1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vorige week heb ik mijzelf wat meer verdiept in cryptocurrency en de blockchain, het principe vind ik best wel interessant en ik denk dat het in een iets andere vorm zelfs wel de toekomst zou kunnen worden.

    Zijn hier al mensen die iets met cryptocurrency doen? Wat is je mening hierover? Ik heb zelf Guldens gekocht (https://www.gulden.com) en gebruik die nu hier en daar om te kopen en verkopen.

    Meer info over blockchain:
     
    X-Junk en L.A. vinden dit leuk.
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.872
    Klinkt zeker interessant. Dit zou de toekomst kunnen zijn. Moet mezelf er nog wat meer in verdiepen maar heb alvast de app gedownload.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En had je nog Gulden gekocht? Dan was je er nog op het juiste moment erbij. Momenteel stijgt ie echt keihard. Mocht je trouwens meer willen weten kan je ook even de Slack joinen: https://gulden.com/#join
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Valt nog wel mee. Voor de hoogtijdagen van de cryptocurrency had ik een setje Litecoins gekocht voor 2.60 per stuk, gewoon voor de lol. Die stond op een gegeven moment vlak voor de bubbel knapte op 48 euro per stuk. :D
     
    Gamersea vindt dit leuk.
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet verkeerd. Heb je ze nog op tijd uit kunnen betalen? Is inderdaad wel tricky hoe lang iets stand houdt.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Uiteraard. Een week daarna stonden ze weer op 10 euro per stuk.

    Het is wel de toekomst, maar momenteel is het nog steeds meer een soort "aandelen" waarmee je wat extra geld kunt verdienen.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit wel een kern van waarheid in. Vind het daarom ook wel interessant om te zien wat zo´n markt doet, voor een paar euro's is de gok altijd te wagen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zelf voor 150 euro aan guldens gekocht. Meer voor de fun dan anders wat. Maar ook omdat een aantal mensen uit mijn kringen hier toch al flink aan hebben verdiend. Met 1 persoon die voor 3.000 heeft ingelegd en nu 12.000 winst heeft.

    Zelf heb ik vrijdag gekocht en de waarde staat nu op 159. Zolang ik geen dikke winst heb doe ik er niks mee. Op een gegeven moment trek ik mijn inleg er uit en hou ik alleen speelgeld over. Ik heb mezelf net uitgenodigd voor slack, ken de site van guldenrate en bitrate. Maar verder houdt mijn kennis daar wel op. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. Het is iig leuke materie om je eens in te verdiepen :)
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoezo wil dat bedrijf Nocks bewijs van mijn bankgegevens? Ben niet zo gretig om dat soort dingen zomaar af te staan.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat gaan ze er mee doen dan? Ze willen weten dat je te vertrouwen bent, het geld moet toch ergens heen als je handelt?

    Ik vermaak me prima verder. Vrijdag 150 ingelegd en de teller staat nu op 215 :+
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik vul m'n gegevens in en probeer voor 25 eu guldens te kopen, maar dan ververst hij de pagina en is er niks gebeurd. :mad:
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Snap gewoon niet zo goed waarom ze me moeten vertrouwen als ik gewoon geld betaal. Niet zo happig om bijv. m'n betaalpas te delen met een B.V. waar verder niet veel van bekend is.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.356
    De Gulden is nu toch wel hard aan het stijgen, afgelopen vrijdag zat hij rond 0.029, nu al rond de 0.065.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mijn inleg verdubbeld. Echter vanaf gisteren gaat de koers echt alle kanten op.
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.872
    Ik zat echt te twijfelen om ook mee te gaan doen, maar het kan niet anders dan dat het een keer gaat klappen.
    Het is alleen maar speculeren; toch echt wat anders dan beleggen.

    Ben wel nieuwsgierig geworden naar Ethereum.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    L.A. vindt dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.356
    En de koerst is weer terug op die van voor het weekend.
    als er mensen willen instappen, dan zou ik het vandaag een beetje in de gaten houden.
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Inmiddels gaat ie weer langzaam omhoog. Deze keer blijft ie denk ik wat stabieler en hoger staan.
    Heb zelf inmiddels vrij leuke winst van 10k te pakken. Had zoveel meer kunnen zijn, ik was er echt vrij vroeg bij (kwa prijs per Gulden dan). Achja, 10K is ook al niet verkeerd.
    Zal tof zijn als het uiteindelijk gewoon een betaalmiddel wordt, dan hoef je ook niet meer te "innen". In Groningen kan je nu bij 30 taxi's ermee betalen:

    @Rigest, je kan ook via Litebit.eu kopen. Maar ook daar moet je vanaf een X bedrag verifieren.

    Voor mensen die vragen hebben: check eens gulden.help
     
    Kevf vindt dit leuk.
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    10k, lekker man. Ik zit op een paar 100 euro. Ik ben heel bewust blijven zitten na de drop. Schijnt een gecoördineerde actie te zijn geweest van een aantal miners. Wat is jouw strategie verder?

    Zelf blijf ik gewoon zitten totdat het stabiliseert.
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb echt wel wat vetrouwen in de Gulden. Dus ik ben van plan lang te blijven. Als ie op 10 cent staat per Gulden begin ik denk ik langzaam per week mijn inzet eruit te halen (dus telkens €100 of 50 per week). En daarna laat ik denk ik eerst de rest staan tot 50 cent, dan haal ik waarschijnlijk nog weer een kwart eruit (dat is dan €50.000 ofzoiets denk ik) en de rest laat ik weer staan.

    Zojuist paar vette stickers besteld die ik vanaf volgende week aan geïnteresseerden voor een zacht prijsje ga verkopen.
     

Deel Deze Pagina