1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    In een rechtse regering ja, om de vuile klusjes op te knappen.

    Associaal, alleen de mensen die Nederland nodig heeft.
     
  2. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft Nederland dan aan al die klanten die hier naartoe komen om een uitkering te trekken ?

    En die opmerking van Beuker vond ik trouwens een hele goeie...
    Praten met die gasten ? Laat me niet lachen, voor die paar die de boel echt lopen te verzieken is maar 1 middel...NEERHOEKEN !
    Aan de politie hebben ze al maling, laat staan aan iemand die ze op andere gedachten probeert te brengen middels een 'goed gesprek'.
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit al eens gehoord van mensenrechten. En waarom denken al de mensen in deze thread dat ze beter zijn dan Marokanen, jullie zijn gewoon een stelletje domme, rechtse, rascistische Pim Fortuynaanhangers.
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm dat valt denk ik ook wel weer mee, ik zelf denk ook niet graag zo ''racistisch'' maar het is gewoon een feit dat een groot deel van allochtone jongeren dingen doen die niet echt in deze maatschappij passen.

    Je kan zeggen wat je wilt, maar wat ik net getyped heb is niks anders dan de WAARHEID en dus een FEIT (!!)


    Hoe je dit op moet lossen; k zou het niet weten. et klinkt makkelijk, maar als zo'n jongen al langer dan 5 jaar in Nederland is (of er gewoon geboren is), kan je hem er niet uitschoppen ofsow.
     
  5. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik beter ben dus beschuldig me niet !
    Wat ik probeer duidelijk te maken is : Als iemand mij gaat lastigvallen op straat of waar dan ook, dan heeft dat persoon een probleem want ik val namelijk ook geen andere mensen lastig...punt.
    Voor mijn part is het een pure kaaskop die loopt te kloten, dat maakt voor mij geen verschil.
    Maarja...ik woon in Amsterdam West en de meerderheid van de bewoners uit West bestaat uit Marokanen, en het topic gaat daar nou eenmaal over.
     
  6. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan Pim nu wel gaan beledigen, maar hij had wel gelijk en veel mensen waren/zijn het met hem eens!

    aantal jammer dat z'n rooie klojo hem weer neer most knallen.
    Links verneukt de economie, kijk maar naar de schulden die NL heeft.

    nu gaan we weer verder met het onderwerp!
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een van de mensenrechten is vrijheid van meningsuiting, daar eens van gehoord? Laat ze toch praten.:+ 8)


    Ik ben ook rechts. Denk eens een keer aan jezelf. Niet iedereen mag hier zomaar het land binnenkomen en doen alsof hij de king is (ik zeg niet dat iedereen zo is, dus ik ben geen rascist). Iedereen woont op een eigen plek op de wereld, iedereen wil perse hun eigen land. Waarom? Om samen in hun eigen cultuur te wonen. Wat heeft het dan voor zin om naar andere landen te gaan verhuizen en dan te gaan zeiken dat je cultuur daar niet wordt geaccepteert? Omdat je ook in een andere cultuur bent, je hoort je aan te passen. En dit geldt niet alleen voor Marokkanen die hier willen gaan wonen, dit geldt ook voor Nederlanders die naar het buitenland gaan enz. Tuurlijk mag je je gebruiken houden, maar je houding moet je aanpassen. Hier wordt het niet geaccepteert dat je geweld gebruikt iedere keer dat iemand je niet aanstaat (zie incident Rene Steegmans). Je wordt gewoon geacht om Nederlands te leren spreken en te gaan werken. Wie dat niet doet hoort hier niet en gaat maar weer terug naar zijn eigen cultuur/land. Iedereen die zich wel wil aanpassen wens ik een fijn leven in Nederland toe.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  8. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie hier nog wat op te zeggen

    wat hij heb zker te weten gelijk
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dankje realxboxgamer8). Ik moet jou ook gelijk geven dat links slecht is voor de economie (zie ook de Nederlandse geschiedenis).
     
  10. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    K kan the matrix ook nx anders dan gelijk geven_O_

    valt nx toe te voegen.
     
  11. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, daar begint het hysterische gegil weer... het is echt al jaren hetzelfde liedje. Deze discussie heeft NIETS met racisme of facisme te maken!! Verdiep je eerst eens in de betekenis van deze woorden voordat je mensen in dit forum hiermee vergelijkt!Ik heb een heleboel posts geleden al uitgelegd wat het woord "racisme" betekend volgens de dikke van Dale.
    Ook heb ik deze draad 3 maal helemaal doorgelezen, maar ik heb niemand zien schrijven dat hij of zij zich "beter" voelt dan een Marokaan. Kun je misschien hiervan even een quote plaatsen anders???? Anders niet zo dom lullen hoor!
    De echte racisten in dit verband zijn trouwens al die linkse figuren die altijd maar weer onderscheid willen maken tussen autochtoon (bevoorrechte en verwende Nederlander) en allochtoon (zielige minderheidsgroep met moeilijke jeugd) en om die reden de "andere" groep altijd proberen een voorkeursbehandeling te geven of al hun wandaden met de mantel der liefde bedekken. (voorbeeld: Job Cohen (PVDA)die altijd maar weer wil praten, praten en nog een praten met Marokaanse jongeren die de boel in Amsterdam lopen te verzieken). Wat gastarbeiders uit de jaren 60 betreft; inderdaad geen kwaad woord over deze mensen! En natuurlijk hebben deze mensen het volste recht een bestaan op te bouwen in Nederland. Er zijn grote groepen Surinamers en Molukkers (en uiteraard wel meer groepen) die perfect geintergreerd zijn en hun kinderen op hun beurt ook weer goed hebben opgevoegd. Het is alleen zo dat die hele immigratie toestand veel te ver is doorgeschoten op een moment en de regering (links of rechts maakt niet uit) het op zijn beloop gelaten heeft en iedereen de gelegenheid heeft gegeven om zijn hele cultuur met zich mee te slepen naar Nederland. Zoals je weet; soort zoekt soort op en je krijgt wijken en gemeenschappen met hoofdzakelijk Turken bijv. Onze overheid legt ze vervolgens geen strobreed in de weg en dit is ongeveer 30 jaren lang zo doorgegaan. En nu beginnen de botsingen te komen. Ja idd, daar kunnen die gastarbeiders van toen ook niks aan doen. Maar dat neemt niet weg dat het wel tijd is om nu harde maatregelen te gaan nemen anders ziet Nederland er over pakweg 20 jaren net zo uit als Joegoslavie en kunnen we hier ook burgeroorlogen verwachten. Ik ben er van overtuigd dat het constant maar bij elkaar mengen van verschillende culteren uiteindelijk helemaal verkeerd afloopt.

    En trouwens, betekend multiculturele samenleving eigenlijk niet dat iedere inwoner deel uitmaakt van diezelfde multicultuur???
    Nou dat is dan toch aardig mislukt ook, want het tegendeel is juist bereikt. Iedereen die hier in Nederland binnenkomt blijft krampachtig vastklampen aan de cultuur van zijn geboorte land en accepteert maar weinig invloeden van een ander. Hoeveel Marokanen voelen zich nu echt Nederlander???
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Domme linkse anti-democratische gehaktbal! Je moet eens lezen ipv zomaar iedereen uit te schelden |:- Als je toch niet je eigen mening goed kan verwoorden zeg dan maar gewoon niks ofzo..
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    amen - and then there was light (quite literally, mind)
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb je nou daadwerkelijk deze thread doorgelezen of loop je nu alleen maar intressant te bleren?
    (zie ook vooral reply van Ugamer want die weet het heel goed te verwoorden)

    Dit heeft niets met mensenrechten te maken. De criminaliteit onder marokaanse jongeren is hoger dan in welke bevolkingsgroep dan ook. En dat mag wel degelijk besproken worden, maar nee als je dat zegt ben je dus schijnbaar meteen een racist. Door dat soort domme standpunten komen we dus geen ene stap verder want we moeten vooral al die zielige marokanen (het criminele gedeelte) een handje boven het hoofd houden. Het is gvd toch te zot voor woorden dat je daar niet eens wat over mag zeggen zonder meteen voor racist uit gemaakt te worden.
    Luister vriend ik heb met marokanen op school gezeten en met marokanen gewerkt. Er zaten hele toffe gasten tussen maar ook vreselijke kortzichtige criminele hufters. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat IK heb meegemaakt dat die 2e helaas veels te veel voorkomt.
     
  15. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    en de mensen die worden aangetast door crimineel gedrag (al dan niet door Marokkanen of Turken of Gehandicapten)... die hadden toch ook mensenrechten.

    Beter dom en rechts kameraatsjiek..... en ik ben een Pim Fortuyn aanhanger, maar helaas is die dood door 1 of andere linkse rukker.
     
  16. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    danke schön
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vond Pim Fortuyn zelf ook erg goed; gewoon eerlijk en recht door zee...
    Een stuk beter dan die egoïstische flikkers die nu in de 2de kamer zitten, that's for damn sure!

    Ik ben links op sommige punten, en op andere punten ben ik weer rechts denk ik.
    Ik zeg nergens dat je het criminele gedrag van die groep lastige marokanen moet goed praten ofzo...ik zeg juist dat je ERG hoge straffen moet geven bij dit soort criminaliteit. Alleen moet het niet alleen voor marokanen tellen, maar voor iedere bewoner in nederland die zich schuldig maakt aan dit soort praktijken.

    Ook die opmerkingen van 'stuur ze maar terug' kan ik opzich begrijpen, maar is A; niet uitvoerbaar aangezien je iedereen gelijk moet behandelen, en B; we horen onze problemen zelf op te lossen.

    Ik heb meer moeite met de extreem rechtse opmerkingen die hier door sommigen geplaatst worden, en de gehele generalisering van een ERG hard werkende allochtoonse bevolkings-groep, terwijl de lastpakken daar maar een redelijk klein deel van zijn.

    De lastpakken, aka de 'kut-marokanen', mogen gewoon hard gestraft worden. moeten zelfs hard gestraft worden....maar dat geld OOK voor de Blanke lastpakkies, zoals die treinterroristjes, zoals die voetbal-vandaaltjes, zoals die gasten die vorige week massaal op de vuist gingen op een kermis...etc.
     
  18. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ TheMatrix, wie heeft jouw wijs gemaakt dat het oplossen van problemen met geweld in de cultuur zit. Ik kan je verzekeren dat het niet zo in Marroko gebeurd. En het is echt in geen enkele cultuur zo dat geweld als iets goeds gezien word.

    Ja er zijn gevallen dat geweld gerechtvaardigd is , maar niet goed. Je moet jezelf kunnen verdedigen (zeg niet dat ze dat doen integendeel;))
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  19. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    60% zou ik geen klein deel durven noemen???
     
  20. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vindt ik dan weer beter gezegd dan al die andere extreem rechtse tuupjes, hoewel ik het niet met alles eens ben.
     

Deel Deze Pagina