1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Gewoon op pancakeswap kan ook. Of beefy finance. Of acryptos. Even vergelijken waar je de hoogste yield haalt.

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Swappen op binance zelf kan. Ze hebben een bridge.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wallet connect "coming soon"... alleen metamask en binance chain wallet available.. zucht, terwijl trust van binance zelf is. of ik zit verkeerd te kijken

Laatst bewerkt: 11 apr 2021
  4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Hmm weet ik niet zeker. Maar als je metamask installeert en gewoon je pass phrase van trust Wallet gebruikt om Wallet op te halen staan dezelfde coins erop :) de Wallet is slechts de Shell. Gebruik beide zelf met dezelfde coins erin.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoppa! Gelukt. Morgen maar swappen en exchangen. M'n XLM en Uni omzetten naar Cakes denk ik. Thanks

Laatst bewerkt: 11 apr 2021
  6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk op de dag dat m'n bonus op Celsius unlocked doordat ik XLM hodl daar gaat XLM corrigeren... Pfff.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Wat gebeurt er met BNB joh?! Gaat helemaal los.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Op de een of andere manier zijn het altijd Yerewn's coins die exploderen. Ik eis een wekelijkse portefeuille update zodat wij de keuzes kunnen kopiƫren!

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tsjah. Dat gebeurt als er geen resistance is.. dan kickt fomo in en houdt het pas op als de bulls er genoeg van hebben. Denk dat BNB op den duur ethereum gaat flippen

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb BNB, maar ik heb echt geen idee hoe ik eraan kom. Kreeg dat ooit eens door iets over te hebben na een aanschaf of zo. Is wel vertienvoudigd of zo.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Gelet op je posthistorie hier is er nog weinig van je uitspraken uitgekomen dus ik hou me aan oppervader @Yerewn

cker van je manager

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    De kans is groot dat ETH zich ook nog zeker gaat verdrievoudigen ergens in het komende jaar. Meestal gebeurt dat aan het einde van de bull market. Van december 2017 tot begin januari 2018 is de waarde tov BTC bijvoorbeeld verdrievoudigd. We zitten nu pas op dat onderste niveau van die verdrievoudiging.

Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ha Hee eindelijk een coin waar ik over kan meepraten. Had deze enkel gekocht voor de transactionele korting maar nu dubbele winsten lol.

Reckuuza en Taab vinden dit leuk.
  15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Zie vetgedrukte termen. Explain yourself!

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Ik denk zeker dat ETH nog omhoog gaat.

Portfolio is al maanden hetzelfde alleen de verhouding verschuift. Ik weet niet of het slim is om mijn portfolio kopieren, ik heb sinds 2017 aan deze posities lopen bouwen, zal nooit meer BNB kopen omdat het al belachelijk hoog staat. Destijds heb ik ze voor 30 per stuk gekocht, om het daarna naar 17 te zien gaan om vervolgens een jaar onder water te staan. Laatste grote aankoop was in december met VRA, nu keer 95 :D

Maar ok
    Was: BTC ICX VRA ETH ADA ZIL BNB LINK SXP EGLD TEL
    Nu : BTC ICX VRA ETH ADA BNB ZIL LINK THETA SXP TEL

Egld verkocht en daar in een dip Theta voor teruggekocht, staat nu op verlies

Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik bedoel ook niet echt deze week ofzo. Denk op termijn wel

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zie mijn verduidelijking. Het verleden heeft dergelijke zaken een aantal keer laten zien. Hoeft natuurlijk niet weer te gebeuren, maar uiteindelijk kunnen we altijd enkel kijken naar patronen uit het verleden. Mijn 2018 voorbeeld:

Zoals te zien is in de BTC/USD grafiek behaalde ETH zelfs pas zijn top nadat de top van de bull market al is behaald. Ten opzicht van BTC zit ETH nu al een tijdje in consolidation, het heeft praktisch nog bijna niets gedaan deze markt. Bijna alle groei in waarde komt uit de waarde van BTC.

Wat natuurlijk wel kan is dat BNB op de lange duur ETH's marktdeel langzaam opeet. Dat is denk ik ook een beetje afhankelijk van hoe ze opschieten met ETH2.0. Op zijn minst ZK Rollups introduceren in 2021 is toch wel een vereiste.

Laatst bewerkt: 12 apr 2021
    UpInSmoke0611 en Taab vinden dit leuk.
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    ETH is ook mijn main coin.
    Heb eigenlijk alleen BNB/BTC/ETH en nog wat losse flodders als SXP en DOGE.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben nu 50% cardano.... Zullen zien hoe dat uitpakt. 20% Vechain en 10% Polka.

Deel Deze Pagina