1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van het tegast zijn slaat nergens op, want veel zijn hier geboren alleen worden marrokaans opgevoed.

    En ik wil ook niet zeggen dat er geen slechte marrokanen zijn, zelf ken ik er 1 op school die wil bomaanslagen plegen, wat hij volgensmij later ook zal doen(ADHD figuur en gestoord).

    Maar ook een blanke nederlander die alle buitenlanders wil afmaken in het land en als hij een kleurling op straat ziet lopen dan doet hij altijd alsof hij met een pistool op hun schiet, dus niet dat de kleurking het kan zien maar om stoer te toen enzo.
     
  2. IK NL

    IK NL Guest

    ehm ja ik zeg toch ook dat nederlanders soms net zo erg zijn? en dat te gast slaat wel ergens op want die ouders die hier dus niet geboren zijn leren hun kinderen dat dus zo ontstaat dat dus.
     
  3. mischa

    mischa Guest

    ja maar hoeveel op de 100 nederlanders doet zoiets?
    die mensen zijn net zo gestoord (of bijna) anls die gast bij jouw op school
    en 70 van de honderd marrokanen die ik tegenkom zijn aso en gaan lopen tuffen belacheijk maken enzo, dit is net zo goed discriminatie; rasisme!!
     
  4. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ik een grote familie heb omdat de helft marrokaans is?
    Want dat is niet zo.

    Maar dit is wel een leuke discussie en iedereen leert er wat van maar sommigen vatten het wel persoonlijk op door sommige opmerkingen.

    En ik voel hier ook veel vijandigheid.
    Maar zoals ik al zij dit is een discussie.
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze discusse owned echt de pan uit..:cool:
     
  6. mischa

    mischa Guest

    x cube je moet je niet gelijk bedreigt voelen, ik weet niet wat jij familie noemt?
    gezin, inc ooms tantes oma opa neven nichten, weet ik veel.
    jullie voeken je altijd zo snel bedreigt man
    \
    Mijn Tread Man!!8)
     
  7. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    jah bijna 7 blz. vol in 1 1/2 uur lol
     
  8. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Klonk het bedreigt?

    dat bedoelde ik niet zo hoor
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Onzin, ze leefde daar in vrede totdat de Arabieren een burgeroorlog openende tegen de Joden.
     
  10. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Er heerst in ieder geval in Rotterdam een groot overlast probleem met Marokkaanse jongeren.
    Er hangen hele groepen rond bij het centraal station en het Schouwburgplein / Lijnbaan gebied.
    Ze plegen veel straatroof, drugsrunnen en tonen een totaal gebrek aan respect naar een ieder in de omgeving.
    Groepsgewijs meisjes en stappende jongeren beroven.
    Die gasten moeten ze wat mij betreft allemaal verzuipen op de maasvlakte.
    Maar niet alle Marokkaanse jongeren zijn zo.
    Dat is totale onzin, alleen de groep die overlast bezorgt is wel continu in de picture natuurlijk en bezorgen hun eigen afkomst een slechte naam.
    Ik zie weinig toekomst in die jongeren die als veelpleger te boek staan.
    Het is te hopen dat de eigen gemeenschap de handen in elkaar slaan om verandering in de huidige situatie te krijgen.
    De marokkaanse vaders zijn bijvoorbeeld een heel goede reactie uit de marokkaanse gemeenschap om te proberen die groepering jongeren uit het crimminele circuit te houden.
    Helaas ontbreekt het veel van die jongeren ook nogal aan respect voor de eigen gemeenschap.
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat dacht je van langere celstraf, verplichte heropvoeding + inburgering, inzet bij het bejaardentehuis.

    Ik ben zelf voorstander van het meteen toeveogen van iets aan je strafblad en bij 3 mistappen ga je , als je immigrant bent, maar terug naar je eigen land. Ben je nederlander dan ga je gewoon steeds langer de cel in en wordt er steeds harder opgetreden. Staan er groepjes op het schouwburgplein en spot je met de bewakingscamera dat ze kut doen? Groepje ME'ers erop af en het zooitje tot puin rossen ongeachte afkomst of cultuur. Zero Tolerance waar Zero Tolernace op zijn plaats is.

    Desnoods krijgt iedere crimineel een chips in zijn hoofd waarmee hij kan worden herkent en opgespoord.
     
  12. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in ieder geval tolereer elkaar en kijk om de vooroordelen van beide kanten heen en wees aardig.O-)

    Ik ben een betje moe dus ik reageer morgen wel weer.
     
  13. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten zich ook aan het Nederlandse cultuur aan passen. ik ben zelf een een Turk, en niet alle buitenlanders zijn criminelen.
    je moet ze gewoon het land uit sturen als ze een misdaad plegen (moord enz. niet voor een diefstal van een appel bij de groenteboer)
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Niet bij een appel, wel bij 3 keer een appel. Of iig een leuke notering op je strafblad.
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    UGAMER houdt wel van service.
    Waarom zou oma naar de stad moeten gaan om beroofd te worden door de crimi marokkaanse jongeren.
    Als je de crimi marokkaanse jongeren ook bij oma in het bejaardenhuis op bezoek kan laten gaan.
    Leuk voor oma.
    Ik zou er af en toe ook het liefst met de botte bijl doorheen hakken.
    Vaak krijg ik het idee dat hard optreden het enige is dat ze begrijpen en wel respect voor op kunnen brengen.
    En ik ben er van overtuigd dat we als reactie op dit soort jongeren ook een steeds strenger zero tolerance beleid zullen gaan krijgen.
    Een soort sub-zero tolerance beleid vooral gericht tegen de doelgroep.
    We zullen zien de toekomst leert het ons.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Natuurlijk zijn er een hele zooi 'KUT-marokanen', maar in deze thread wordt zo'n beetje de gehele marokaanse jeugd over 1 kam geschoren, door te zeggen dat 2 van de 3 jeugdige marokanen een crimineel zou zijn. Dat lijkt mij echt zeer onwaarschijnlijk.

    Ik denk dat de krant onderzoek heeft gedaan naar of ze OOIT wel eens iets crimineels hebben gedaan. Daarbij hoort ook een snoepje stelen uit de winkel of betrokken zijn bij een vechtpartij of illegaal software downloaden. Stel dat we die vraag aan de Nederlandse jeugd zouden stellen, dan zou er dus ook een zeer hoog 'criminaliteits-cijfer' uitkomen, aangezien zo'n beetje iedere mede-kaas die ik ken ok wel eens ooit een snoepje heeft egstolen uit een winkel toen ie jong was, en illegale zooi op zyn HD heeft staan. En vechtpartijtjes gebeuren altijd als ej jong bent.

    En pacboy, ik heb zelf ook een chineze vriendin, en ik ben zelf ook kaas, en ik weet wat je bedoelt. heb er toenertijd zelfs een topic over ge-opend aangezien ik bijna die 3 marokanen was aangevallen maar me vriendin hield me tegen.
    Maar op de (nederlandse) voetbalclub heb je ook boeren zitten die raar en racistisch en onwetend reageren als je ze verteld dat je een chinese vriendin hebt...
    Je zult altijd domme mensen hebben....dus zowel domme marokaanse ventjes alswel domme blanke gozertjes....
    Maar als ik bij mij in de buurt kijk, op het pleintje, weet iedereen dat ik een chineze GF heb (zeer gemengd pleintje, met negers, afghanen, indo's, chinezen, marokanen etc etc) en daar is iedereen gewoon chill erover. No big deal.
    Dus als die 3 marokaanse sukkels mijn GF beledigen, betekent dat niet meteen dat iedere marokaan zo denkt en een mongool is.
    De meeste marokanen zijn zelfs zeer positief over chinezen, ivm de connectie met vechtsporten zoals kung fu, en HongKong kung fu films etc.
    Nederlandse gasten kennen alleen JC van Damme films en denken aan Mr Miyagi als ze het woord chinees horen...
     
  17. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mischa, ik zie niet hoe de Marrokanen het land wil domineren.
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, het is natuurlijk ook een probleem dat een groot gedeelte van de allochtone ouderen geen respect heeft voor de Nederlandse gemeenschap. Die jongeren kunnen dan wel harder aangepakt worden, maar als ze vervolgens niet verteld wordt om respect te tonen voor de Nederlandse gemeenschap schieten we hier nu natuurlijk niets mee op.
     
  19. mischa

    mischa Guest

    dnee er word niet over straat gelopen en al vragend aan elke marokaan of ze iets crimineels gedaan hebben want dan zegt 99.9999% NEE

    dit word denk ik op basis gedaan van politie archieven ofzo
    ik weet het anders ook niet

    maar ik vertrouw de krant als er de helft van de voorpagina aan besteed is

    het is trouwens al wel een tijdje geleden dath het erin stod hoor, t zal nu wel 88% zijn (GEINTJUHH)

    EDIT/ doordat ze in groepen gaan wonen en een soort van ghettos vormen zeg maar!
    dan krijg je van die gevaarlijke wijken waar niemand meerdurft te komen, zo domineer je al op dat stukje nederland volledig, als er meer aloochtonen komen en maar voldoende aanslagen gepleegd worden heb je gewoon een soort van burgeroorlog maar dan met mensen die geen burger zijn!:{

    dit zijn dan niet alleen marokanen maar alle niet van afkomst nederlanders:+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2003
  20. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Yi-long het beschaamd me te moeten zeggen dat iemand van aziatische afkomst zoveel onzin uit kan kramen ga je schamen man.
    Ik heb veel respect voor de aziatische cultuur, ben zelf met een aziatische vrouw al 12 jr getrouwd dus weet er wel het een en ander vanaf.
    Je weet duidelijk erg weinig van de problematiek met marokkaanse jongeren, dan kun je dus ook beter je commentaar voor je houden.
    Er komen ook een heleboel minder slimme reacties in deze thread voor maar dat valt waarschijnlijk te wijten aan de gemiddelde leeftijd van de gebruikers van de site.
    Marokkanse jongeren zijn een probleem, de Nederlandse gemeenschap weet het, de politiek weet het en de Marokkaanse gemeenschap zelf weet het ook.
    Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren daarom heb ik aangegeven dat het slechts om een deel van de jongeren gaat.
     

Deel Deze Pagina