1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

1. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit slaat toch totaal nergens op. De groepen die gingen koloniseren waren staten en verenigingen (bijv VOC). Dit is toch totaal anders dan de berbers die naar ons land trekken. Sowieso leven we in een heel ander tijdsbesef. Of wou je zeggen dat die mensen in Marokko en andere landen nog in de 17e eeuw leven? En wat je eigenlijk ook zegt is dat de allochtonen die hier komen ons land proberen over te nemen (want dat deden de Westerse landen met koloniseren in de 17e eeuw). Ik weet niet wat nou eigenlijk je punt is?

Enne het machtigste land van de wereld was toch echt een Europese kolonie. Evenals Australiƫ.

Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  2. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat we het gek vinden dat ze hierheen komen omdat het hier beter is, maar de omstandigheden zijn daar niet goed door het feit dat al het rijkdom weg is of in handen van het westen.

En als ze iets hebben dat ze kunnen exporteren dan wordt het door het westen tegen gehouden(protectie en landbouwbeleid).

Wij hebben het allemaal zelf gedaan, dat is mijn punt. Die landen lopen wel dergelijk achter in ontwikkeling die mensen hebben niet eens een telefoon per gezin. En als je me niet gelooft dan moet je eens in een Atlas kijken.

3. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja en Amerika is de machtigste land van de wereld, dat klopt. Maar de bevolking(indianen) die daar oorspronkelijk woonden zijn daar niet meer te vinden, ja in reservaten. Dit geld ook voor Australie.

Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhm, ja, het is ook niet zo alsof ze daar iets uitvinden ofzo.....de ontwikkeling gaat daar gewoon langzamer, dat heeft niets te maken met het feit dat het westen hun rijkdom heeft gestolen.......zonder de kolonalisatie door het westen had men daar ook geen zak, waarschijnlijk nog minder dan nu

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, John, volgens mij was Nederland niet anti rechts, maar alleen anti LPF. Het is logisch dat linkse politice uiteen proberen te zetten dat rechts op veel punten makkelijke maar voor de meerdeheid van het volk nadelige oplossingen heeft. Dat is volgens mij niet populistisch omdat het niet een mening is die vanuit het volk komt, maar een mening die altijd al gespuid wordt door linkse partijen.

Taalcursussen zijn belangrijk. maar intrinsieke motivatie is belangrijk. Zo'n allochtone man moet beseffen waarom hij het doet. Ligt de nadruk te veel op de dwang dan is zijn aandacht en interesse minder snel gewekt tijdens de cursus.

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dwang???? als zon snuiter volledig bij zijn verstand is snapt hij zelf ook wel dat hij op de arbeidsmarkt 100 keer zoveel kans maakt als hij de nederlandse taal beheerst.
    wil je wat bereiken hier,dan steek je je armen uit de mouwen net zoals jij en ik doen.
    het maakt niet uit of je nou doktor bent of je maakt de plee's schoon,ja laat iig zien dat je wilt en daar gaat het om.

Deel Deze Pagina