1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Hitler was een ubermensch, DONDER OP MET JE OPMERKINGEN MAN, JIJ BENT ECHT GEBOREN IN EEN TELEFOONHOKJE. Zou me niet verbazen dat jij kaal bent en een hakenkruis op je borst hebt. Man reageer ff normaal.
     
  2. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    PRAAT DAN OOK GODVER NEDERLANDS!!! 50% Van alle marrokanen vertikt het gewoon om NL te praten als ze in de bus zitten dan schakelen ze altijd over naar marrokaans of turks. Stoor ik me eigen zo erg aan altijd!!!
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ook al bullshit..|:- misschien stigmatiseren ze zichzelf door de hele tijd maar zichzelf zielig te vinden? Niemand kijkt ze scheef aan. Iedereen kijkt alleen wel scheef naar de klootzakken die maar in de criminaliteit zitten.
     
  4. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer z'n vooroordeel!!! Je hebt te vaak American History X gekeken!
     
  5. mischa

    mischa Guest

    idd presies wat ik net zei maar hij valt neit te overtuigen en volgens mij is hij er zelf 1.
    ik houd er nu over op. dit is geen discussie meer!
     
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    ' t Gaat nog veel verder lees dit:

    Turkse les voor kleuters in Rotterdam

    Uitgegeven: 6 juni 2003 10:30
    Laatst gewijzigd: 6 juni 2003 11:10

    ROTTERDAM - Twee Rotterdamse basisscholen met veel Turkse leerlingen willen aan kleuters deels les gaan geven in het Turks. De kinderen krijgen per week een paar uur Turkse les om deze taal naast het Nederlands goed te leren beheersen.

    Dat zei vrijdag A. Werdekker van het Bestuur Openbaar Onderwijs Rotterdam (BOOR). Hij is de voortrekker van een ander experiment om op twee openbare basisscholen aan kleuters Engelse les te geven. De scholen die Turks onderwijs willen aanbieden, zijn de openbare basisschool Combinatie 70 en de protestants-christelijke Oranjeschool. Ze zijn de eerste scholen in Nederland die Turks gaan geven.

    Vreemde talen

    In de Rotterdamse gemeentepolitiek in niet iedereen even gelukkig met het gebruik van vreemde talen. De gemeente biedt bijvoorbeeld voorlichtingsfolders alleen in de Nederlandse taal aan.

    "Ik vind dit geen goede ontwikkeling", reageerde raadslid W. de Waal (Leefbaar Rotterdam), zelf leraar in de wijk Spangen. "Het bevordert de integratie niet. Ik merk in de praktijk dat het voor de meeste leerlingen al moeilijk genoeg is om één taal te leren. Het is ook discriminerend. Waarom lesgeven in het Turks, en niet in het Marokkaans of Arabisch?"

    Turks

    Volgens Werdekker is het wel belangrijk dat de kinderen op jonge leeftijd meerdere talen goed leren beheersen. "Veel Turken in Rotterdam spreken na hun lagere schooltijd niet alleen slecht Nederlands, maar ook slecht Turks. Als kleuters kunnen ze een belangrijk fundament leggen."

    Het Turkse onderwijs geldt als een van de experimenten om de onderwijsachterstanden in Rotterdam weg te werken. Meer dan de helft van de leerlingen heeft taalproblemen. De adviescommissie voor het onderwijsachterstandsbeleid heeft positief op het plan gereageerd.

    Directeur T. Nelen van BOOR benadrukt dat het experiment nog nader moet worden uitgewerkt. "We weten nog niet hoeveel uur en welke vakken in het Turks moeten worden gegeven. Het is ook niet de bedoeling dat Nederlanders of Marokkanen Turkse les krijgen."

    Oudere kinderen hebben al enkele jaren de kans om hun moedertaal op school beter te leren beheersen, via het oad-programma (onderwijs in allochtoon levende talen). Volgens wetenschappers is de kans groter dat ze het Nederlands leren, als ze een betere kennis hebben van hun eigen taal. De overheid wil dit programma echter afschaffen.

    Sorry dit is een beetje offtopic.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  7. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee een marrokaan doet niet alles goed. En ik ben geen buitenlander. Heb namelijk een Nederlandse passpoort en ben er trots op.

    Mischa denkt zeker dat alle buitenlanders Marrokanen. Mijn moeder is Surinamer (Hindostaans) en mijn vader is Indier (India voor de mensen die het niet weten) En ben bepaald geen fan van moslims, die proberen de hele wereld te jatten van andere landen (India-Pakistan conflict, en nee niet Isreal-conflict)

    Amerika is niets mee. Bush is een domme boer, die niet eens weet of Canada in het zuiden of noorden ligt t.o.v. Amerika.

    En ja Amerika moet Isreal niets steunen.
     
  8. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    idd jij begint de topic met wat cijfertjes en hij voelt zich gelijk bedrijgd! Das nou precies wat ik bedoel. Als je iets op of aanmerkt wordt je gelijk voor racist, skinhead of nazi uitgemaakt.
     
  9. X-cel

    X-cel x-clusive

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft wel degelijk met de cultuur te maken en wel de aan de cultuur gerelateerde gezinsopbouw. moeder is altijd thuis en heeft totaal geen zicht op wat de kinderen doen en vader bemoeit zich eigenlijk niet met de opvoeding. ook noemen de meeste zich wel moslim maar leven zeker niet volgens de koran. hiervoor geven ze dan ook nog de schuld aan onze cultuur omdat die te 'uitdagend' is. ik heb het hier echter vooral over de mannelijke jongeren.
     
  10. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik ben geen Marrokaan, en als ik het was zou het dan vreemd zijn dat ik me probeert te verdedigen.

    Vraag maar aam een Marrokaan (als je er een kent) of Sagar een Marrokaanse naam is. Of aan een hindostaanse of Sagar een hindostaanse naam is.
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Die arabieren zijn begonnen hoor, zoals je ziet kunnen die gasten gewon niet samennleven. Ze gaan aanslagen plegen. Hamas moet gewoon worden uitgemoord... klaar, terrorisme mag niet winnen zoals nu gebeurd.
     
  12. mischa

    mischa Guest

    SagarAmarjit
    jij zegt moslims nemen de wereld over, geloof marroko: islam, moslim, en hoe nemen ze de wereld over??
    met gewled en dat is zwaar FOUt!
     
  13. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik vind dat Marrokanen veel te leren hebben, in Nederland hebben we de middelen en de verantwoordelijkheid om het op te lossen.

    Maar om ze weg te sturen naar hun eigen land (Nederland dus) of wat jullie bedoelen vaderland, slaat nergens op.
     
  14. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook fout, jij doet alsof ik alles goedpraat wat ze doen. Maar er zijn daden genoeg die ik begrijpen kan.
     
  15. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is ze??

    Niet ieder arabier is een "terrorist". Elke mens verschilt.

    Waarom pleegt Hamas aanslagen, omdat ze door Isreal worden kapot geschoten. Daarom is het tijd voor vrede!
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat slaat WEL ergens op, omdat hun gewoon 60 procent van 't criminele factor zijn. Weet je wat ons dat kost aan belastingcentjes ???
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Precies! Het is tenslotte een stuk makkelijker om net te doen alsof je toch geen toekomst hebt in NL en je dan maar asociaal te gedragen dan zelf wat moeite te doen om wat van je leven te maken. Als het hier dan toch zo slecht is waarom zou je als buitenlander hier dan willen blijven? Omdat je hier dankzij een softe regering geen strobreed in de weg wordt gelegd en je lekker kunt doen waar jezelf zin in hebt. Wel lopen zeiken over NL, maar ondertussen wel blijven profiteren als een stel parasieten en er zelf geen moeite voor doen om iets van jezelf te maken. Bah.
     
  18. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    HEHE ik kan het eindelijk eens vinden met GothicRulez. :cool:
     
  19. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hier in NL bijna alles flikken en niemand die daar iets aan doet of je krijgt en z'n lage straf daar voor dat het je niks uit maakt! REGERING WORD WAKKER!!! Balkenden is een grote softie!
     
  20. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hun keuze, en Nederland wil een verzorginsstaat zijn. Dus misschien moeten we wel meer gastarbeiders hebben, maar dat moet toch vanwege het vergrijzingsproblemen, en dan gaan we weer aardig doen tegen de allochtoon omdat ze Nederland helpen.

    Dus alles komt misschien goed ;)
     

Deel Deze Pagina