet alleen maar aan jezelf denkt.
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me nog maar niet teveel zorgen maken om je scanner want snel is een apart begrip bij het bedrijf.
    Het nieuwe uniform komt er ook al weet ik het hoelang aan.
    Een nieuw model holster krijgen duurt al jaren en heb ik pas een paar maanden.
    Je kunt voorlopig denk ik nog plezier hebben aan dat ding.:)
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    dat heb ik zeker, ik zit zelf in district 2 en daar valt jammer genoeg niet veel te beleven das dan wel weer jammer :)
     
  10. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begrijp ik, ik ben van distr 4 en dan heb je een voller programma zal ik maar zeggen.
    Genoeg te doen, op die manier zorgen de crimi marokkaanse jongeren wel weer voor extra werkgelegenheid om het maar positief te bekijken.

    En op antwoord van Ovidewatcher, ja en als er genoeg mensen hadden geweest die jaren geleden al een beetje alert hadden ingegrepen hadden we nu dat probleem niet gehad.
    Dus geef mij maar Pim Fortuyn aanhangers.
     
  11. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt mensen niet gewoon naar Nederland laten komen om de shitbaantjes te laten doen en dan als ze niet meer nodig zijn en de goede banen "inpikken" wegsturen. Misschien vindt jij dit kunnen, maar ik niet de mensen moeten weer wat meer aan elkaar denken dan alleen aan zichzelf. De domme mensen zeggen dit trouwens het meest, omdat zij te lui zijn omte gaan werken en dan gaan ze de allochtonen maar de schuld geven. Ik ga toch meer voor de linkse denkbeelden, een beetje solidariteit.
     
  12. IK NL

    IK NL Guest

    bureau eendrachtsplein is idd nogal druk hahaha, de nieuw binnenweg valt daar ook onder toch.
     
  13. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dat is het gedeelte oude westen, ik ben van stad.
    Dus dat is het uitgaans/winkel gebied en Centraal Station.
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit vind ik nu toch zo kinderachtig. Waarom maak je zo´n vergelijking. Denk je nu echt dat ze die onderzoeken hebben gedaan vanwege het regelmatig jatten van een rolletje drop ofzo? Als je eens een keer een krant leest of het nieuws of actualiteitenprogramma´s volgt dan zou je weten dat die 60% van criminele Marokkanen zich schuldig maken aan zware delicten als diefstal, drugshandel, afpersing, zware bedreigingen, mishandelingen, gedwongen prostitutie (loverboys weet je wel) enzovoorts.

    En wat betreft Ovidewatcher. Het is dus dankzij het jarenlange slappe beleid van de linkse/overwegend linkse kabinetten dat er nu zoveel problemen zijn op dit punt. Maar blijf vooral als een struisvogel je kop onder het zand houden en hopen dat het vanzelf goed komt.
     
  15. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik moet zeggen dat ik het verkeerd heb begrepen..
    ik heb het ff doorgelezen, het gaat dus duidelijk om de MARROKANEN..ik dacht om alle allochtonen...mijn excuses hiervoor naar Outblast ..

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer Marrokaanse vijanden heb dan vrienden....En dat de kans groter is dat ze me lastig vallen dan de kans dat ze je vriendelijk groeten..maar goed...
     
  16. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    das gewoon geschiedenis, hoor!

    denk je niet dat ze het in de tussen tijd nog beter hadden dan wanneer ze thuis gebeleven waren???
    ze werden niet gedwongen en ze wisten van te voren dat het tijdelijk moest zijn....
     
  17. d@bo

    d@bo Guest

    voor iets wat tijdelijk was zijn er anders nog behoorlijk wat over :)
     
  18. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    staat ook moest zijn
     
  19. d@bo

    d@bo Guest

    het was dan ook sarcastisch bedoeld :)
     
  20. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    neej hoor..ze wisten niet dat het TIJDELIJK MOEST zijn ..
    that was not the plan...
    ze werden gewoon gedumpt, en ze mochten hier wonen, zolang ze hun werk goed deden, ik denk niet dat ze zeiden :

    "doe het vuile werk ff, en rot daarna op "

    anders zouden ze ut ook niet doen :)
     

Deel Deze Pagina