1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cursus japans

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lord Kain, 15 aug 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat jij ook japans wou leren?
    He he he overgings ik ben 14 jaar O-)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Ik denk dat je eerst eens wat meer tijd in je nederlands moet steken :D (sorry, dat moest ik even kwijt)

Maar zoals eerder gezegd is het heel moeilijk om te leren en moet je je zeker voor 100% inzetten. Die learn-japanese.com (zoiets) is wel een goede link om de beginselen te leren

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk erover na maar ben er niet zeker van wil het wel maar heb zat tijd om 't uit te denken

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Ik heb nog een site gevonden, deze stond in de Kijk: http://lrnj.com/

Dit is een RPG, waarmee je de vijanden met japanse taaldingen moet uitschakelen of iets dergelijks

5. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je echt goed Japans wil leren en dan bedoel ik voor als je bijvoorbeeld wil studeren in Japan, moet je toch wel een jaartje intensief Japans gaan leren. ALLEEN MAAR JAPANS. DUS DAN KOMT DE SUSHI JE UIT DE NEUSGATEN LOPEN...

Of leer de beginsels van Japans en ga intensief proberen te corronsponderen met Japanners (alhoewel ze niet zo gek zijn van Gajins :p) of probeer de krant te lezen. De tekens die je niet kent kan je vertalen via een Kanji woorden boek. Zo leer je along the line veel...

ook handig, om mee te beginnen...

http://www.bitboost.com/TT_aboutthekana/Kana-Chart-01-005.gif

Hiragana en Katakana zijn ook wel handige schriften....

Hiragana word gebruikt voor klanken of woorden die er niet in het Kanji zijn.

Katakana word gebruikt voor buitenlandse namen... Je zult zien dat als je je naam schrijft, niet alle klanken erop staan. Die zijn er gewoon niet... Dan zoek je de dichtsbijzijnde of iets wat qua klank op je naam lijkt...

R word uitgesproken als een L....

Nog leuk om te vertellen (edit 3 alweer :p) , die schriften worden door elkaar gebruikt... Ghehe, ik wens je veel succes!

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    8) 8) 8) 8) 8) 8)

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ey mensen ik heb al een cursus gevonden dankzij de thread van mede team ninja fanboy fanaat zephyrus :+ hier komt ie.
    www.aniway.nl
    Gewoon naar het downloaden gaan en dan kan je cursusen downen :9

Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    En dat had je echt niet zelf kunnen uitvinden zonder een thread ervoor te openen? Enfin, veel succes om contact te leggen met Ayane! Misschien verstaat ze je nu wel! :p

9. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar heb jij het over?

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ach kom! Nu al vergeten dat je een paar maanden geleden bekende verliefd te zijn op een hoopje polygonen? Of heb je inmiddels al iets beters gevonden? Lara croft ofzo? :D

11. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] een hond

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hehe, ik laat alleen dit zien:

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Die praat Engels dus dat is wel zo makkelijk....

Deel Deze Pagina