't Feit dat hier zoveel mensen posten en hun negatieve mening over allochtonen spuien zegt al genoeg...
't Feit dat sommigen van jullie zo denken en dit hier posten, geeft al aan dat jullie bepaalde voorordelen hebben. En die vooroordelen komen dan ook tot uiting als je te maken krijgt met allochtonen...
Oftewel: iedereen van jullie die zegt dat ie geen vooroordelen heeft, maar hier vervolgens wel loopt te roepen "allochtonen dit, allochtonen dat" is gewoon vet hypocriet. Kom er dan gewoon voor uit en zeg dat je discrimineert en racistische neigingen hebt...
Als je deze twee laatstgenoemde zaken namelijk niet zou hebben/doen, dan zou je hier ook niets posten, maar elk individu individueel beoordelen....
Lijkt me ook een beetje dom als ik hier kom verkondigen dat alle jongens van Nederlandse afkomst van tussen de 12 en 18 jaar maar afgemaakt moeten worden, of op moeten rotten naar een afgesloten eiland, puur en alleen omdat die jongens op de Enkhuizen-trein rotzooi hebben lopen trappen, niet?
En hetzelfde geldt voor al die domme voetbal-hooligans: meerderheid is autochtoon, middelbare leeftijd: maar er is dan bijna niemand die dan denkt dat het aan huidskleur zou kunnen liggen of wat dan ook...
Maar dat is wel precies wat jullie doen... stelletje imbecielen...
En als jullie er echt over willen discussieren: KOM MAAR OP!
Maar zeg niet: ik heb gehoord dat zoveel procent blablabla en het is een feit...
Dingen zijn niet direct een feit als het in de krant staat, want er bestaat ook nog zoiets als subjectieve berichtgeving, maar jullie zijn te dom om te begrijpen wat dat inhoudt...
Je hoeft je niet aangesproken te voelen door mijn woorden, maar is dat toch het geval: trek je eigen conclusies...
Laatst bewerkt: 26 jun 2003