1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan onze eigen domme fout, integreren is een proces waar iedereen aan mee/tegenwerkt. Dus als ze ondertitels krijgen dan is het ons (Nederlanders en Allochtonen) eigen schuld, dan zijn we stom bezig! En dat van de zwarte scholen werkt 2 kanten op>

    Zenden ze echt kinderprogramma's uit in het Arabisch, dat moet dus echt gestopt worden, de kinderen mogen van mij Arabisch leren maar niet op een zodanige manier, dat ze het Nederlands niet meer leren d.m.v. die programma's. Bedoel is toch wel een van de beste manieren om een taal te leren. TV kijken dan.
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat TV programma was natuurlijk weer een idee van de linkse partijen... |:-
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ik weet zeker dat als het gaat zoals het nu gaat over 10 jaar dat deze jongen samen met 15.000.000 andere collega nederlanders lekker in canada gaat wonen omdat nederland inmiddels de grootste shoarmazaak,taxicentrale,pizzaria(ook wel eens een echte italiaan gezien),belwinkel,tapijttoko,juwelier,islamitische slagerij van het westelijk halfrond is geworden.

    niets mis mee hoor allemaal...:{.......maar ik ben nog steeds gek op boerenkool met worst en wil op de markt ook nog wel eens een hollander tegenkomen.
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom er van uit gaan dat alles over tien jaar goed gaat, dat kan je beter niet doen. Dan weet je ten minste zeker dat er wat aan gedaan word.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar veel Marrokanen gaan ook de criminaliteit in omdat wij ze hun die plek aanwijzen. Als er een Nederlander iets steelt in Nederland, wordt dat gelijk vergeten. Maar zodra een Marrokaan iets steelt is dat het bewijs dat ze crimineel zijn, beetje eenzijdig. Wij vinden alle Marrokanen, Antilianen enz. criminelen, dan is het opzich niet gek als hun zich ook zo gaan gedragen, hun gaan vanzelf wel in hun rol zitten als wij ze maar lang genoeg als criminelen behandelen.
    Als een Marrokaan bijvoorbeeld naar een uitzendbureau gaat kan hij veel minder snel werk krijgen als een gewone Nederlander. Ook gewoon solliciteren gaat veel moeilijker, want er is in Nederland nog wel degelijk discriminatie. En als je in een vreemd land bent waar je de taal niet kunt spreken en je geen eerlijke kans krijgt om een baan te vinden en je ook nog eens als crimineel wordt gezien, terwijl alleen een kleine groep mensen van jouw afkomst dat daadwerkelijk is, dan is het logisch dat jij je na een tijdje ook een crimineel gaat voelen en je zo gaat gedragen.
    Ik wil niemand verdedigen ofzo, want af en toe vind ik dat criminele gedrag godsgruwelijk irritant, maar jullie moeten ook hun kant begrijpen
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Maar ze zijn niet in een vreemd land en ze spreken de taal (althans horen die te spreken) Als ik naar canada emigreer en ik spreek geen woord engels (of frans) dan kreeg ik ook geen baan, lijkt me vrij simpel en logisch. Maar dat is geen excuus voor mij om in de criminaliteit te gaan.
    En wij vinden niet ALLE marokanen, antilianen criminelen, dat is een excuus wat gebruikt wordt juist door de criminele elementen.. "ja jullie denken toch dat alle marokanen dieven zijn dus ben ik er maar 1 geworden" dat is de grootste BS die er bestaat.!!!
    Er is GEEN excuus om crimineel te worden zeker hier niet in Nederland. Maar waarom zou je werken als je ook een maandsalaris in 1 dag kan verdienen door mensen hun hersens in te slaan?
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk, eigenlijk is er geen excuus te vinden. Ik wil ook niet zeggen dat het onze (Nederlanders) fout is. Veel Marrokanen die hier kwamen zagen het nut niet in van een inburgeringscursus en kennen totaal geen normen en waarden.

    Maar je moet ook zo kijken mensen hoeven maar sinds je 10 jaar geleden in een land bent gekomen constant te zeggen dat je crimineel bent en dat gebeurt zeker wel. De eerste maanden gaan wel, misschien het eerste jaar ook nog wel maar daarna ga je je gewoon crimineel voelen.
    Vergelijk het met jezelf, iedereen die je tegenkomt zegt dat je bijvoorbeeld homo bent ofzo (is voorbeeld he :) ), de eerste maanden denk je van ach laat ze maar ouwehoeren, maar na een lange tijd constant hetzelfde te horen ga je toch echt wel aan jezelf twijfelen hoor.
    Maar dan nog mag er geen excuus gevonden worden voor het af en toe belachelijke gedrag van marrokanen.
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die zielige marokkaantjes nakijkt wat betreft verleden kom je vaak een waslijst aan misdrijven tegen.
    vaak zoiets als dit.
    310 SR, 311SR, 312SR, 300SR, 350SR en dat zijn niet de laatste nieuwe modellen van Yamaha maar gewoon vele vormen van diefstal vernieling en mishandeling.

    Laat de foute gasten lekker naar een opvoedingskamp gaan of zo.
    Misschien leren ze er wat normen en waarden.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh, maar het grootste gedeelte van die criminele groep jongeren is hier gewoon geboren. En dan vind ik het al helemaal geen excuus.
    En het is echt niet zo dat elke marokaan voor crimineel aangezien. Tenminste niet vroeger, nu zal dat waarschijnlijk wel meer gebeuren juist omdat de criminaliteit bij marokanen zo gestegen is. Het voor een crimineel aanzien is dus niet de oorzaak van die stijging maar het gevolg.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: lol

    Precies ik zei laatst tegen een buitenlandse vriend of die ooit Boerenkool of bloemkool had gegeten...Dat had hij dus nog nooit gegeten, ik vind wel dat je nog steeds roti ofzo mag eten maar je moet je wel een beetje aanpassen
     
  11. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1

    1daar hebbie gelijk in, ik ken er zelf ook een paar. en die stoppen ook allemaal op hun 16e met school. en dan krijg je dat soort dingen


    2Morrowind:cool:;)
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zoveel buitenlanders hier in Holland?
    Kijk ze moeten gewoon vluchtelingen hiernaartoe
    brengen, en de andere moeten echt een hele goede
    reden hebben om hier te blijven.
    Zo jammer dat Pim er niet meer is!!!
    Geen 1 durf ze bek open te trekken in die kamer.
    Behalve Pim dan. lpf
     
  13. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    't Feit dat hier zoveel mensen posten en hun negatieve mening over allochtonen spuien zegt al genoeg...

    't Feit dat sommigen van jullie zo denken en dit hier posten, geeft al aan dat jullie bepaalde voorordelen hebben. En die vooroordelen komen dan ook tot uiting als je te maken krijgt met allochtonen...

    Oftewel: iedereen van jullie die zegt dat ie geen vooroordelen heeft, maar hier vervolgens wel loopt te roepen "allochtonen dit, allochtonen dat" is gewoon vet hypocriet. Kom er dan gewoon voor uit en zeg dat je discrimineert en racistische neigingen hebt...

    Als je deze twee laatstgenoemde zaken namelijk niet zou hebben/doen, dan zou je hier ook niets posten, maar elk individu individueel beoordelen....

    Lijkt me ook een beetje dom als ik hier kom verkondigen dat alle jongens van Nederlandse afkomst van tussen de 12 en 18 jaar maar afgemaakt moeten worden, of op moeten rotten naar een afgesloten eiland, puur en alleen omdat die jongens op de Enkhuizen-trein rotzooi hebben lopen trappen, niet?
    En hetzelfde geldt voor al die domme voetbal-hooligans: meerderheid is autochtoon, middelbare leeftijd: maar er is dan bijna niemand die dan denkt dat het aan huidskleur zou kunnen liggen of wat dan ook...

    Maar dat is wel precies wat jullie doen... stelletje imbecielen...

    En als jullie er echt over willen discussieren: KOM MAAR OP!
    Maar zeg niet: ik heb gehoord dat zoveel procent blablabla en het is een feit...
    Dingen zijn niet direct een feit als het in de krant staat, want er bestaat ook nog zoiets als subjectieve berichtgeving, maar jullie zijn te dom om te begrijpen wat dat inhoudt...

    Je hoeft je niet aangesproken te voelen door mijn woorden, maar is dat toch het geval: trek je eigen conclusies...
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  14. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    En al zou een aantal van ons dat hebben wat dan nog, maakt dat wat uit dat hebben hun net zo erg.
    Een keer in een voetbalwedstrijd speelde ik tegen een team dat voor de helft uit allochtonen bestond en die zeiden de hele tijd van: lompe kaaskoppen enzo, net zolang totdat er eentje de wedstrijd uitgeschopt werd door een van mijn teamgenoten.
    Zij doen het net ze erg als ons.
     
  15. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer intelligent: omdat zij het doen, doen wij het ook...

    Da's toch zo'n beetje het idee?
    Ik mag hopen dat je wel slimmer bent dan dat soort dingen te doen...
     
  16. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej zo bedoelde ik het niet.
    Ja ik zeg toch niet dat ik het doe, maar ik probeerde er alleen mee te zeggen dat er alleen wordt gezeken over discriminatie tegenover buitenlanders, en nooit over dat zij het net zo hard tegen ons doen.
    Maar dat was ff offtopic.
     
  17. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet je wat het is: als iemand tegen jou kaaskop of melkfles zegt, doet het je niets, want je zit hier tenslotte in Nederland...

    Maar als je als Marokkaan in Nederland, telkens discriminerende woorden naar je hoofd krijgt geslingerd, of discriminerende dingen leest, dan voelt dat toch wel heel anders...

    Maar dat is iets waar jullie blanke Nederlanders (want dat is tenslotte het grote onderscheid) NOOIT over zullen mee kunnen praten. Want het feit is gewoon dat blanke mensen OVERAL ter wereld goed zullen worden behandeld. Of het nou in Marokko, China, Amerika of India is: blank betekent geld zo ongeveer...

    Dus jullie (generaliserend bedoeld) zullen nooit weten hoe het is om een buitenlander te zijn...
     
  18. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarnaast: ik ken genoeg hoog opgeleide Marokkanen (universitaire opleiding). Maar ik weet zeker dat ook deze mensen door jullie worden bekeken van top tot teen, waarna het oordeel klaar staat: kut-crimineel..

    En dat terwijl zo'n persoon dan een hogere opleiding dan de gemiddelde-jullie heeft en meer kans maakt in deze maatschappij...

    Maar niet zolang vele blanke mensen zoals jullie zo blijven neersabelen naar allochtonen...
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Moeten we nu weer helemaal opnieuw beginnen met deze discussie? Een aantal mensen hier hebben behoorlijk zinnige dingen geschreven en ik raad je dan ook aan om vooral de laatste paar pagina's te lezen waar met name Pim Pandoer het behoorlijk goed verwoord heeft.
     
  20. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zet jezelf ook niet voor lul he.....over hypocriet gesproken.....
    zegt dat wij vooroordelen hebben. Weet je wat jij bent een stakker_O_ Ohh......dat is een hypocritisch vooroordeel!!!

    En jij bent waarschijnlijk te dom om te kunnen zien dat o.a. Pim Pandoer in deze thread hele goeie punten heeft neergezet.

    Je hoeft je mijn woorden niet persoonlijk aan te trekken, maar als je dat wel doet trek dan je conclusie..................
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003

Deel Deze Pagina