1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. d@bo

    d@bo Guest

    het waren GASTarbeiders, gasten horen ook weer eens weg te gaan.
     
  2. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    even de topic verversen.

    ff voor de hypocrieten onder ons ; die Marokkanen zijn echt geen engeltjes! Dat komt omdat die lui kei-hard worden opgevoed. Ik daag al die lieve kindertjes eens uit om een Marokkaan een tijdje aan te kijken (niet agressief kijken, maar gewoon bekijken). Dan zul je al heel snel tot de conclusie komen dat die marokkaanse jongeren helemaal niet aardig zijn (sorry, het meerendeel is niet aardig).

    In Venlo werd laatst een ene Renee doodgeslagen door een Nederlander en zijn Marokkaanse maat. De vader vond dat zijn zoon het recht had om Renee Steegmans (heet die zo wel? Enfin) te straffen voor "de beledigingen"richting zijn zoon. Het ligt echt aan die opvoeding en daarom is het ook kwalijk dat we gaan generaliseren (we praten over alle Turken en Marokkanen). Ik geloof dat jongeren van allochtoonse afkomst compleet andere moralen over krijgen van hun ouders die afkomstig zijn van een ander land. Dat gaat botsen, helaas, met een andere cultuur. Als ik later kinderen krijg (liever niet :'-( ) en ik sla ze iedere dag en ik vertel ze dat dat normaal is, dan krijg je precies hetzelfde verhaal.

    Wat mij opvalt is dat zodra er iemand komt met een rapport waarin staat dat er onder de allochtonen procentueel meer misdaad gepleegd wordt dan onder de "gewone" Nederlanders, dat PvdA en GroenLinks meteen naar voren stappen om eens flink te gaan "flamen". Als je gewoon rationeel blijft (emoties eens weglaten) en kijkt naar de harde feiten dan, en alleen dan, kom je tot de conclusie dat er iets veranderd moet worden. Hoe is mij een zorg, nieuwe opvoeding ; prima. Als een politicus (lees Fortuyn) het lef heeft om naar voren te stappen en met oplossingen aan te komen, dan geloof ik hem.
     
  3. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    70ffL1n3

    Denk ff na man..
    Hoe kun je voor ALLE Marrokanen praten?
    Het verschilt gewoon per gezin, ik ken lekkere dames, die alles laten zien, en erg sweet zijn...maar ik zie ook hoofddoek vrouwen enzo, dus het verschilt...

    En je praat over Venlo...
    We leven in een multi culturele samenleving...
    Dus je hebt kans dat één van de slechte gebeurtenissen op naam komt van een allochtoon..
    Maar ik hoor niks over Volkert van der G....André de V....die vrouw die kinderen vermoordden, die verpleegster....
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  4. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees eens :

    en dat je me niet hoort over volkert en co ; het ging toch nu over Marokkanen? Bovendien heb ik het ook over PERCENTAGES.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  5. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    je zegt niet dat het verschilt per gezin, jij zegt dat het aan de opvoeding van DE MARROKANEN ligt, dus dat ze allemaal zo zijn...
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hou nou toch eens op (niet alleen jij hoor) met het iedere keer opnoemen van excessen zoals de voorbeelden die jij aangeeft. Wat hebben dit soort gestoorde gasten nu toch te maken met het feit dat die Marokkanen zich op grote schaal schuldig maken aan criminele zaken. Zien jullie nu werkelijk waar het verschil niet eens tussen deze twee dingen.
     
  7. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat ze allemaal zo worden opgevoed.....echter niet iedereen is hetzelfde.....wel een heleboel voor een groot deel......daarom zijn er ook enkele aardige marokanen
     
  8. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    *diepe zucht*

    er is altijd een uitzondering op elke regel. Ik bedoelde (bij deze dus, speciaal voor jou) dat het MEERENDEEL zo'n kut-opvoeding heeft/heeft gehad.

     
  9. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, maar ik zelf woon in amsterdam...tussen de marrokanen kun je zeggen, de wat oudere ouders zijn inderdaad zo ja, maar ik ken echt een heleboel gezinnen waar het er relaxed aan toe gaat...maar het percentage ligt wel boven de 50 in het voordeel van de strengere (onmenselijke) als het gaat om de balans tussen de strenge en chille opvoedings methodes....

    edit: over het meerendeel dat niet aardig is...
    het ligt ook aan degene tegen wie hij of zij aardig moet zijn...
    en als een marrokaan jou zo hoort praten, zal hij vast niet aardig tegen je zijn neej O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  10. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    dan geloof ik dat jouw persoonlijke ervaringen dicht in de buurt bij het onderzoek van "bn de stem".

    Dat ik er niets van geloof, is iets anders.
     
  11. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Do whatever you wanna do..;)
    Want ik doe ook whatever ik wil doen met jou mooie verhaaltjes..

    Ik ben iig blij dat ik hier woon, tussen allerlei culturen, the little version of the united states, zonder het meerendeel aan latin people *) ....
    Mooie meisjes, geen gebrek aan meisjes, elke keer weer wat anders..sweeeet lord...

    Maja: deze hele discussie slaat nergens op, dus ik stop ermee...
    zoals ik al zei, dit is al zovaak besproken, door de oude bekende forumleden .. maar goed..

    adios
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  12. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ongetwijfeld dat jij helemaal in je sas zit. Met een beetje pech kom ik daar volgend jaar studeren, dus kan ik er zelf over oordelen.

    Maar chatten kan altijd nog wel ; laten we teruggaan naar de topic.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    leer arabisch......kan je ten minste normaal je boodschappen doen:'-(
     
  14. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben geen racist (ben zelf half moluks) maar tis gewoon zo waar ik woon ken ik maar 2 marokanen in de leeftijdscategorie 10/20 die geen strafblad hebben en er zijn er veel.

    ik zeg niet dat elke marokaan agressief of crimineel is maar geef toe 9 van de 10 keer als je onbekende marokaan aankijkt word ie boos.
    ik heb zelf marokaanse vrienden en die zijn gewoon relaxt en hun begrijpen ook niet waarom het meerendeel van de jongeren van hun ras zo agressief is.
     
  15. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst zeg je dat je stopt

    en daarna ga je je post editen.

    Denk je echt dat ik zo dom ben om naar een Marokkaan te lopen en hem/haar uit te gaan schelden of enigzins rechts te gaan praten met hem/haar. Natuurlijk niet! Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun gedrag en helaas is er een hoop te oordelen als je alle verhalen en feiten optelt. Of dit terecht is? Tha Great One zei het zelf ook al ; als je 9 van de 10 marokanen verkeerd aankijkt worden ze al agressief.

    Knap he? Zonder met ze te praten zelfs....
     
  16. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey als je mij verkeerd aanraakt, zal ik ook vervelend doen tegen jouw. Het zit hem nou net in het verkeerd, je mag mij aankijken maar niet verkeerd, begrijp je?
     
  17. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Marokkanen vinden snel iets verkeerd:9
     
  18. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Marokkaan een Marokkaan noemt word 'ie boos. -_-'
     
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus als ik PERONGELUK (want dat woord kennen jullie/jij niet) tegen jou aan loop dan begin je te schoppen en te schelden en te ditte en te datte?? |:-
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je niet naar een groepje Marrokanen kijkt (lees: recht voor je uit kijken of de andere kant op) worden ze kwaad omdat je "bang" voor ze bent. Kijk je ze wel aan, roepen ze meteen "Wat kijk je" en beginnen ze vervolgens meteen te schelden. Als je dan geirriteerd weg fietst en ze zien dat je geirriteerd bent, komen ze je achterna.
    Tenminste, dat is bij mij altijd het geval. Ik kan dus niks goed doen, ze willen gewoon een reden om boos op je te worden...
     

Deel Deze Pagina