1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimineel Gedrag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CubeGamer, 18 mrt 2004.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ehhmm tja ik zit nu bij een veiligheidsdienst voor mijn stage, als ik hier blijf werken krijg ik zelfs een antecedenten onderzoek.

2. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    das wat anders natuurlijk..

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Nix echt illegaals gedaan, behalve de standaard 'kwajongensstreken'. 2 vrienden van me zijn van school afgetrapt omdat ze hadden ingebroken in school. Btje dom..

4. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    uuuh ben alleen een keertje gepakt omdat ik te hard reed op m'n scooter, ik reed toen weg voor een motoragent |:- (OMG wat trekt zo'n ding hard op :eek:) toen moest ik 200 euro betalen...

later ben ik nog eens een keer een motoragent tegengekomen, toen heeft hij me niet te pakken gekregen }:]

5. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Leegstaande pandjes kraken, in een dronken bui een fiets gejat, kleine handletjes, vééél te hard rijden op de motor, graffiti spuiten, doorrijden na aangehouden te zijn op de brommert (en nog wegkomen ook), wildplassen...niks spectaculairs ofzo...maar ook nooit gepakt :+

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt!

Vriend van m'n zus is accountant en moest eerst een bewijs van goedgedrag halen anders mocht hij niet beginnen.

Ik wil ook de opleiding accountancy gaan doen en ik heb gelukkig geen strafblad (ben 17 trouwens)...

7. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Wil je ook Accountancy gaan doen... weet wel wat je kiest.
    Ik zit nu in de 2e, en ik kan je vertellen dat 't erg pittig is:confused: :)

Deel Deze Pagina