1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dé Grote DuelMasters Topic~

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michinho, 27 jul 2006.

1. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    magic art is idd mooier! vind alleen de nieuwe series niet echt relaxt meer. heb eigelijk nog nooit eerder van duelmasters gehoord, is zeker nog aardig nieuw? werkt het trouwens ook met levens??

2. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt 5 shields en dan moet ge de shield van u tegenstander vernietigen

:D

3. mars15

mars15 Guest

Soort Magic zeker

4. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Magic: The Gathering 4tw! Al die kaart spellen zijn daar van afgeleid, Vampire, Pokemon, Digimon, en nu dit...

Zeg niet dat het niet leuk is hoor... heb nogal veel geld uitgegeven aan Magic toen ik een jaar of 12 was, super leuk om een goed deck te hebben en iedereen in te maken. Maar je hebt altijd betere decks, van mensen die altijd weer wat meer willen uitgeven. Ik ken een jongen die (weet niet of hij het nog steeds speelt) een stuk of 10 kaarten van rond de 400 euro in zn deck had, dat gaat me een beetje te boven. Hielp natuurlijk wel dat zn moeder een papier restaurateur is en hij zo winst maakte op kapotte waardevolle kaarten...

5. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interesse, ik bekeek die demo op de officiele site en het spel is heel wat makkelijker te spelen dan magic ed. Ik ga iig snel 2 starter decks halen!

6. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    wow cool :D

7. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt heel lang magic gespeeld en ik ben gestopt toen die kaarten met nieuw design kwamen(niet vanwege het design)
    *denkt terug aan de mooie tijden

8. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    edit : laat maar :)

Laatst bewerkt: 10 aug 2006

Deel Deze Pagina