1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ovide,

    Wat is volgens jou slechter; Extreem links of extreem rechts?

    en kun je dan ook vertellen waarom?

    Dat hokjes-denken is trouwens ook behoorlijk jaren '80.
    Hoe verklaar je dan dat veel ex PVDA stemmers nu op LPF stemmen? De VVD is op veel fronten vele malen rechtser dan de LPF hoor! Lees hun partijprogramma;s maar eens.
    Maar dat doe je waarschijnlijk toch niet. Je neemt liever de vooroordelen aan die je van anderen hoort....
     
  2. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    gelezen op tt van 13-6:

    Vraagje aan Ovide;
    Hoe leg je dit dan uit?
    Uitingen van antisemitisme en racisme wordt door links altijd uitgelegd als Extreem rechts toch??
    Dus dan zijn deze Marokanen ook extreem rechts :)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Zoals we eerder in de thread al vastgesteld hadden, is 60% geen juiste weergave.
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat ik post maar dit moest ik gewoon zeggen...

    vandaag was ik aan t doelen in een voetbalkooi in onze straat gewoon met allemaal verschillende culturen ook marokanen...er was nix aan de hand ofzo opeens komt er een groepje aan dat volgens mensen die ik ken uit boskoop komen.
    tegen 1 van hun ging ik dus doelen ..ik had m dus verslagen ..word ie helemaal para gaat ie zeggen dat ik een racist ben enzo ...echt vaag ik d8 hij maakt een grapje wil dat hele groepje me aanvallen ik begreep echt niet waarom maar gelukkig kwamen een paar gasten me helpen en zijn we uit elkaar gehaald.
    Maar ik snap dit dus niet :confused: nog nooit zoiets meegmaakt, omdat ik van hem heb gewonnen word ie boos.

    en nog iets YI LONG


    Ik zeg toch niet dat alle marokanen gelijk je aanvallen als je naar ze kijkt maar het is vaak zo dat ze zich bedreigd voelen.
    en ik staar heus niet naar ze ik gewoon graag in de rondte als ik in een snackbar/winkelcentrum sta.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zei ik niet, goed lezen is een gave:cool: ;) . Ik zei dat mensen die niet kunnen integreren en zich misdragen hier niet thuis horen en maar terug moeten verhuizen. Misschien gedragen ze zich in hun eigen land dan wel netjes.
     
  6. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Als ik ruzie heb is het altijd... Met een buitenlander
    ik snap dit echt niet! en ik zeg je eerlijk ik lok nooit ruzies uit!
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Dat heb JIJ vastgesteld en het is een feit :)
     
  8. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zegt misschien weinig, of het voegt weinig toe, maar...... dat heb ik nou ook:confused:

    Meestal kijken ze je na (of dood) en als je toevallig naar hen kijkt, krijg je de nodige ziektes voor je kop gegooid, en mankeert je moeder ook van alles.


    Nope.....250 %, dat is de realiteit.

    Op m'n kantoor is reeds in drie maanden tijd 4x ingebroken, en elke keer voor zo'n 25.000 euro schade.

    Alle 4 de inbraken waren het allochtonen (bewijs van de bewakingscamera).
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  9. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze al die rotzooi die ze hier uithalen in hun eigen land proberen te doen dan wordt meteen hun hand deraf gehakt en is hun hele familie voor de rest van hun leven verdoemd.
    Dus denken ze dat hier alles maar kan.
    Het moet is afgelopen zijn met dat gekloot van hun hier.
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet.......en het zijn de enige cijfers die ik gezien heb, dus daar ga ik dan maar van uit.....
     
  11. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm wat bedoel je dan hiermee, dat het in andere culturen wel wordt geacepteerd? Of begrijp ik je verkeerd ;)
     
  12. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Een site over de xbox...en waar gaat de grootste threat ( Of ten minste dicht in de buurt) over....Criminaliteit van buitenlanders...

    ironisch

    goed, het overgrote deel van de criminaliteit is door allochtonen. Das een feit, maar dit komt doordat ze vaak geen (goeie) scholing hebben gehad in hun eigen land...dan kom je dus nooit aan de bak hier in nederland...En ook al zijn ze fatsoenlijk opgeleid vaak krijgen ze dan nog geen werk om de simpele reden dat er in nederland ook zat bedrijven zijn die ook indirect discrimineren door allochtonen niet aan te nemen...Onder het motto van 'deze persoon past niet in ons bedrijfsmilieu thuis'

    En je moet bedenken dat 80% van alle criminaliteit door allochtonen gebeurd, maar dat niet 80% van alle allochtonen crimineel is...

    Denk dat deze threat nog wel effe open blijft :D
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, hiermee bedoel ik dat sommige mensen zich hier ineens gaan misdragen. Natuurlijk is het in geen enkele cultuur geoorloofd, maar als je je in een andere cultuur bevindt dan moet je je niet ineens als de koning gedragen. Sommige mensen misdragen zich gewoon als ze in een andere cultuur zijn. Een beetje "Ik ben van huis dus hier hoef ik me niet aan onze regels te houden"-houding, ff vergeten dat er hier ook regels zijn.
    Ik had het toen alleen een beetje onduidelijk gezegd ja:eek:.
     
  14. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allebei slecht want extreem is nooit goed, En er zijn veel pvdaérs die naar de lpf zijn gegaan, omdat er een boel domme mensen rondlopen die kijken naar de man achter de partij en helemaal niet naar het partijprogramma. En ik heb trouwens nooit gezegd dat ik voor de vvd ben, want die zijn me ook veels te rechts, maar op de meesten punten is de lpf toch wat rechtser dan de vvd.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Verklaring voor hun gedrag?

    De vrijheid die ze krijgen in Nederland misschien? Leven in Marroko is geen prettje geloof mij (ten minsten dat denk ik dan..)
    maar in Nederland hebben ze gewoon teveel vrij heid en dat kunnen ze niet aan...
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    in marokko is de sociale controlle door de omgeving enorm...wij zijn hier gewend dat ouders die controlle op hun kinderen uitvoeren...die ouders doen dat niet omdat ze gewend zijn dat de omgeving meehelpt....dan krijg je idd die vrijheid waar QwX t over heeft (tenminste dat is wat ik erover heb gehoord van een goede [marokkaanse] vriend van me)
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    we hebben het hier over de jeugd...niet over de eerste generatie die uit het land van herkomst hier naartoe is komen waaien en/of zelfs gevraagd door de nederlandse autoriteiten.

    de jeugd waar het om gaat heeft hier dus wel de kans gehad om er iets van te maken maar slaat de plank volledig mis en maakt er dus maar een zooitje van,want das toch veel makkelijker.
    waarom werken voor je mooie spullen als je het ook jatten kan.


    enne........de grootste thread heeft iets met surround te maken:+
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad het is de jeugd die het doet. En zoals beuker al zegt gaat het hier NIET om de zielige marrokaantjes die het zo zwaar hebben.
     
  19. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen integreren en aanpassen gaat niet in een of twee generaties, die nieuwe generatie kent de taal, maar misschien de normen en waarden niet. Ik weet zker dat over 10 jaar alles beter is met deze bevolkingsgroep. Denk dat er bevolkingsgroepen zijn die zich makkelijker en sneller aanpassen. Bijv. de Indiers, zijn naar Suriname gegaan en niet alle maar vele zijn vanuit Suriname hierheen gekomen. Deze groep mensen zijn in drie generaties 2 keer vertrokken.

    Wil niet zeggen dat alles goed is met deze groep zijn genoeg dingen mee mis, maar dit gebeurd op de achtergrond en deze groep mensen is kleiner, dus wordt hier ook minder aandacht aan besteed.
     
  20. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Owja joh nou ik denk dus totaal van niet. Waarom worden zwarte scholen dan totaal zwart en zit er gemiddeld 0,1 nederlander in de klassen? Waarom moeten er dan partijen zijn als de AEL en hebben ze zo'n groot succes? Waarom moeten er dan op tv west programma's in het marokkaans/arabisch zijn met nederlandse ondertiteling? Waarom worden er kinder programma's op nederland 3 in het marokkaans/arabisch worden uitgezonden (nagesynchroniseerd uit het nederlands). Hier erger ik mij dus echt dood aan. Ik heb niks tegen buitenlanders (het grootste gedeelte van mijn vriendengroep is allochtoon) maar ik heb een schijthekel aan buitenlanders die zich afzetten. Dit was 10/20 jaar geleden dus duidelijk minder. Is dit integreren, is dit aanpassen? Nou dacht het niet!! Wat ik wel weet is dat we over een aantal jaar het journaal arabisch ondertiteld of extra in het arabisch uitgezonden krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003

Deel Deze Pagina