1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Is coinbase goede site om te beginnen?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja, alleen al omdat je daar op een makkelijke en snelle manier aan BTC en ETH kunt komen die je dan eventueel op andere sites weer kunt wisselen voor andere crpto's
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kan iemand mij uitleggen wat coin burn is? Heb gehoord dat er in Q1 2018 een coin burn gepland staat voor TRX, maar geen idee wat het inhoudt. Van google wordt ik ook niet echt wijzer
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan "vernietigen" ze een deel van een coin waardoor hij schaarser wordt, en dat zou een prijsstijging als gevolg moeten hebben.

    WTF ETH. Nu worden ICO's alleen maar duurder
    IsIs iedereen z'n trx/xlm daarin aan het gooien ofzo? Al die panic van die mensen die hebben geFOMO'd en er nu achter komen dat z'n partner niet Alibaba is. Mooi als je die coins nog niet hebt.. WaBi $5 inmiddels. Ook complete schijt aan deze correctie, heb die nog nooit naar beneden zien gaan
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2018
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Toch lekker, zo'n grote dip in TRX en XLM? Kan er mooi weer extra winst geboekt worden zodra deze omhoog schieten (XLM voornamelijk). :cool:

    MOD lijkt ook eindelijk gepakt te worden door correctie, dus WaBi komt misschien ook nog wel aan de beurt @UpInSmoke0611.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Welke site gebruiken jullie als Bitcoin exchange ?
    Litebit kun je op t moment niet registreren dus ben voor Kraken gegaan.
    Iemand ervaring mee ?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Binance. Kucoin. Bittrex

    Heb 290 dollar in USDT zitten. Weet niet wat te kopen :F:. En weet niet of het nu het moment is
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb ondertussen al 20% winst geboekt, dus mij hoor je niet klagen over de dip. :+
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb verdubbeld in 2 weken tijd. Maar ik weet gewoon niet wat ik nu moet kopen in deze dip met m'n usdt
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nou, dat dus (alhoewel hij vast pas komt als de dip al lang voorbij is). :+

    Zat er uiteraard aan te komen dat dit de Communicty Coin zou worden. Hoop een beetje spoedig.
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja, maar je kan hem nu op Kucoin kopen... zou persoonlijk wel instappen idd.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb vd week al gekocht op KuCoin. Maar binance had vd week al gewonnen. Maar gebeurde niks met de prijs nog. Zal wel extra ADA, Xlm, mod en xrb kopen. Als WaBi nou ff omlaag gaat kan ik meer inzette.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2018
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zodra de datum bekend wordt dat hij op Binance komt zal de prijs gaan stijgen. Dan ben je eigenlijk al te laat :)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    WaBi gaat vandaag redelijk vallen:
    [​IMG]

    Deze week eens wat meer onderzoek gedaan in MACD charts (2h voor langere termijn, 1h voor kortere termijn [daar is WaBi al redelijk aan het zakken]), en dat is rete interessant.

    Blauwe lijn onderste grafiek is de MACD lijn. De gele is de signal line. In de basis, zoals je hierboven op eerdere punten al ziet, groeit de prijs als deze signal lijn (de gele) van boven de blauwe lijn snijdt. Als hij hem van onderen snijdt, dan zakt de prijs juist in. Mocht de gele lijn aanhouden, dan gaat er een redelijk correctie komen op WaBi.

    Edit: Je ziet goed dat het aan de gang is op de 1h kaart:
    [​IMG]

    Uiteraard kan zoiets zich zo weer herpakken, maar het is een extra tool die je kunt gebruiken bij het beslissen om te kopen of te verkopen (of om te zien of je nog even moet wachten met kopen omdat er een daling aan lijkt te komen).
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2018
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mooi, WaBi bijkopen dus straks
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat BTC omhoog gaat. Dat zorgt er uiteraard ook voor dat de WaBi / BTC koers verandert. Het kan dus zijn dat je met je USDT niet meer WaBi zult kunnen gaan kopen vandaag.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hm, ik zet USDT wel voorlopig in ETH dan en daarmee. Ik heb wat meer MOD gekocht iig. Kijk nog even aan voor de rest. Ik vind het inderdaad vrij lastig om te bepalen of dit nou het dieptepunt is. Ik weet wel dat je bij dubbele confirmatie van de bodem tegen een resistance aanloopt en je dan best kan kopen
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2018
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    WaBi blijft nog wel even zakken. Mocht je extra willen kopen, dan zou ik nog even wachten. :)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie al bijgekocht?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    TRX toen hij op 0.09 kwam vanochtend. TRX en XLM lijken een beetje veel resistance te hebben op dit moment, maar zijn daardoor nu ook redelijk stabiel. Ik hoop en verwacht dat die in de komende tijd wel weer gaan stijgen naar hun eerder bereikte niveau (en ik het geval van XLM verwacht ik nog hoger).

    Edit: Je lijkt MOD op een goed moment te hebben gekocht. Die gaat zich in de komende uren waarschijnlijk weer goed herstellen. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2018

Deel Deze Pagina