1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat relatief gezien, veel meer allochtonen een uitkering hebben dan Nederlanders. Bovendien schets jij dit beeld wel héél verkeerd, alsof alle Marrokanen gewoon eerlijk werken :+. Ok, er zijn ook zat foute Nederlanders, maar nogmaals, dit percentage ligt relatief gezien veel lager dan bij andere bevolkingssgroepen.
    Nogmaals, relatief gezien is het aantal criminele jongeren bij Marrokanen lager dan bij Nederlanders.
    Leer zinnen maken dan.
    De regering kan er niks aan doen dat die overwegend blank is. Dat zijn gewoon mensen die door de bevolking (ook Marrokanen) gekozen is. De politiek zou is naar hen moeten luisteren, natuurlijk. Alleen ze zeggen niks, maar rollen liever je portemonnee (effe ruw gezegd).
    God, je wilt niet weten hoeveel Marrokanen er een NL en Marrokaans paspoort hebben. :{
    Ja, nog mooier. De politiek moet zorgen dat mensen niet gaan stelen :{. Dat is meestal de taak van de ouders, de opvoeders. En dat ze stelen uit verveeldheid slaat nergens op natuurlijk. Je mag gewoon niet stelen, en als je dat toch doet, doe jij iets fout. Niet de regering. Duh... :{
    Het aantal 'hooligan-criminaliteit' is denk ik maar een een fractie van de totale criminaliteit.
    |:- |:- |:-

    Ze hebben wel een toekomst. Zij krijgen ook school, net zoals iedereen. Ze hebben allemaal evenveel kansen als andere (autochtone) mensen. En het zal de mensen een worst wezen of ze moslim zijn, het gaat erom dat veel van die moslims criminele activiteiten vertonen. Je moet niet de zaken verdraaien.
    Niet dus. Ze hebben vaak een Nederlands én Marrokaans paspoort.
    Goed punt, maar ik denk zeker dat het ook met de Marrokaanse cultuur mogelijk is om gewoon gewoon te zijn. Weet ik zeker eigenlijk.
     
  2. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja teveel tolerantie op alle fronten, had liever gezien dat we een wat strakkere regime hadden.
     
  3. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik zeg niet dat de Marrokanen alles goed doen, maar ik zal alles wat positiever willen zien, omdat ik persoonlijk geen negatieve ervaringen heb gehad.

    En ik begin misschien wat positiever omdat ik zelf een "buitenlander" ben(geen Marrokaan) En weet dat het allemaal wel goed kan komen.

    Ik ben geloof ik een behoorlijk geintegreerde Nederlander, kan Nederlands enzo. En ik kan de taal van mijn ouders niet spreken.
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Echt onzin. Weer het verhaal van het zielig vinden. De palestijnen hebben zichzelf in deze situatie gewerkt.
     
  5. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat waren de Joden.

    Joden denken dat ze een volk zijn.HAHAHA
    Jodendom is een geloof, ze willen een theocratische staat maken zonder moslims dat is fout. Een eigen staat met moslims is cool, maar zonder moslims. Kan niet he.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hopelijk herrinneren jullie nog het incident van Rene Steegmans uit Venlo die door een Marokkaanse en een Nederlandse jongen dood is geslagen. En die ouders van de Marokkaanse jongen vonden het goed dat hun zoon geweld gebruikte als dat nodig was, ze keurde zijn gedrag goed. Terwijl het niet eens nodig was. Die ouders van hem woonden al 30 jaar (zo ongeveer toch?) in Nederland en konden geen Nederlands spreken. Aan dat soort mensen (ik zeg dus niet alle Marokkanen) erger ik me echt kapot. Zo lang in Nederland en dan geen eens Nederlands spreken en hun zoons gedrag ook nog goedkeuren. Die horen gewoon niet in Nederland thuis, dat ze maar naar een ander land gaan en daar er weer uit gekickt worden.
    Dan kan je wel zeggen dat die ouders de dag erna hun standpunt introkken. Maarja, dat deden ze pas nadat ze de reacties van de bevolking hoorden.:mad: :mad: :mad: :mad: |:-
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet wat je nou allemaal zegt maar iedereen mag wonen waar die wil en mensen die hetzelfde geloven of Jood zijn mogen ook wonen waar ze willen. Zonder moslims kan niet :confused: kan me echt me reet roesten.. Joden zijn naar Palestina gekomen om daar in vrede te kunnen leven, gewoon als vluchtelingen dus van het toenmalige europa waar een oorlog had gewoed tegen de joden. De arabieren konden het toen niet hebben en hebben de joden aangevallen. De joden wonnen toen en hebben toen maar hun eigen staat gemaakt, wat israel is geworden. De Palestijnen leefde daar toen ook nog maar bleven zich gewoon verzetten middels bomaanslagen etc. Tot op de dag van vandaag dus. De harde leiders van het moslim extremisme willen met geen enkel ander geloof een land delen, zo is het en zo zal het blijven totdat het terreur is uitgeroeid.
     
  8. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet dit zielig gevonden worden?

    Wie kwam erin 1947/1948 binnen wandelen in Palestina?

    Juist, de joden. Er zijn al zoveel problemen op dit wereld.
    Ik hoop echt dat er nog vrede komt in dat gebied.
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat zeg ik, de marrokanen, surinamers etc kwamen ook nederland binnenwandelen, incl vluchtelingen nu nog steeds. Gaan wij hun ook aanvallen?:confused: De palestijnen waren fout.
     
  10. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    De groep die je nu opnoemt waren gastarbeiders.

    Dus je wilt zeggen dat een groep van 2 miljoen zomaar een ander land in kan.
     
  11. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    60% echt niet!!!

    dan zou een groot deel van m'n familie crimineel zijn.
    En ze hebben geen srafblad of iets met de politie te maken gehad.

    want m'n pa is marrokaans m'n moeder nederlands en geen van beiden zijn ze moslim of christen.
    m'n vader zit bij de vreemdelingen politie (voor de mensen die niet weten wa dat is, de vreemdelingen politie zet illegalen uit het land en houd zich bezig met buitenlanders).

    En als ik zo hoor dat marrokanen alles uitlokken. dan moet je eens bij mij op schoolkijken, want het zit daar vol met BLANKE racisten.
    Elke dag word om de rug van anderen om heel veel racistische opmerkingen gemaakt.
    En ik word elke dag wel uitgescholden voor swarma hoofd of dingen zoals dat en dat voor 4 jaar lang.
    Terwijl die lui weten dat ik niet islamitisch of marrokaans opgevoed ben of me zo gedraag.

    En laats was er kermis bij ons in de buurt en toen stond iemand te praten met wat kleurlingen en ging daarna weg om te pissen en werd toen in z'n rug gestoken door van die skinheads/ neo-nazi's.

    dus zeg niet dat alleen marrokanen crimineel zijn en geloof ook niet alles uit de krant.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kennelijk wel, het was al een thuisbasis voor de joden voordat die grote groep ernaar toekwam.
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    er wonen 2 miljoen allochtonen in ons land. Je wou zeggen dat jij minstens 1 miljoen ervan kent?

    Die nederlanders waar je het over hebt zijn even erg. Dat hoor je ons ook niet zeggen, het feit is dat het merendeel nog steeds allochtoon is.
     
  14. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies ik ben niet alleen GAGGAG, maar dit is een beetje offtopic allemaal.

    Maar laten we het hierop houden iedereen heeft zijn mening, de een is wat sterken beinvloed door de westers media en de ander niet. Mensen zijn mensen en hebben een mening, sommig zijn gewoon wat extremer en ja mensen blijven mensen.

    Ben toch wel blij dat ik een "buitenlander" ben, heb ik Nederland niet echt last van bevolkingsgroepen die ik haat.

    Ik haat sowieso geen hele bevolkingsgroepen, alleen de Pakistanen die Kashmir willen hebben. Terwijl ze het land (pakistan) al van India !!!gekregen!!! hebben.
     
  15. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Joden en moslims leefde daar in vrede, maar joden wilden een eigen land en UK had daarmee ingestemd. Dus gingen ze met zijn alle daar wonen en alle niet-joden wegjagen.
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    zal ik me dan ook maar hier met de zaken gaan bemoeien? aangezien niemand nog iets zegt in die andere thread na mijn reply.

    kijk het is eigenlijk heel simpel, je hebt goede marrokanen en slechte marrokanen, dit geldt ook voor nederlanders verschil is alleen dat marokkanen hier te gast zijn en blij moeten zijn dat wij ze onderdak bieden, echter een steeds grotere groep van marokkanen (of welke etnische minderheid dan ook) wordt steeds crimineler, ik vindt dan ook dat zodra je als allochtoon je aan criminele activiteiten schuldig maakt je niet meer welkom zou moeten zijn in nederland, als ik bij jou thuis kom en ik sla heel de boel kort en klein mag ik toch ook niet meer bij je komen?
     
  17. mischa

    mischa Guest

    x cuber je moet groot denken!
    als jij met je familie van hoogstens 30 a 40 mensen (bij mij 10 ofzo)
    niet crimineel bent is dat 0 procent maar er zijn ook families waar ze allemaal crimineel zijn 100 procent, als die met ists meer mensen zijn is dus 60% criminee
    zo hebben ze dat ook gemeten maar dan op basis van VEEL overvallen, vriminele activiteiten!


    dan zit jij op school in een grote stad of niet?
    anders is het raar want bij ons word dat dus echt niet gedaan!

    wat mij altijd opvalt is dat je die marrokanen altijd in grooepjes ziet staan en dan idereen die ze zien eens ff aanpakken, zo dan ben je stoer!!
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    dat sloeg duidelijk op mijn tekstje en je hebt gelijk. Ik moet het anders formuleren.

    Kijk hier in nederland heeft iedereen ideale omstandigheden om zich goed te ontwikkelen en OOK de buitenlanders. Maar op 1 of andere reden kiezen ze daar niet voor. Tenminste...alleen als ze dus in een vrienden kring leven die ook buitenlands is. En voor mijn gevoel is dat gewoon arrogantie..
    Woon je in nederland praat dan ook gewoon nederlands!
     
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij voelen sommigen zich hier bedreigd, maar wij hebben het over de (meer dan 60%) die wel slecht bezig zijn.

    Voorbeeld: Ik liep gisteren bij het zwembad richting de uitgang (ik liep met een "alto"), word er ineens geroepen LELIJK, LELIJK! (door allachtonen) en die "alto" zegt zo van: "en dat voelt zich gediscrimineerd!"

    Dit soort dingen gebeuren overal dagelijks, zei doen de moeite niet om iemand anders cultuur (taal, regels) overtenemen. Je ziet weleens dat er nederlanders op vakantie ofzo naar turkije of waar dan ook naartoe gaan en dan doen ze iets "verkeerd" dan zitten ze gelijk in de gevangenis. Als we dat hier nou ook eens over gaan nemen. Dan moeten er wel 3 mensen per kamer in de gevangenis (die trouwens ook veels te luxe zijn, want als je geld hebt kan je doen ermee wat je wilt).
     
  20. mischa

    mischa Guest

    @ SAGAR
    jij vind de pakistanen kloothommels want ze pakken je vaderland af!
    zo moet je het bij ons ook zien: die marrokanen maken ons vaderland kapot en willen er domineren!
     

Deel Deze Pagina