1. de nederlandse regering heeft ze laten binnenkomen...
Als je de bevolking laat stemmen stemt 3/4 van de nederlanders ervoor om ze in hun eigen land te laten zitten.
Dus vertel ons niet dat wij ze binnenlaten want daar hebben wij niks over te zeggen.
2. Fan van Pim fortuyn, ja mischien...
wat is daar mis mee dan? (voor een onbeschofte buitenlander wordt dit gebruikt als discrimatie tegen jouw).
Hij liet de term Vrijheid van meningsuiting zien, en volgens mij wordt dat verkeerd opgevat bij de buitenlanders.
Ik vond sommige punten die hij voorstelde goed en sommige ook niet.
3. Die Marrokanen doen wel al het werk waar de Nederlanders te goed/lui/wat je het wil noemen.
- en meer dan de helft rijd in een BMW....
4. De marrokanen (maar ook andere buitenlanders) hebben het altijd over discriminatie, terwijl ze het zelf uitlokken en precies hetzelfde doen.
als ik op straat zeg tegen een marrokaan, he marrokaan discrimineer ik hem.
5. en dan nog het terug sturen, ik begrijp wel dat ze het willen terug sturen, want als met een marrokaan (of andere buitenlanders zoals somaliers) disscusier, dan zeggen ze altijd: "dit is een kut land, hier wonen alleen maar kaaskoppen" etc.
Dan zou jij ook zeggen van rot dan op naar je eigen land.
Van mij mogen ze blijven, maar laten ze zichzelf dan aanpassen.
Leer bijv. de nederlandse taal, als ik in den haag ( ik noem dat tegenwoord Turkije 2) in de schilderwijk loop hoor ik 9 van de 10 keer turks of marrokaans.
En als er dan mensen illegaal het land binnen komen en ze beginnen met onheil, gelijk wegsturen naar hun eigen land.
klein toevoegsel:
Ik heb niks tegen buitenlanders, maar zoals ze in de stad van den haag lopen in groepjes van 10 en dan iedereen bedreigen die tussen de 1 en de 120 jaar is, dat vind ik gewoon te ver gaan.
Als ze dan dit land binnenkomen Verplicht Inburgeringscursus, want ik hoor 45 verschillende talen in de schilderwijk op Nederlands na.
Dit wou ik ff kwijt (ik heb het trouwens niet tegen iedere marrokaan/buitenlander maar tegen de marrokanen/buitenlanders die zich niet aanpassen en/of denken dat ze alles kunnen doen in dit land)
reply a.u.b alleen als je hier wat zinnigs over hebt te zeggen
Laatst bewerkt: 14 jul 2003