1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    vind aardige gasten meeste wel hoor..
    maar je hebt ook van die mensen die je helemaal mogen volschelden en als jij alleen maar 1 ding terug zegt ben jij weer de groote boze wolf
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Die lopen misschien wel rond, maar daar heeft niemand last van.

    Kijk, ik vind die cijfers ook niet leuk om te horen. Maar ja, ik heb vaak genoeg dat ik door marrokanen zomaar voor "kaas" uitgemaakt word. M'n vriendin is Chinees, en wordt helemaal voor alles nageroepen....En waarom? Ik doe hun niets, haat hun niet, ben geen rascist...

    Moet ik voor de grap ze "couscous" noemen: kijken wat er dan gebeurd.....

    En natuurlijk is niet elke marrokaan slecht, maar de goede nemen het nog bijna altijd op voor de "slechten". De overheid, de politie, iedereen krijgt de schuld, en als jij er iets slecht over zegt ben jij een racist!
     
  3. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    En wil je niet zo op de persoom spelen, laat die opmerking met vage persoon! maar weg. Zeg dan vage opmerking, je kent me niet ik ken jouw ook niet. Ik zeg ook niet dat je arrogant (voorbeeld) bent.

    En mijn opmerkingen over zulke dingen waren niet goed, maar word een beetje aggresief van mensen die andere mensen willen wegsturen. Dat is gewoon het verplaatsen van het probleem.
     
  4. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn heel snel op hun teentjes getrapt, zoals je zegt als je iets zegt of je kijkt ze aan zijn ze al snel aggeresief of nemen ze een dreigende houding aan. Laatst ik en 2 vrienden loop terug van uit de stad en we praten gewoon wat en in eens begint er een groepje van 4 of 5 marrokanen ons lastig te vallen. Het slaat gewoon echt helemaal nergens meer op. Je kunt niet eens meer rustig een pilsje drinken of je hebt alweer gezeik :mad: omdat je ze perongeluk hebt aangekeken :confused:

    Ik vind dat ze gewoon de rot appels er uit moeten halen en deze terug moeten sturen naar familie of dergelijken in hun land. Dat vind ik er van!!!
     
  5. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Marrokanen zij gewoon achtergesteld. Ja en de regering is overwegend blank, dus ja gaan ze schelden enzo.

    Poltiek zou eens naar hen moeten luisteren.
     
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Man en dan???

    Als je op een gestolen fiets zit die je zelf hebt gekocht kun je er toch niks aan doen... dat is wat anders als zelf jatten.

    En zeg nou niet dat de krant het uit hun duim zuigen want iedereen weet dat dat allochtonen er een puinhoop van maken.

    Die turken bij ons om de hoek ook, iedereen (normaal hollands volk) gaat s'Ochtends naar hun werk en hun zitten de Godganse dag op 't bankje bij ons op Plein. Echt SCHIJTZIEK WORD JE ERVAN, en auto's dat ze hebben 8), en ze werken niet vaaaaaaaag.

    En idd Nederland heeft ze misschien vroeger hierheen geroepen voor 't butwerk maar 't nageslacht daarvan verdomd sowieso te werken.
     
  7. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @coolnhl, als je neef nou fouten maakt sturen we hem dan ook naar zij dergelijken in een ander land. Marrokanen, zijn mensen met een NEDERLANDS PASSPOORT.
     
  8. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik daar nou mee te maken dat de regering overwegend blank is? Ik mag niet eens stemmen dus wat kan ik daar aan doen?

    Luist de poltiek naar mij? nee waarom zoude ze dan wel naar hun moeten luisteren?

    En zoja naar wat moeten ze dan luisten wat hebben ze dan te melden vertel het eens.
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    criminaliteit van marrokanen

    Is het niet tijd dat de politiek er iets aan gaat doen?

    De meeste marokkanen stelen, omdat ze niets te doen hebben. Ze stelen dus iets uit verveelheid.

    Je moet niet denken dat elke marokkaan iets steelt, want dat is het niet.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja ze moeten ook de verantwoordelijkheid nemen. De marrokanen zijn hier te gast net als alle andere allochtonen. En als gast moet je je goed gedragen geen auto's openbreken. Natuurlijk zijn er ook kut-nederlanders want 98% van de hooligans zijn autochtonen, dat moet ook wat zeggen :)
     
  11. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja omdat ze geen toekomst hebben in Nederland, omdat iedereen ze scheef aankijkt.

    Als er een succesvolle Marokaan is dan is het toch ook zo dat hij het sowieso op de verkeerde manier heeft gedaan. Die Marrokanen kunnen het in de ogen van veel mensen nooit goed doen. Omdat ze moslim zijn en omdat moslims Amerika hebben aangevallen.
     
  12. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @Rolling-ego, meeste allochtonen zijn mensen uit een ander land, met een nederlandse nationaliteit, Nederland kan moeilijk zijn eigen M(N)ederlanders wegsturen.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zelf ben een puur hollandse gozer die vwo doet en ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo.

    Maar naast mijn school zit nog een school. Het is een VMBO school en ongeveer 90% in buitenlander en geloof me dat is geen pretje.

    Op mijn school is er ongeveer 4 keer in het een jaar een vechtpartij (die 2 van de 3 keer ook nog eens tussen de buitenlanders van onze school betreft) maar op die school naast ons gemiddeld 3 keer per week.

    Nou kan mij het dus eigenlijk niks schelen als zij elkaar afmaken maar op het moment dat er dan dus voor mijn neus 4 van die marrokanen het lef hebben om midden op het school terrein een scooter te jatten (is ze niet gelukt btw) dan dnek ik van: Oke der is toch iets mis met die cultuur van hun hier in Nederland.

    Nou vind ik dat de marrokanen die hier al leven en ze doen iets crimineels dan moeten ze gewoon de bak in worden gegooid net als iedereen. Maar als het een marrokaan is die hier naartoe is gevlucht dan vind ik dat ze er gewoon weer uitgekicked mogen worden (geld voor alle vluchtelingen)
     
  14. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan stuur je hem godver maar naar een TBS kliniek! of iets dergelijks!
     
  15. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan gaan ze toch terug, pakken ze de draad daar weer op. Ze hoeven dan toch niet alles voor ons te verzieken ?

    Dat zul je mij nooit horen zeggen, daar kun je niet over oordelen tenzij je het 100% zeker weet/ bewijzen.
     
  16. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een Marrokaan iets steelt heeft dat GODVERDOMME niets met zijn cultuur te maken. Wat een teringopmerking.

    Cultuur is dat ze couscous eten, niet dat ze stelen.
     
  17. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @Flamingo ik zeg ook niet dat jij het doet, ik zeg er zijn veel mensen die zo denken.
     
  18. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ok het heeft niks met cultuur te maken maar het zit gewoon in de genen.
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is echt de grootste onzin die er bestaat.. dat gebeurd nou altijd.. de schuld op ons en de regering schuifen. De schuld ligt bij die "kut marrokanen" niet bij ons..
     
  20. mischa

    mischa Guest

    het verplaatsen van het probleem idd, naar waar ze eigenlijk problemen horen te maken, in hun EIGEN land

    die mensen zijn gek! kan SAGARAMARJIT zeggen van niet maar dit is mijn mening

    en SAJAR is denk ik wel een buitenlander anders heb je 1 niet zo een naam 2 je bent erg negatief over nederland denkt dat amerika slecht is enz. 3een marrokaan doet volgens jou alles goed ! 4. als ik zeg, jij vage persoon, zeg jij, dat mag jij neit zeggen, dit is een democratie (vrijheid meningsuiting) en ik vind jou een vaag presoon, ik sta volleedig in mijn recht!
    hier kan ik even niet bij!

    KIJk een mod die het ook vind
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2003

Deel Deze Pagina