1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. mischa

    mischa Guest

    dat is al aangegeven in de thread titel "60% van...."
    60% niet 100%
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vind trouwens dat er een zero-tolerance beleid moet komen voor IEDEREEN die de wet overtreedt....niet alleen marokaanse jeugd, maar ook blanke boeren die dronken op een zaterdagavond iemand een stoot op hun bakkes geven, of een politicus die kostenposten verzwijgt (Netelenbos), of bouwbedrijven die fraude plegen en prijsafspraken maken....
    Minister Netelenbos heeft in haar eentje al veel meer schade aan de nederlandse belasting-betaler aangericht (BEWUST!) dan de gehele marokaanse jeugd in de laatste 5 a 10 jaar.

    Het grote probleem is ook dat de kleinere jeugdcriminaliteit absoluut niet aangepakt wordt...die kinderen worden gewoon na een waarschuwing weer op straat gezet, dan is het logisch dat ze er niets van leren. Als de politiek gewoon ervoor zorgde dat de criminaliteit beter en harder aangepakt werd, door bijvoorbeeld de ouders bij de straffen te betrekken dmv boetes etc. en er gewoon veel meer blauw op straat zou zijn ( een agent zit 90% van zijn/haar tijd achter een bureau, zinloze reporten uit te schrijven....stond ÓÓK in de krant trouwens) dan zou het al een veel minder groot probleem zijn.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Jy kunt dus blijkbaar niet lezen;
    1; ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet aziatisch ben, maar een kaaskop.
    2; Ik ZEI juist al in mijn post dat je niet de gehele marokaanse jeugd over 1 kam kunt scheren.
    3; Er is een GROEP marokaanse jongeren die een probleem vormt, en die groep moet aangepakt worden....maar die groep zal zeker niet 60% zijn van alle marokaanse jongeren in dit land; ten eerste doen de marokaanse meisje het ONTZETTEND GOED in het onderwijs op dit moment....beter zelfs dan autochtone meisjes....en van de jongens zijn er ook ontzettend veel die gewoon goede jongens zijn. Ik denk dat 4 van de 5 marokaanse jongens gewoon normale jongens zijn die gewoon proberen naar school te gaan, een goede baan te vinden, en een gezinnetje willen stichten...

    Lees het anders nog eens een keertje rustig door.
     
  4. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mischa, moeten we dan niet iets doen aan de ghettovorming doen, moeten er niet meer blanken in die wijken gaan wonen, maar ja dat willen ze niet. Of moeten de Marrokanen meer bij Nederlanders wonen, maar dat willen ze ook niet, want dan gaat het rond etenstijd stinken.
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag 9.5 uren gewerkt en slechts 2 uren heb ik binnen doorgebracht met bureau werk inclusief etenspauze.
    Kun je rekenen.

    Je moet niet klakkeloos alles geloven dat in de krant staat.
    Maar helaas moet ik wek veel tijd verspillen aan marokkaanse jongeren die zich met de verkeerde zaken bezig houden.
    Nederlanders/Turken/Antillianen enzv geven ook overlast maar de marokkanen schieten er gewoon ver boven uit wat betreft overlast.
    De regering de schuld geven is lekker makkelijk, ik ben Netelebos en Balkenende nog niet tegengekomen op de Lijnbaan hoor.
    Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden dat de politiek niet goed genoeg reageerd op de problematiek is heel jammer want dat kost de gemeenschap nodeloos euro's.
    Neemt niet weg dat de jongeren zelf verantwoordelijk zijn voor hun wangedrag.
     
  6. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongeren zijn toch niet verantwoordelijk voor hun eigen wangedrag, dat zijn de ouders toch??
     
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien je naam is het niet moeilijk om aan te nemen dat je van aziatische afkomst zou zijn.
    Is niet erg hoor jouw verlies, zijn namelijk hardwerkende mensen.
    Heb ik het over marokkaanse meisjes gehad en de schoolprestaties van marokkanse jeugd? nee
    Ik raak ernstig verveelt omdat jouw reacties niet over het onderwerp van de threadstarter gaan maar meer op een ruzie achtige manier door dit forum schreeuwt om aandacht.
    Ik vermoed dat ik alles wel gezegd heb, tenslotte werk ik er iedere dag mee en denk ik er wel het een en ander vanaf te weten.
     
  8. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @shd, Uhm heb je de hele discussie gelezen, ik zeg toch ook dat we een beetje offtopic zij geraakt, maar dat wil wel eens gebeuren (niet matig bedoeld ofzo).

    En wat bedoel je met: Is niet erg hoor jouw verlies, zijn namelijk hardwerkende mensen. Zou je dit kunnen uitleggen. Uhm gaan de schoolprestatie's over dit onderwerp?? Ik bedoel zo een link is snel gelegd het heeft indirect wel allemaal iets met elkaar te maken, en wil geen ruzie. Wordt alleen een beetje pissig van dat anti-Marrokonisme.
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    daar hebben die marokkanen het zelf naar gemaakt, zij zijn verantwoordelijk voor een anti marokkaanse maatschappij en dat is mijn inziens grotendeels terecht.
     
  10. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vindt dat je een anti-maatschappij goed kan praten, dat zegt genoeg over jouw.
     
  11. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef alleen maar aan dat ik groot respect kan opbrengen voor aziatische mensen waar de gemeenschap in zijn geheel heel weinig overlast van heeft.
    Nog minder als van de Nederlandse mensen durf ik te zeggen.
    Ik heb echt een bloedhekel aan die marokkaanse doelgroep waar het over gaat en pak ze ook hard aan als ik dat nodig acht.
    Alleen er zijn gelukkig ook een heleboel leuke marokkaanse mensen en dat moet je wel even in het achterhoofd houden.
    Het enige dat de doelgroep begrijpt is een harde aanpak dus dat krijgen ze vanzelf.
    Ik stop ermee gegroet allen.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is ook zo, marokkanen hebben het er zo zelf naar gemaakt.
     
  13. IK NL

    IK NL Guest

    jep omdat ze daar zelf verantwoordelijk voor zijn en de bewijzen hiervoor zie ik dagelijks.
     
  14. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @shd, Thnx voor de complimenten over aziaten ;)
    @ IK NL, zou je niet als een maatschappij moeten functioneren en elkaar helpen, en elkaar op een gelijkwaardig manier behandelen en oordelen? En niet zeggen zij hebben het zelf gedaan dus is het RECHTVAARDIG om ze om het flauw te zeggen pesten.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Parkeerbonnen uitgeschreven!?
    Serieus man, jij kunt echt niet lezen. De topicstarter verklaart dat 60% van de marokaanse jeugd crimineel is, maar zo'n 95% van de marokaanse meisjes doet het echt ontzettend goed in het onderwijs, dus die zullen niet al te crimineel aangelegd zijn. laten we er van uitgaan dat 50% van de marokaanse jeugd vrouwelijk is, dan is dus al zo'n 47,5 % van de marokaanse jeugd (de brave meiden) NIET crimineel. Dus dan kan het zowiezo al niet kloppen dat 60% van de marokaanse jongeren crimineel is.

    Snap je dat alemaal!? Wil je het misschien nog 3x doorlezen zodat je er zeker van bent dat je het helemaal snapt!? Ik begrijp nu waarom ze JOU in ieder geval niet achter een bureau zetten, maar slimem mensen als jou op straat zetten in het blauw lijkt me ook niet de perfecte oplossing voor de problematiek in dit land...zeker niet met de vooroordelen die je hebt over dat het merendeel van de marokaanse jongeren niet deugt...lekkere instelling als je met mensen moet werken(!)

    Goed we gaan verder...blijft dus 52,5% marokaanse jeugd over, die eventueel crimineel zou zijn...
    STEL, en ik zeg stel, want ik geloof zelf dat het perccentage veel lager is, STEL dat 1/2 van DIE marokaanse jongeren(die 52,5%) wél crimineel zou zijn....dan kom je dus nogs steeds maar uit op
    zo'n 25 a 26 % criminele marokaanse jongeren onder de gehele marokaanse jeugd.

    Ik heb trouwens geen enkele illusie dat je dit allemaal kon volgen hoor....
    Je kunt niet eens een normale post begrijpend lezen dus een rekensom als dit zal al wel helemaal geen kans maken.

    Ik zou trouwens wel graag een bron-vermelding zien en cijfers waarin dit trouwens wordt beweerd. gaat het over geheel nederland, of over 3 wijken in Rotterdam ofzo!?

    Zoals ik nu al meerdere keren eerder heb gezegd, ontken ik niet dat er een probleem is, maar hoe er door sommigen onder ons over wordt gepraat, deugt bijna geen enkele marokaan.
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    even kijken dus als je het goed doet op school ben je niet crimineel, beetje vreemde redenatie.
     
  17. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Yi Long ben het met je eens maar beetje afkoelen, was net ook echt pissed over wat die mensen zeggen.
     
  18. IK NL

    IK NL Guest

    ja dat doet het dus wel, als ik een paar marrokanen een fiets zie stelen bijv. ga ik niet positief over ze doen, van alle marokkaanse jongens die ik ontmoet heb is zo een 90 % associaal en crimineel, dan ga ik niet positief over marrokanen lopen doen, en dat is heel spijtig voor die 10%.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    die meisjes meestal niet. Ik ben in ieder geval nog niet veel misdadige marokaanse havo en vwo studentes tegengekomen....
    Ik kan het mis hebben uiteraard.
    Als ze op een vmbo zitten, dan acht ik de kans hoger in, maar zoals eerder al gezegd is, doen de marokaanse meisjes het HEEL erg goed momenteel op school.

    Die mensen kom je daar ook niet tegen, want die wonen lekker in een villawijk....waardoor ze ook geen goed zicht hebben op wat er echt aan de hand is in de maatschappij.
    En maybe beroven ze je niet lichamelijk, maar je voelt het in ieder geval wel in je portemonnee, en ze maken misbruik van hun positie en het vertrouwen dat vele mensen in hun uitgesproken hebben. Is minstens even erg.
     
  20. IK NL

    IK NL Guest

    klopt dat heb je ook.
     

Deel Deze Pagina