Tja, hoeveel procent van de jongeren in het algemeen is crimineel ?
Hoeveel hollandse jongens slaan elkaar de hersens in ? Hoeveel jeugdcriminalitiet vind je onder blake jongeren in bepaalde wijken ?
Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Mensen terugsturen vind ik flauwekul. Dan lijkt het me slimmer om iedereen met een IQ dat niet hoog genoeg is weg te sturen.
Wel is er een sterk integratieprobleem, dat we met zijn allen aan moeten pakken. Er moet hernieuwde harmonie ontstaan in onze samenleving. En dat bereik je niet door etnische minderheden af te schilderen als een stel barbaren die gewoon op moeten rotten. De houding die een groot deel van d eblanke nederlanders nu aanneemt werkt juist averechts en vergroot de problematiek.
Als je denkt dat allochtonnen maar van alles krijgen, en wij niet, ben je niet goed wijs. Straks komen er ook nog mensen klagen dat ze moeten betalen voor het ziekenfonds omdat anderen ziek zijn. En dan vergeten dat je zelf ziek kan worden. Of uiteraard betalen voor de WAO, daar kan je zelf natuurlijk nooit in terechtkomen. En kom je er wel in terecht, klagen dat die Turkse schoonmaakster je baan afpakt natuurlijk.......
Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2003