Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Of nog in marroko. Maar hier in Gouda (beter bekend als 'little' marroko) zie je ze wel hoor, tenminste bij mij in de buurt.
     
  2. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: continued

    Het is meestal wel aan ze te zien als ze hoog-opgeleid zijn, bij alle marokkaanse hangjongeren let ik wel 3 keer zo goed op of der niks gebeurd en op wat ik zeg.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja, hoeveel procent van de jongeren in het algemeen is crimineel ?

    Hoeveel hollandse jongens slaan elkaar de hersens in ? Hoeveel jeugdcriminalitiet vind je onder blake jongeren in bepaalde wijken ?

    Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Mensen terugsturen vind ik flauwekul. Dan lijkt het me slimmer om iedereen met een IQ dat niet hoog genoeg is weg te sturen.

    Wel is er een sterk integratieprobleem, dat we met zijn allen aan moeten pakken. Er moet hernieuwde harmonie ontstaan in onze samenleving. En dat bereik je niet door etnische minderheden af te schilderen als een stel barbaren die gewoon op moeten rotten. De houding die een groot deel van d eblanke nederlanders nu aanneemt werkt juist averechts en vergroot de problematiek.

    Als je denkt dat allochtonnen maar van alles krijgen, en wij niet, ben je niet goed wijs. Straks komen er ook nog mensen klagen dat ze moeten betalen voor het ziekenfonds omdat anderen ziek zijn. En dan vergeten dat je zelf ziek kan worden. Of uiteraard betalen voor de WAO, daar kan je zelf natuurlijk nooit in terechtkomen. En kom je er wel in terecht, klagen dat die Turkse schoonmaakster je baan afpakt natuurlijk.......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2003
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    case closed whahaha.............kijk dit lees ik graag.

    ps.....vanacht was het weer eens zo ver.
    een oeverlose discussie dreigde weer te onstaan over het betalen van een kaartje van 1 euro en 50 centjes:confused:

    het land van herkomst van de beklaagde zal zich niet ver van de evenaar bevinden en daarom maakte ik de beste meneer duidelijk dat hier in nederland de bus betaald wordt,elke 3 seconden rijd en niet een keer in de week zoals in botswana.

    ik was weer een rascist volgens deze profiteur,en verteld mij dit terwijl de bus zit vol met betalende klanten waarvan 99% autochtoon is.
    kennelijk heeft een kaartje kopen als je een ander kleurtje heb iets met racisme te maken dus ik vraag om de toedracht van deze beschuldiging.
    het zeer gebrekkige nederlands slaat om in oelleboele en aangezien mijn talenknobbel deze vorm van astma niet toelaat verzoek ik de ietwat zwakzinnige meneer om verder commentaar in het nederlands te doen geven.
    jij rascist jij rascist....en boink 1 euro 50 komt uit de zak rollen.
    in zichzelf vloekend wandeld hij in bekend mediteriaans tempo naar achteren om na 3 haltes weer het prachtige stuk gvb techniek te verlaten...............na natuurlijk eerst mij wederom in de volle bus eerst even een paar nare jungle ziektes toegewenst te hebben:{

    stakker denk je dan..............wat zijn er toch veel stakkers.
     
  5. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je post begon goed, maar toen begon je met je verwijten.

    Hij kan geen nederlands dus is hij ietwat zwakzinnig. Als ik naar TV kijken en hoor mensen uit Groningen of Friesland praten (kan het niet verstaan) ga ik ook niet denken dat ze zwakzinnig zijn.

    En ja mediteraans en Botswaans is een wereld van verschil, dat ze in Spanje nou zo langzaam zijn heeft hier niet veel mee te maken. UIt Afrika komen toch wel de snelste mensen (of in jouw ogen zwakzinnige gekleurden dan maar)

    DAT HIJ NIET WILDE BETALEN IS FOUT, MAAR JOUW COMMENTAAR DAAROP IS VELE MALE FOUTER, als er een nederlandse(een blanke voor het gemak, want het verschil is bij joue niet van belang) niet wil betalen ga je ook geen leuke dingen verzinnen om hem/haar te pesten.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whaha....als je mijn post eens goed leest en dan commentaar geeft lijkt het mischien wel wat.
    ik begin met verwijten?????????????:confused:
    lees het nog eens en zeg dan wie er met stomzinnige opmerkingen begint...........of had ik jouw soms in me bus whahaha.

    typische reactie vriend:{
     
  7. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zeg niets over de situatie in de bus, maar over jouw post.

    Je begint met je opmerkingen over het feit dat hij zwakzinnig is vanwege het feit dat zijn Nederlands niet geod is. En jij zijn taal vergelijkt met een ziekte.
     
  8. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Typische Reactie, als wat dan?
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    als ik als rascist behandeld wordt omdat meneer zichzelf boven mij en mijn passagiers verheft ben je in mijn ogen een door de wol gewassen doorgewinterde kolerelijer.
    sterker nog.......in weze is deze kwestie de prutser zelf de rascist.
    mischien als je voor de 3de keer de post(geod hahaha) leest kom je erachter dat er geen verkeerd woord gesproken wordt over deze etterbak.

    mijn reactie daarop is vele malen fouter???hahaha......ik zal hem de volgende keer gratis meenemen en hem koffie met gebak aanbieden terwijl ik de rest laat betalen.

    fries en gronings is uber nederlands en bestaat al langer dan dat er in sommige landen stromend water is........wat mankeert er aan de nederlandse taal:confused: ..ik versta het zowel fries als gronings.

    heb je zelf niet in de gaten dat jouw post overloopt van schreeuwerige lulkoek,en je ook al denkt dat de gemiddelde nederlander alles wat zwarter is dan zichzelf gelijk als mindere ziet????
    mensen die zo denken zijn dus de stakkers en soms nog veel meer dan dat.
    de weg van de minste weerstand is dan de oplossing voor dit soort individuen en wat mij blijkbaar tot rascist maakt(wel geod:p lezen deze laatste zin he)en hun een gevoel van erkenning geeft:confused:


    stakkers.............'t blijven stakkers.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whahahaha voel jij je nu aangesproken........das typisch.
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is echt vaag.. links wil van het volk zijn, maar eigenlijk zijn zij diegene die elitair zitten te doen.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ach ja, het zijn altijd dezelfde die de feiten niet willen zien. En er wordt vaak geschuild onder het mom van "je mag niet over een groep oordelen omdat er een paar crimineel zijn".

    Ik snap echt niet waarom mensen uberhaupt tegen deze stelling zijn.. je KUNT gewoon niet tegen zijn omdat het een FEIT is. Je kunt neit zeggen dat een groene deur blauw is..

    En iedereen die alsnog twijfelt wil ik net als beuker uitnodigen in zijn bus, of om even met mij mee te lopen en de proef op de som te nemen. Het is te gek dat je een FEIT moet gaan verdedingen...
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Feit:

    "Iets meer dan 50 procent van alle gedetineerden is niet in Nederland geboren. De meeste komen uit Suriname, de Nederlandse Antillen en Marokko."

    Argument wat mensen gaan geven: Er wordt meer op allochtonen gelet dus worden ze eerder gestraft etc etc.
     
  14. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, het is gewoon een domme samenleving vol met drogredeneringen. Zie mijn quotes eerder.
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sorry hoor, maar links is voor het volk. Het linkse ideaal vormt het streven naar een samenleving waarin ieder mens een menswaardig bestaan kan lijden. Als de mensen die rechts stemmen, enkel en alleen om problematiek met allochtonenen eens verder denken zullen ze verrast zijn. Even twee kleine voorbeeldjes (er zijn er veel meer).

    -De meeste mensen, ookal hebben ze het goed, vallen onder mensen met lage inkomens, linkse partijen zorgen ervoor dat zij het ook goed hebben terwijl rechts het liefst ziet dat mensen met een modaal inkomen een duit in het zakje doen terwijl mensen met hoge inkomens van velerlei zaken gevrijwaard blijven.
    -Als je als iemand met een modaal inkomen ziek wordt verdient hij de juiste zorg voor de juiste prijs, kortom passend bij zijn inkomen. De huidige ziektekostenverzekeringen worden niet betaalt naar draagkracht en de kosten zijn voor veel gezin veel te hoog. Daarnaast kunnen alleen mensen met hoge inkomens de extra eigen bijdrage en de bijverzekering met gemak betalen. Rechtse politici, negeren het volk en laten de massa betalen terwijl de kleine rijke elite er goped vanaf komt.
    -Studeren wordt, als het aan rechtse partijen ligt veel duurder. Dit leidt ertoe dat veel, intelligente, talentvolle mensen, niet de kans krijgen om te studeren omdat ze dat domweg niet kunnen betalen. De kinderen van een bankdirecteur, ookal zoiu hun intelligentie niet toereikend zijn, wel studeren. Waarom bezuinigen rechtse partijen eigenlijk het liefst op zaken als zorg en onderwijs ?

    Dat geschreeuw over allochtonen is gewoon een slimme manier om stemmers te winnen. En rechtse oplossingen zijn meestal simpel. "Hup de grens dicht" is natuurlijk een dwaze redenering. het beleid dat men nu voert werkt ook niet omdat we in plaats van zichtbare allochtonnen steeds meer illegalen binnen zien komen.

    Mijn motto is, economische vluchtelingen, die in het thuisland ook een normaal leven kunnen leiden hoeven hier niet te komen maar vluchtelingen die niet anders kunnen zijn ten alle tijde welkom.
    Met de mensen die er nu zijn,moeten we samen vooruit. Hiermee bedoel ik dat beide partijen de weg vrij moeten maken voor integratie.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Drogredenen ... Links en rechts is niet meer zoals het vorger was ... als je het over links hebt dan mag je het niet meer hebben over de PVDA en moet je moet eerder gaan kijken naar de SP ....

    Links is het collectief ... rechts het individu

    en nee rechts is er niet alleen voor de rijke individuen maar voor alle individuen ... noch rijk, noch arm...
     
  17. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    nu de topic toch neigt naar links of rechts :

    Rechts ; oneerlijk verdeelde rijkdom
    Links ; eerlijk verdeelde armoede
     
  18. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Joh als je ergens over praat weet dan wel waar je over praat. Fardo heeft gelijk met zijn post. De dingen die jij zegt zijn allemaal populistische uitspraken die je de laatste maanden en bij de laatste verkiezingen op tv zag en hoorde.

    Mensen als je niet weet wat links of rechts inhoud praat er dan gewoon niet over.
     
  19. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    mond houden dan |:- :p
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    :confused: Tja, en je punt is? ... :{

    Je deponeerde twee stellingen over links en rechts, maar je hebt ze nog niet beargumenteerd ... met praktijk voorbeelden ....

    Wat is volgens jouw links en wat is rechts?
     

Deel Deze Pagina