1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

1. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat politie op straat loopt en niet binnen zit is een doelstelling van de politiek.
    Yi-Long als je 1%verstand in die pinda had die bij jouw voor brein moet doorgaan weet je dat politie geen parkeerbonnen schrijft maar dat daar de afdeling parkeerpolitie voor is.
    I rest my case.
    Haal dat schuim van je mond en neem vooral een koel glaasje water, geen alcohol houdende drank aub want ik schat in dat je daar ook niet goed op reageerd.
    Ik heb verder geen interesse in ruzie over het onderwerp en heb mijn zegje al gedaan.
    Verder wens ik niet meer op jouw gekakel te reageren.
    Doei dag de groeten.

2. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ineens wel allemaal over cijfers wel jammer, ik denk dat je vergeet dat die 10% eerst 40% was, en dat die getallen zeg maar mensen zijn met gevoelens en gedachtes. Als jij zegt dat je schijt aan die 10% hebt dan moet je het niet gek vinden dat de 'goede Marrokaan' zegt ow 10% van de Nederlanders haat ons dus laat ik de andere 90% maar eens haten, het is niet redelijk, maar volgens jouw redenering wel logisch.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kijk hier kan ik nu respect voor hebben. Het is alleen verdomde jammer dat ze er in de meeste gevallen niets mee opschieten omdat ze in hun cultuur worden achtergesteld. Hebben ze goede diploma´s en een kans om wat van hun leven te maken krijgen ze te horen dat ze met iemand moeten trouwen die in heel veel gevallen van mening is dat een vrouw thuis hoort te zijn ipv te werken. En er tegenin gaan kan niet want dan tast men de familie eer aan met alle mogelijke gevolgen van dien. Het probleem met dit soort culturen is dat deze een ernstig mentaliteitsprobleem hebben en dat is wat er moet gaan veranderen imo. En dan natuurlijk wel om te beginnen in hun eigen land.

4. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat mensen hier gaan ruzieen.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind het niet eens zo erg als ze iets doms zeggen, wat dat ben ik eerlijk gezegd ondertussen wel gewend van mensen in dit soort topics...maar als mensen mij gaan aanvallen op dingen die ik niet heb gezegd, en ze zo duidelijk niet mijn posts hebben gelezen, maar wel commentaar erophebben en het dus nergens op slaat, dan is het gewoon irri.

6. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben hier een ander mening dan ons

Maar ik vond het een leuke, pittige discussie. en hopelijk blijft het zo

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Waar haal je dat vandaan? Geef eens een bron waar dat instaat ik geloof het niet echt dacht ik :) bij mij op school in het VWO zitten nauwelijks buitenlanders.
    Dus dat klopt ook niet.

Originally posted by IK NL

Juistem :)

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit is wel de grootste bullshit die ik ooit heb gelezen. Iedereen heeft een eigen verantwoordelijkheid.

9. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    VWO is mooi, maar is HAVO niet slecht. Als je Havo doet heb je het ook goed gedaan of niet, VWO is beter maar ja kan niet alles hebben.

Spelfouten eruit gehaald.

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe HAVO :)

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat zei laatst de huidige minster van onderwijs, dat wit-grijze vrouwtje, in een tv programma op nederland 2 over het onderwijs in nederland.

edit; je woont ook in HOORN!, daar ben ik zelf ook geboren (opgegroeid in Hoogkarspel, thuishaven van die treinteroristen; witte ventjes) en daar zullen er ook een flink aantal minder allochtonen wonen dan in bijvoorbeeld de randstad, waar eigenlijk de meeste problematiek zich afspeelt :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  12. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    me too, ben klaar, hopelijk geslaagd

13. IK NL

IK NL Guest

ja dat hebben we geleerd van marokkanen.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Daar zeggen we maar niks op O-)

Nog even zo doorgaan en we hebben de ubergrote morrowind thread ingehaald :)

15. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er van uit dat dit een heel erg flauw grapje is.

16. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen wel wat van deze thread geleerd heeft, ik hoop dat men wat minder hard wat tegen mensen uit een ander land, maakt mij niet uit welk land. Hopelijk ga ik Pakistanen ook meer begrijpen, maar dat zal wel ff duren :)

17. mischa

mischa Guest

degene die op het vwo zitten doen het goed :), nogal logisch ook!
    maar er is geen ruzie, er is een meningsverschil, en die heb je altijd!
    wat wil je doen met een discussie, mensen laten weten wat jou standpunten zijn en een ander persoon daar misschien van overtuigen dat zij dat ook moeten denken, dat 2e gaat meestal niet zo goed...

om nog even op die ghettoachtige wijken terug te komen!
    ze kunnen er heel makkelijk iets aan doen, gewoon verbieden en hard optreden.
    veel pollitie, vooral die op kleintjes op kleine paardjes met een helm waar op staat ZERO TOLERANCE!
    maar die moetne overal zijn en niet alleen in zulke wijken!

18. IK NL

IK NL Guest

marokkanen vechten meer dan nederlanders hoor, afgezien van een stel lompe voetbalhooligans.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De volwassenen zijn weg en de gehele discussie wordt gereduceerd tot kleuterklas niveau. Ik ben dus ook weg.

20. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het kleine mannetje in durft omdat 60% van de Marrokanen terug zal slaan.

Deel Deze Pagina