1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook volwassen, maar een kinderachtige en een jonge volwassenen
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Doelstelling!? Ik denk dat je 'conclusie' bedoelt...
    Verder heb je nog steeds niet beantwoord waarom een persoon als jij, met zulke duidelijke vooroordelen, toch een functie krijgt om met die jongens om te moeten gaan. Zoals je zelf al zei, pak je ze 'hard aan', als je het nodig acht. Daarom hoor je misschien ook zo vaak van marokaanse jongeren die verklaren zonder reden geslagen en vernedert te worden door politie-agenten, zonder duidelijke reden of aanleiding daartoe.

    Verder denk ik dat ik vaker met marokanen ben omgegaan en bij ze thuis ben geweest op een normale manier, dan dat jij marokanen kent.
    Ow, en mocht je nog twijvelen aan mijn 1%verstand in mijn pinda; don't worry....met mijn pinda is echt niks mis mee, volgens vele testen hoor ik zelfs bij het slimste gedeelte van Nederland.
    O-)
     
  3. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er beter voor zorgen dat er geen ghetto is, een ghetto is een goede grond om haat op te bouwen. Dus gewoon gemengde wijken.

    Ik doe er nu niet aan mee of juis wel, in de flat waar ik woon zijn er misschien 5 buitenlander inclusief ons gezin.
     
  4. IK NL

    IK NL Guest

    nee die marokanen zijn te dom om te begrijpen wat ze fout doen en dus vinden ze dat ze zonder redenen geslagen worden.

    verder blijkt het ook maar weer dat testen niet altijd even betrouwbaar zijn.
     
  5. IK NL

    IK NL Guest

    als het een flat is met 9 man lijkt me dat een hoog percentage.
     
  6. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ IK NL, wat is jouw slechte ervaring met Marrokanen?
     
  7. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is een flat met ongeveer 100 mensen. Edit geen mensen maar gezinnen
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    er zijn zeker wel veel allochtone meisjes crimineel.
     
  9. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ugamer, mag ik een bron.

    Verkeerde naam, shit gaat niet goed met mij.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Kom met een bron, Ugamer, en kom niet aanzetten met het stelen van lipstick ofzo, want dat doen al die blonde hockeymeisjes OOK...
    (Dus mogen die marokaanse meiden dat ook, dat heet INTERGRATIE! ;) )
    Verder trouwens in heel Noord-Holland overlast afgelopen nacht, voornamelijk door blanke kindertjes, door die heerlijke hollandse traditie; Luilakken.
     
  11. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ IK NL, wat is jouw slechte ervaring met Marrokanen?
     
  12. mischa

    mischa Guest

    hetgene waar ik mij nog altijd het meeste aan erger zijn die allochtonen die geen nederlands willen leren lezen praten en schrijven!
    net als hoofddoekjes, zie de thread, hoofddoek in de klas is geen probleem maar een pet.......
     
  13. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Pet bedekt de ogen??
     
  14. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    JA en Nederland moeten ze gewoon spreken en schrijven, zker de jongeren, die ouderen die hebben het grootste deel van hun leven er toch al op zitten
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Hehe er is niemand van onze school bij die treinterroristen bij. Ik weet nog een bericht in de krant waar stond toen het nieuws nog niet doorbrak: Marrokanen belemmeren treinverkeer tussen Hoorn-Enkhuizen :) En dan twee dagen later zie je alleen nog maar witte-kaaskoppen. Dus er waren vast wel meer groepen of de krant was vooroordelig :) Toch is het zo in mijn klas ik zit dus in 3 Havo, dat er wel 1 criminele gast in mijn klas zit steelt vaak brommers en fietsen. (Hij is geen marrokaan maar wel molukker dacht ik) Maar hij gaat met veel marrokanen turken om en die zijn ook best wel crimineel. Ik ben wel een vriend van me want hij is wel aardig maar ik ga niet met hem stelen. Het is gewoon een feit dat de meeste allochtone jongeren bij mij op school in de criminaliteit zitten. Ook een paar nederlanders maar die zitten erg in de minderheid.


    Toch vind ik jou bron wel erg vaag ik wil bewijs ik geloof het namelijk gewoon niet :)
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoofddoek bedekt ook de ogen als je het goed doet
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Waarom moeten ze van JOU nederlands leren!? dat doen de meeste toch al, maar waarom wil JIJ dat dan zo graag!? Want gezien jouw vooroordelen, zeg je toch geen ene flikker tegen ze.
    En zodra ze snappen wat jy allemaal verteld, willen ze vast ook niets met jou te maken hebben neem ik aan.
    De meeste allochtonen doen trouwens ontzettend hun best om nederlands te leren. Uiteraard zal het bij velen van de ouderen nooit helemaal perfect gaan, waarna wel weer een of andere racistische kaas ze toescheld; 'leer eens goed nederlands praten, kut ***' , waarna ze het meteen niet meer durfen.
     
  18. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Die jongere mogen van mij wel is leren wat respect is.
    Ze hebben wel respect, maar alleen voor hun eigen familie en niet voor bv. vrouwen (zelfs niet hun eigen) of mensen van andere culturen.

    *edit*

    & begrijp me niet verkeerd aub, want niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Je kan geen hele gemeenschap beoordelen over wat een paar gasten doen. Maar toch 90% van diegene die ik tegen kom zijn disrespectfull.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  19. mischa

    mischa Guest

    yi long je bent een nerd die niet kan communiceren en/of discuseren (MENING)
    ze moeten dat niet maar ik erger mij eraan. het liefste zou ik het zien omdat dat intergratie heet en anders dan praat over 25 jaar iedereen hier turks/marrocaans...

    pet bedekt geen ogen als hij achterstevoren staat!
     
  20. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van die pet achterom ligt dan aan de leraren.
     

Deel Deze Pagina