1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Dat verandert uiteraard de zaak. Ik neem aan dat je dan redelijke winsten hebt gemaakt.

In principe is de markt nog niet klaar deze cyclus. Volgens de modellen moet de (gehele, dus niet alleen BTC) markt nog minstens 3 keer groeien voor we weer voor lange tijd omlaag gaan.
    Het gaat niet over serieuze bedragen, dus dan moet je bij jezelf afvragen welk risico je wilt nemen. Stop je het hele bedrag nu terug om tot rond het hoogtepunt van de bull market door te gaan? Of doe je dit enkel met de winsten en pak je je oorspronkelijke inleg terug? Of vind je de winsten die je gemaakt hebt mooi en wacht je liever tot we echt een grote correctie krijgen (een kortstondige zou nog kunnen komen, een langdurige komt er sowieso weer)?

Ik blijf persoonlijk lekker zitten tot de gehele markt op ongeveer 6-7T staat (staat nu op 1.79T). Dan wordt het toch voor mij toch zeker wel tijd om de helft van de crypto om te zetten naar dollars. De andere helft hou ik aan voor langdurige staking (Eth2.0 enzo).

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    doe s lief

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Of er nog een Reckuuza in zit als je op een ATH koopt

Reckuuza, Yerewn en Modder-Eter vinden dit leuk.
  4. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Nouja, winst heb ik zeker wel gemaakt, maar ik heb er nog nooit langdurig geld op laten staan, omdat ik voorheen in mijn korte termijn denken altijd met kleine winsten weer alles eruit heb gehaald. Om vervolgens weer maanden niks in m'n portfolio te hebben staan. Prima natuurlijk, maar ik wil eigenlijk ook wel naar meer langdurig laten staan. (Alleen zit dus nog heel erg in dat oude patroon van me.)

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    scarlett die ekte swingtrader

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    De trend is duidelijk veranderd na de katalisator van visa gisteren. 53k support was doorbroken, 50k heeft stand gehouden. 50k was tevens golden fibonacci zone. Zelf toen een aantal posities in NFTS gestapt. CHZ alweer verkocht op 55cent en meer MANA gekocht. Bitcoin daily macd heeft nu bullish divergence, wat zou betekenen dat we in een uptrend raken

Er is nu echt geen reden om te verkopen als je geen day trader bent. Sowieso zou ik niet aan traden beginnen als je geen basis kennis van de charts hebt. Dat is ook beetje wat Modder-Eter bedoeld. Als je nieuw bent en random koopt en verkoopt zit je vaak mis

Modder-Eter en FinalBob vinden dit leuk.
  7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    En saillant detail is dat april historisch gezien de beste maand is voor crypto.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha nou had dat vorig jaar even gezegd.... Maart 2020... Als je toen had geshopped...

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    ja ALS ALS ALS ALS ALS

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgende bear market dus flink kopen

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik heb inderdaad een potje voor de volgende bear market.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik heb constant ADA en XLM bij zitten kopen afgelopen jaren. Heb alleen nog een kwart zak XLM. Die doet echt geen moer deze bullmarket.. moet nog even zitten voor m'n bonus te unlocken op Celsius en dan gaat die ook weg

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    koop CANNABISCOIN

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    @Yerewn Heb je de VRA nog? Ondertussen richting de 70x voor jou? :eek:

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.466
    Oh ja zeker nog. Iedere 7 dagen restaken. Aankoop van het jaar!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik baal nog steeds van die stop limit op de 0.0068. :+

17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.049
    Stel he, dat er een zeer stevige correctie komt op BTC.
    Is dan de verwachting dat ADA en VET ook altijd mee bewegen?
    Ik heb met ADA het idee dat hij bijna altijd contra beweegt op ETH, BTC
    En ENJ en MANA, ook afhankelijk van de BTC koers, of niet?
    En stel er komt een stevige correctie op de aandelenmarkt, zou dit dan crypto stimuleren?

Hoop vragen, benieuwd naar jullie visie. :)

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ligt eraan denk ik aan of BTC een korte correctie is en mensen winsten nemen en deze in alts omzetten. Dan heb je de honeybadgers die gaan stijgen als BTC corrigeert of zijwaarts beweegt.

Op het moment dat BTC daadwerkelijk het momentum en dus het sentiment van de markt bepaald zal de hele markt meegaan. Op dat moment zouden we een bear market in gaan. Die 53k support die laatst doorbroken werd was een momentum shift. 50k hield gelukkig anders was het hek van de dam.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Als er een grote correctie komt bewegen alts altijd mee, ook grote alts. Zelfs ADA en in minder mate VET die doorgaans hun eigen plan wel trekken. Een correctie zal ook bij die hard aankomen. Kleinere alts bloeden doorgaans meer dan BTC, dus als BTC 40% daalt zijn er zat kleinere alts die 80% kunnen verliezen. Dat zal minder snel gelden voor ADA en VET (en DOT, LINK etc).

Het verband tussen reguliere aandelenmarkt en crypto weet ik niet. Ook nog geen historische data van gezien eigenlijk.

WorkingTitle en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alt season gaande? Bitcoin komt niet voorbij 60k nog maar de alts gaan keihard

Deel Deze Pagina